וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוקה, אין כניסה לסוכה

9.10.2014 / 8:33

בניתם סוכה? אם אתם רוצים שיהיה לכם חג שמח, הנה סוגי הבנות שאסור לכם בשום אופן לארח

לפי הקבלה, בכל יום של סוכות באים לבקר בסוכה שבעה אורחים מיוחדים הידועים גם בכינויים הדרמטי, האושפיזין. אבל לא את כולם צריך להזמין לסוכה שלכם, ואם אתם מחפשים אהבה, אבל מרגישים שאתם מחפשים אותה בכל המקומות הלא נכונים, אז ברוח החג ריכזנו עבורכם שבע אורחות שדווקא לא כדאי לכם לארח בסוכה, או בחיים שלכם באופן כללי. חג שמח.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

המרוכזות בעצמן
היא יותר יפה ממני? איך הסלפי הזה? למה לא עשית לי לייק לתמונה העשירית שהעליתי בשעה האחרונה?? אם אתה חושש לשמוע את השאלות האלה, כדאי שתתרחק מאותן בנות שבטוחות כי העולם נע סביב עקבי הסטילטו שלהן. בעידן שלנו זה טבעי שכל אחד שואף לממש את הצרכים שלו, אבל אם אותה בחורה רק רואה את עצמה במערכת יחסים ושוכחת שאתה קיים, כדאי שגם אתה תשכח ממנה.

המתוסבכות
הן במעין תקופה כזאת בחיים, עובר עליהן משהו, הן בדיוק יצאו ממערכת יחסים רצינית, הן רגילות להיות לבד, הן לא יודעות מה הן מרגישות וזה מרגיש להן מוזר ובכלל אין להן מושג מה קורה איתן, מה יקרה איתן מחר ומה לעזאזל הן רוצות מעצמן. כן, לא קשה לזהות את אותן בחורות שלא מחפשות או רוצות או מסוגלות להיות בקשר זוגי יציב באותו הזמן. עכשיו, אם אתם מחפשים משהו קליל זה סבבה, אבל אם בקשר רציני חפצה נפשכם- שומר נפשו ירחק.

אילוסטרציה. ShutterStock
שוב הסתבכת עם מתוסבכת? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האובססיביות
אתם מקבלים הודעות לאורך כל שעות היום (והלילה), אתם מפחדים לפתוח את הווטסאפ. אתם מרגישים שחלה עליכם חובת הדיווח על כל מעלליכם, על ההפסקות שלכם בעבודה, על מה אכלתם היום ומיותר לציין שאתם מרגישים חנוקים. אה כן, וכל הטוב הזה קורה עוד בכלל לפני שיצאתם לדייט שני. אז אולי בהתחלה זה מחמיא או נראה לא מזיק, במיוחד אם אתם מאוד נמשכים לבחורה, אבל אובססיביות בדרך כלל לא נגמרת טוב. אחרי הכל, הדרך אל הגהנום רצופה ביותר מידי סמיילים עם לבבות במקום עיניים.

הפלרטטניות
נתחיל ונודה בזה שפלרטטנות היא סקסית, כן, אין בושה בלפלרטט מידי פעם, בדייטים הראשונים, כשרוצים הנחה איפשהו וכן הלאה. אבל פלרטטנות היא פחות סקסית כשבת הזוג שלכם מפלרטטת גם עם המלצרים במסעדה והרבה פחות סקסית כשהיא מפלרטטת עם אבא שלכם. אז כן, פלרטטניות סדרתיות הן לא בנות זוג לבעלי לב חלש או לכאלה שסתם אוהבים לישון בלילה. כך שאם אתם חוששים שהדייט שלכם עלולה לפלרטט גם עם הלולב, אל תכניסו אותה לסוכה שלכם.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בחורה עם לפטופ. ShutterStock
אולי אני אעשה לו שוב פוק בפייסבוק? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התלותיות
זה כיף שמישהו זקוק לכם, אין ספק. וכולנו תלויים אחד בשני במובנים מסוימים והכל נכון וטוב ויפה, אבל יש הבדל גדול בין תלות הדדית ובריאה לבין אנשים שתלויים באישורים של בני הזוג על מנת לבסס כביכול את הערך העצמי שלהם. בקיצור, מאוד קשה ליצור זוגיות טובה ובריאה עם מישהי כזאת, אז כדאי לכם לוותר. רק תעשו את זה בעדינות.

המזלזלות
הן תמיד יודעות יותר טוב מכולם, הן תמיד צודקות, הן מזלזלות בכל מי שי לו טעם טיפה שונה משלהן במשהו והספורט האהוב עליהם הוא גלגול עיניים. ולא, זה לא אומר שהן באמת יותר טובות מכל השאר, זה פשוט אומר שיש להן איזשהו חוסר ביטחון שהן יכולות להתמודד איתו רק באמצעות הקטנה של אנשים אחרים. אז אלא אם כן יש לכם נטייה מזוכיסטית, נסו למנוע את התענוג הצרוף הזה מהחיים שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
נוהגות להקטין אנשים אחרים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הנעלמות
אלו הן אותן הבחורות שיש לכם איזושהי היסטוריה איתן, רק בלי רצף היסטורי. כלומר, אתם מכירים כבר תקופה ארוכה, אולי שנים, כאשר הן מידי פעם מגיחות לחיים שלכם כשמתאים להן, כשהן בודדות, כשהן אחרי פרידה קשה או כל דבר אחר. הן כל פעם מחדש יתנו לכם את התחושה שיהיה ביניכם משהו, אבל כמו שהן מגיחות לחיים שלכם בהפתעה כך הן גם יצאו מהם אחרי זמן מסוים. פתאום הן עסוקות בעבודה, מבלות הרבה עם חברות, לא מסמסות לא עונות ועל כן שמן הוא הנעלמות. הן לא עושות את זה מרוע, כמו שהן פשוט יודעות שתמיד תהיו שם. אז עצה מאיתנו, תפסיקו להיות שם.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully