וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קובע: גברים מעדיפים סקס על אוכל

אייל נבון

26.10.2014 / 14:33

אם גברים היו צריכים לבחור בין סקס לבין אוכל, הם היו מעדיפים לקיים יחסי מין ולמות מרעב. כך לפחות טוען מחקר חדש שבדק את המוח הגברי

אומרים שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך הקיבה שלו, אבל מסתבר שגברים מעדיפים סקס על פני אוכל. מחקר חדש שפורסם במגזין המדעי "Current Biology", חקר תולעים עגולות בשם סי אלגנס, וכאשר ניתנה לתולעי הזכר אפשרות לבחור בין חיפוש אחר מזון לבין מציאת תולעת אחרת להזדווג עמה, התולעים בחרו באפשרות השנייה. לפי החוקרים, תולעי הזכר הצליחו לדכא את הרעב שלהם כדי לצאת ולנסות להזדווג.

אתם בטח תוהים מה הקשר בין תולעים לגברים, אבל מחקרים קודמים הוכיחו כי התנהגויות המאפיינות את תולעי סי אלגנס חלות גם על בעלי חיים אחרים, ביניהם בני אדם.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
מעדיף אותך על המבורגר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מה שעוד מעניין במחקר, הוא שכאשר החוקרים בצעו התערבות גנטית והנדסו תולעי זכר להיות רגישים למזון, אותם תולעים שינו את סדר העדיפויות שלהן ובחרו לחפש אוכל. פרופסור דאגלס פורטמן מאוניברסיטת רוצ'סטר שלקח חלק במחקר, טוען כי תוצאות הניסוי שופכות אור חדש על אפשרות הנדסה גנטית, ועל כך שבעתיד ניתן יהיה להשפיע על הצרכים והרצונות של גברים ונשים כאחד. לא יודעים מה אתכם, אבל המחקר הזה עשה אותנו רעבים.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully