וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, אל תתקרב לסוכה

יש גברים מסויימים שאסור לך לארח בסוכה או בכלל להכניס לחיים שלך. לפנייך הטיפוסים שכדאי לך להיזהר מהם

שנים שאת בונה סוכה, מוארת, יפה ומזמינה. השקעת את כל כולך בלבנות אחת מרשימה עם יסודות חזקים, כזו שלא כל רוח תעיף אותה מהמקום, ובכל זאת הכנסת לאורך השנים אורחים שלא הביאו אפילו מתנה ובסוף גם השאירו אותך לישון לבד. לסוכה שלך אין דלת, אבל הלב שלך שגר בה הוא לא עוד סתם קישוט, לכן כדאי לך להיזהר. אספנו עבורך שבעה טיפוסים שממש לא כדאי לך לארח או בכלל, להכניס לחיים שלך.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

זה שמשוכנע שהוא הכי פטיש שיש
הוא יכול להיות חתיך הורס, עם סיקס-פק משורטט, עבודה טובה ומלא כסף, אבל זה שהוא עושה תואר שני במדעי המוח, לא בהכרח מעיד על כך שיש לו אחד. אם הבחור שלך לא מפסיק לפרגן בעיקר לעצמו ולכל הפלוסים שציינו לפני רגע– שימי לב שהדבר הזוהר הזה שמתנוסס לו מעל הראש זו לא הילה, אלא נורת אזהרה. מודעות עצמית זהו דבר מבורך, עד שהיא משנה את עורה לעיסוק אובססיבי בכמה שהוא מוכשר ומוצלח. לא ירחק היום שבו הוא ינסה לשכנע אותך שהוא מתת האל לאנושות ושאת צריכה להיות מאושרת שהוא בכלל פזל לכיוון שלך. אז לפני שאת אוכלת את האתרוג שינסה להתנחל לך בסוכה, שימי לו לולב בפה ושלחי אותו לשלום.

זה שדפוק כמו מסמר
אם החיוך שלו שווה מיליון או דולר, אין לך מושג. מה שיש לך מושג לגביו, זה שהוא, בניגוד לבחור מלמעלה, דווקא לא מאמין שאת איתו ובטוח שבכל רגע נתון את תאכלי סיבוב ותסיימי את הסיפור. למה, את שואלת? כי הבחור שלך חי בתסריט אפוקליפטי שבו סוף העולם כבר ממש מעבר לפינה והסצנה שבו את עוזבת אותו, תתרחש ממש רגע לפני שהכל יקרוס. על השאלה של "מה קורה" הוא לא ישחרר יותר מ-"בסדר" במקרה הטוב ובמקרה הפחות אופטימי, את תצטערי בכל פעם שתעלי את השאלה. כשתעמיקו את הקשר, הרצון של לגאול אותו מייסוריו ולהביא את סוף העולם על שניכם, יגבר אחרי כל דייט שבו הוא יתבכיין על כמה שחרא לו בחיים, שתמיד דופקים אותו ושבכלל, כל העולם הזה דפוק והוא לא שייך לכאן. אז לסיכום, הדביקי בול, שלחי לבחור שלך פרוזאק בדואר ואל תכניסי את הראש היפה שלך לסוכה חולה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אוהב את עצמו קצת יותר מדי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זה שלא עולה לרגל
זה ממש סבבה שבנית סוכה והשקעת והכל, אבל אל תצפי ללילה רומנטי של שניכם תחת הסכך, מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא יטרח להגיע. זה לא שהוא לא בקטע שלך, אבל את צריכה להבין שלעזוב את הספה בדירת הסטודיו אפופת העשן שלו, זה עניין שמצריך המון מאמץ, יותר ממה שאת יכולה לדמיין. אז אם לא איכפת לך לבלות לילות שלמים בסוכת הקבע שלו, מול שידורים חוזרים של סאות'פארק וארבעה מינים שונים של דוריטוס, את מוזמנת לוותר על הקישוטים ולשכוח מהבחוץ. אם בכל זאת בא לך להיות בקשר עם מישהו שישקיע גם בך, ותרי על התענוג שבלהיות ערבה וחפשי משהו עם קצת יותר טעם.

זה אתרוג או לימון?
תמיד חלמת על בחור שיש לו מה להגיד, שתוכלו לנהל שיחות ארוכות אל תוך הבוקר והכי חשוב – שיגיד לך את האמת. כל האמת ורק את האמת? במקרה הזה, את תתחילי לחשוב פעמיים לפני שתשאלי אותו איך יצאה העוגה שהכנת לכבוד החג וגם אם לא תשאלי – תהיי בטוחה שהמידע החשוב הזה כבר יגיע אליך עם מתכון משופר. הוא אולי יאהב אותך, אבל לא יחסוך ממך ביקורת ויגרום לך להרגיש שכל דבר שתעשי, היה יכול להיות טוב יותר. בהתחלה זה אולי ידרבן אותך להוכיח לו שאת יכולה, אבל אם יש לך איזשהו ערך עצמי, אז תוותרי על הניסיונות להרשים. בחור שאת לא יכולה להיות פשוט את לידו, לא זכאי להיות ברשימת האושפיזין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
זה שעושה טובה שהוא בא בכלל לסוכה שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עובד עד שעף לו הסכך
מה זאת אומרת חג? כאילו, מה זאת אומרת חופש? אה, את רוצה שהוא יוריד רגע את העולם מהכתפיים שלו ויבוא לשבת איתך בסבבה בין 4 דפנות? לא יקרה. אין דבר כזה מנוחה ואין דבר כזה שהוא יוצא בלי הטאבלט חורץ הגורלות שלו מהבית. הבחור שלך ינצל כל רגע כדי לעבוד, לדאוג שהכל עובד ולדבר על נחשי מה? בדיוק. העבודה היא עיקר חייו ולא משנה כמה הוא יגיד לך שאת ראשונה בסדר העדיפויות שלו, וורקוהוליקים הם כמו מכורים לכל דבר – ברגע האמת, הוא לא יוכל להפסיק. אז אם את לא מוכנה למצוא את עצמך ישנה בסוכה עם הבחור והבוס שלו, עשי לו שימוע ותגידי לו שישכח מהפיצויים.

לולב זה בן?
תגידי, בנית את הסוכה לבד? כי אם יש איזשהו מצב שהידידים שלך באו לעזור לך לנעוץ איזה מסמר, כדאי שיהיה לך הסבר מספיק טוב לאיך דבר נורא שכזה קרה. גם אם הם בקטע של בנים או שהם שיפוצניקים במקצועם, יש סיכוי טוב שהבחור שלך לא יקבל את זה. הוא רוצה אותך לעצמו ואם אפשר, נטולת אינטרקציה מוחלטת מול כל הזכרים באשר הם כולל אבא שלו. הרי ברור שאין דבר כזה קשר חברי בין מינים מנוגדים ושכולם רוצים רק לטעום מארבעת המינים שלך. אה, לא ידעת? אז תתעוררי חמודה, לפני שתמצאי את עצמך נעולה בסוכה מזהב, ישנה ליד השייח מערב הקנאית. ותודי לנו אחר כך.

אילוסטרציה. ShutterStock
מי הידיד הזה שעזר לך לבנות סוכה?! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רק לקישוט
הוא אולי יקפוץ לסוכה, אבל הוא לא יישאר. הוא יתקשר יום למחרת, אבל לא תראי אותו שבוע. כזה הוא החצי קלאץ' שלך, את חושבת שאת עושה זינוק בעלייה אבל בעצם האוטו נכבה. אתם אולי תבלו דייטים ארוכים ביחד, אבל את תמיד תרגישי שאת לא באמת יודעת עליו כלום וכשתרצי להבין לאן הקשר הזה הולך, יש מצב שהוא ילך ביחד איתו. בשורה התחתונה, אל תבזבזי את הזמן שלך על אורחים מזדמנים והכי חשוב – תשמרי על הסוכה שלך.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully