וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבנו סוכה רומנטית

8.10.2014 / 8:50

רוצים לעבוד על הזוגיות? בנו ביחד סוכה ותהפכו את החג לרומנטי במיוחד

עם כל הכבוד לסוכת השלום של שלומית, הסוכה שאת ובן זוגך חייבים לבנות היא סוכה רומנטית. מתחת לסכך הירוק ובין הקישוטים היפים, תוכלו לעבוד עך הרומנטיקה ולחוות מה זה באמת אומר ארבעת המינים. אז איך עושים את זה? הנה המדריך השלם לבנייה סוכה באווירה זוגית:

בחירת המקום והבנייה המשותפת
בחירת המקום להצבת הסוכה הוא חלק אינטגרלי מהפיכתה לרומנטית. לא מוכרחים להציב סוכה בפתח ביתם של השכנים מלמטה. חשבו על סוכה הממוקמת על חוף הים, בחורשת עצים או בנווה מדבר, כשקירות העץ שלה הם החוצץ היחיד ביניכם לבין הטבע. תוכלו לספור כוכבים מבעד לסכך ולהתעורר לזריחה מרגשת. תכננו את המקום מראש, על פי העדפותיכם ומתוך מחשבה על סביבת המקום, לנוחות אידיאלית.

את הסוכה שלכם חשוב שתבנו ביחד. המשימה הזוגית הזו היא חלק חשוב ומעניין וקצת כמו מסמר נוסף לחיזוק מערכת היחסים. מלבד זה התהליך עצמו הוא משעשע ורומנטי. תוכלי להעביר לו הקרשים בזמן שהוא מסתער על הפטיש ולפרגןל פוטנציאל ההנדסי שלו, כשהוא מצליח ליישר את הקרש. אין גבר שלא מתחבר לצד השיפוצניק שלו, ואם את מגלה סימנים שזה עושה לך את זה, את לחלוטין מעיפה אותו לשמיים. לגברים יש פטיש לפטיש, עובדה! לך נותר רק להשתלב בתהליך ולעודד את גבריותו.

סוכות 2023 - בניית סוכה ממנהגי החג. ShutterStock
אפשר לבנות סוכה גם בחוף הים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עיצוב הסוכה
לעיצוב עצמו יש מימד מהותי בנופך הרומנטי. סוכה רעועה עם כפיסי עץ דוקרים, עשויה בהחלט להעכיר את האווירה, במיוחד אם היא תתפרק לכם באמצע הלילה. לכן כדאי לתכנן את עיצוב הסוכה מראש. אין צורך להגזים עם קישוטי נצנצים ואורות ניאון, אחרי הכל זהו חג ולא דיסקוטק. אך בהחלט ניתן לפרוש סדין לבן על המבנה הסוכה, לקשט את הקירות בתמונות משותפות שלכם ולהוסיף קישוטים עדינים. תוכלו להקנות אווירה מיוחדת, על ידי הדלקת נרות צבעוניים ריחניים ולפזר כריות גבוהות ומזרן נוח לשינה. את כל אלו אפשר לשדרג עם במגוון אקלקטי של אביזרים רומנטיים כמו קרם עיסוי, משחקי קופסא לזוגות ואביזרי מין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
קשטו את הסוכה עם נרות ריחניים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אוכל, שתיה,יין,סוכה
אל תשכחו את האוכל! גם כאן ישנה בחירה מוקפדת לטובת הכתרת הסוכה כרומנטית,פיתה עם חומוס לא נחשבים. ארוחה קטנה בדגש על קלילה עשירה בטעמים מעוררים, בהחלט תעשה את העבודה. דגים קרים, פלטת ירקות, פירות, גבינות, לחם ויין, הינם מאכלים מצוינים לערב רומנטי. גם את הפיקניק הקטן בסוכה אפשר לשדרג על ידי צלחות נכון ומעוצב, מפה כפרית, מפיות חגיגיות והרי לכם פסטורליות במיטבה. את היין אפשר להשאיר לחגיגה הלילית בהמשך.

תתנתקו מהטכנולוגיה
לא כל יום מזדמן לכם שקט כזה בשילוב אווירת חג, זה זמן מצוין להיפרד מהטכנולוגיה לכמה ימים. נסו לכבות את הטלפונים ולנתק את המחשב מהחשמל ונצלו את הזמן ליהנות אחד מהשנייה ולהכיר טוב יותר זה את זו. שיחות ארוכות לתוך הלילה, משחקי שאלות וחידוני היכרות, כל אלו בהחלט מעניינים ומקרבים.

זוג שותה יין. ShutterStock
אל תשכחו את האלכוהול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ארבעת המינים
ולסיום, איך אפשר בלי סקס? אבל הפעם נסו לגוון את המין שלכם ולנסות ארבע תנוחות חדשות שמעולם לא ניסיתם, כמחווה לארבעת המינים. תנו דרור ליצירתיות ושחררו עכבות. שיהיה חג שמח!

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully