וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני, את והאתרוג

14.10.2014 / 10:22

נמאס לכם מדייטים בבתי קפה? הנה לפניכם כל הסיבות מדוע כדאי לכם לערוך פגישה ראשונה דווקא בסוכה המשפחתית

דייט ראשון בסוכה המשפחתית של ההורים נשמע לכם כמו רעיון הזוי ולא מוצלח? כדאי מאוד שתחשבו על זה שוב. לפגישה רומנטית בתוך קופסה מרובעת עשויה ברזלים ועטופה בבד מתנפנף ברוח, יש יתרונות משלה, והם כפי שתכף תגלו - רבים וטובים. אם אתם כאלה שמרגישים לא הכי נוח בדייטים ראשונים, וכל הסיטואציה הזאת מפחידה ומלחיצה אתכם, חג הסוכות ומנהגיו יהיו לכם לעזר, וישמשו עבורכם הזדמנות מצוינת לעבור את השלב המייגע הזה בצורה הקלה והרגועה ביותר.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

המיקום הלא מחייב
כשאתם קובעים לצאת לדייט במקומות המקובלים, אתם בעצם נדרשים להתנהג ולהתנהל בקודים של נימוס המחייבים כל אחד ואחת בסיטואציה של היכרות ראשונית. לשתות יפה מהיין, לא לאבד כוסברה על שן קדמית, לשבת זקוף, לשאול שאלות נדושות, ולענות תשובות של מלכת יופי. כשאתתם יושבים תחת כיפת הסכך, אתם מורידים מעליכם את כל הכבדות הזאת שמתלווה כמעט תמיד לכל דייט ראשון. למקום שבו מתקיימת הפגישה יש השפעה גדולה על על שאלות הרות גורל כדוגמת עתיד הפגישה השניה. אם קשה לכם עם ההגדרה, תוכלו אפילו לשכנע את עצמכם שמדובר בסתם פגישה חברית עם אופציה למשהו עמוק ויציב יותר. שינוי ההגדרה כבר יפחית הרבה מהלחץ.

האושפיזין הקרויים כחבל הצלה
מכירים את זה שאתם חושבים משהו על מישהו ואז פוגשים אותו ומגלים שזה ממש לא? בסיטואציה שבה אתם יושבים סוליקו על איזה סלע חוף ביפו, יהיה לכם קשה מאוד להיחלץ מהמצב הבעייתי שאליו נקלעתם ולסיים את עבודת החפירות האריכואלוגיות שהצד השני מבצע במוחכם. אבל כשאתם נפגשים לסוכה, שהיא מקום פתוח לכל עובר ושב, אפשר להינצל. מספיק שתשמעו מישהו מתקרב לאזור הסוכה ותזרקו הערה כזאת או אחרת בכדי לגרום למצב לשנות כיוון. אותו אדם שקראתם לו בכדי שיבוא ויושיע אתכם מהטעות הרומנטית הכי גדולה שעשיתם בחייכם.

ארוחת חג. ShutterStock
האושפיזין יוכלו להציל אתכם ממצבים מביכים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נושא שיחה אחד בטוח
שתיקות רועמות. אולי הפחד הכי גדול במסגרת המפחידה גם ככה של מפגש רומנטי ראשוני. הוא בקושי מדבר, את מחייכת במבוכה. אחרי ה"מה שלומך?" ו"במה את/ה עובד/ת?", נגמרים לכם פתאום נושאי השיחה. שני הראשים שלכם עושים שמיניות בגולגולת בכדי למצוא איזה נושא אחד שירים אתכם ממצוקת המחסור בתחומי עניין משותפים, וישים את אפכם מעל המים המאיימים להטביע אתכם במצולות המבוכה. הנושא האחד הזה, שהוא קרש הצלה לכל דבר ועניין, יהיה זמין עבורכם בכל זמן, אם תקיימו את הדייט שלכם בסוכה. תמיד אפשר לזרוק משפט כמו "אתה לא מבין איזה קשה היה לתלות את השלט הזה" וממנו להתחיל לזרום לאנשהו, לא חשוב לאן, העיקר לזרום ולא להיתקע.

התירוץ המושלם לחתוך באמצע
סוכה נבנת בתקופה בעייתית בשנה. או שחם בה נורא (הקיץ עדיין איתנו בימים), או שקריר בה מאוד (הערבים כבר מתחילים להזכיר את החורף), או שיורד עליה גשם. אם הדייט שלכם זורם, אנחנו מאמינים שתוכלו לסבול את הקרירות המציקה ולהמשיך לשבת מולו ולשמוע את פניני החכמה שלו זורמים מפיו כמעיין מתגבר, אבל אם העסק שם מרגיש לכם קצת מקרטע, מזג האויר ההפכפך המאפיין את החג יכול להוות עבורכן את התירוץ המושלם לחתוך את כל העניין באבחה אחת, בתירוץ מושלם. "טוב תקשיב, קופאות לי פה הביציות", או "חם לי כמו דב קוטב בתל-אביב" זה אחלה משפט לזרוק לחלל האויר כשאתם מרגישים שזה ממש לא זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
קל לחתוך באמצע דייט בסוכה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מאהוב פוטנציאלי לסיוע הומניטרי
ראיתם פעם סוכה שאין יותר מה לעשות בה? שאין איזה כיסא להכניס, שלט לתלות, עמודים לחזק עם השיניים או כל פעולה מתלהבת אחרת? תמיד יש מקום לשיפורים. אם הדייט שלכם הוא אסון רומנטי בכל מה שקשור לדיבור, אנחנו ממליצים לכם לנסות את כוחו בשיפצור. תעברו מישיבה אחד מול השניה לצורך ראיון שהתשובות עליו לא מוצאות חן בעינכם בעליל, לפעילות משותפת מועילה שבה תוכלו לש]צר ביחד את הסוכה. לכו תדעו, אולי דווקא מהמקום הזה, של התארגנות יחד לצורך עשיית סוכה יפה וטובה יותר, תצמח התאהבות. לבני אדם צדדים רבים, ואפילו לא מקצתם מובאים לידי ביטוי בדייט ראשון. הרושם הראשוני שנוצר בדייט ראשון הוא לעיתים רחוק מלהיות מדויק, לכן אולי תשנו סיטואציה דברים יתחילו לזרום.
מה אכפת לכם לנסות?

האהבה מחכה לכם ממש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully