וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, כפרה

29.9.2014 / 9:57

פגעתם בבת הזוג? לפני שאתם מוצאים את עצמכם ישנים על הספה, הנה כל הדרכים הכי מוצלחות לבקש ממנה סליחה

יום הכיפורים הוא זמן מצוין להוריד קצת מהאגו המנופח שרובנו חוטאים בו במהלך חיי היום יום שלנו, להסתכל כל אחד על עצמו דרך המראה הנפשית שנציב כולנו למולנו באומץ, עת לבחון את דרכינו ואת פועלנו, להודות בחולשות ובטעויות שלנו ובסוף גם לנסות ולתקן את מה שנראה לנו עקום בהתנהלות ובהתנהגות שלנו. אם עשיתם את כל המסלול הרוחני הסבוך והלא פשוט הזה, ובקצהו הגעתם למסקנה שאכן יש לכם על מה להצטער, אנחנו רוצים לעזור לכם. גם אם אתם כאלה שמתקשים מאוד לבקש סליחה, אחת מהדרכים המוצעות כאן בוודאי תוכל תסייע לכם לעשות זאת. קחו לכם דרך אחת חכמה מחמש הדרכים הסלחניות הנפלאות המוצעות כאן מתחת, כדי לעשות את הדבר הכי אנושי ויפה שקיים בהתנהגותם של בני אדם והוא להודות בטעות ולבקש מחילה.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

בהומור
אם אתם כאלה שממש מתקשים לבקש סליחה ולהודות שאשכרה טעיתם, דרך ההומור היא בוודאי הדרך שתהיה לכם הכי קלה לעשות זאת. איך? אפשר בווטסאפ: לכתוב לה משהו בסגנון "מאז שאנחנו לא מדברים אני עצוב כמו.." ואז לשלוח לה תמונה של מתי כספי בארשת פנים רצינית (לא תתקשו למצוא אחת כזאת, סמכו עליי) , אפשר לכתוב מכתב שהוא מעין רשימה של דברים מטופשים שהייתם עושים לפני המריבה ועכשיו כבר לא ואפשר בטלפון: אתה יכול להתקשר אליה, להגיד לה שאתה בדיוק נוסע לסיבוב סליחות בכותל ואתה אמור עכשיו לעבור דרך כביש שבצדדיו כפרים ערבים ואתה חושש לחייך ולכן אתה רוצה לבקש סליחה לפני שזה יהיה מאוחר מדי. יש מיליון ואחת דרכים להסתלבט בדרך אל הסליחה המיוחלת. מצא לך את הדרך הנכונה בשבילך ולך על זה. בהומור, כן?

בהשקעה
כאן האומץ ונפח הארנק יכתיבו את גודל האירוע. מלפזר מכתבי אהבה יפים ברחבי הבית, להניח לה שוקולדים על הכרית ולתלות תמונות שלכם יחד על כל הקירות, דרך הזמנה למסעדה טובה ויוקרתית ששם יחכה לכם הזמר האגדי בר כהן עם להיטו "תסלחי לי", ועד לקניית שטח פרסום במגדלי עזריאלי לצורך הדבקת השלט "אביבה, עיוני, סליחה". רק תזכור שתמיד חשובה יותר הדרך מסכום הכסף שהושקע לצורך השגת המטרה. זאת אומרת שחשוב יותר שיהיה מאחורי ההתנצלות רעיון טוב, ופחות חשובה כמות הדולרים שהוצאת לצורך מימושו.

אילוסטרציה. ShutterStock
אפשר לבקש סליחה בגרסה המושקעת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ברגשנות
לכאורה הכי פשוט. לבוא אליה, לקחת אותה אל הספה או החדר (תלוי אם יש לה בית משלה או שהיא עדיין גרה אצל ההורים שלא סובלים אותך), לשבת מולה ולפרוק הכל מהלב, בלי לסנן, בלי לחשוב יותר מדי. להגיד כמה שהיא חסרה לך, כמה קשה לך בלעדיה, כמה שאתה אוהב אותה, כמה שאתה מבין שהיית דביל, כמה שאתה מבקש וצריך את סליחתה. אלא שזה אולי נשמע פשוט, אבל זה מצריך ביצים של שור וכושר ביטוי של אלון גל. אם אתה חושב שיש לך את זה, שלא תמעד בלשונך ותחרב הכל בדרך אל המטרה, לך על זה. אנחנו מאמינים גדולים בדרך הזאת, וחושבים שהיא היא זאת שבאמת ראוי להתייחס אליה במלוא הרצינות. אין יותר מרגש מגבר ששם את הלב על השולחן. תשאלו את אייל גולן.

בסקס
הו הו, הדרך הכי נעימה, טעימה ומועילה לבקש כפרה. אין כמו מייק אפ סקס טוב בשביל לגרום לניצוצות הפיוס להידלק ולמחילה להגיע אל שיאה. זה הזמן שלך להראות לה ולהדגים לה שחור על גבי סקס עד כמה אתה מצטער שעלבת בה, שהבכת אותה, שיצאת מניאק או שסתם היא החליטה שאתה אשם. העיקרון הוא פשוט: תשתמש בלשון שלך כדי להגיד כמה שפחות, אבל להזיז אותה כמה שיותר. עבור על כל חלק וחלק בגופה, הקדש לו תשומת לב ואהבה, תהיה קשוב אליה, תראה לה שחשוב לך שיהיה לה טוב ונוח ונעים וסקסי. תקרב אותה אליך פיזית, תלחש לה מילות סליחה בין נשיקה לליקוק שובב תוך כדי ובזמן שאתם מחוברים כגוף אחד. אל תפסיק עד שתהיה בטוח שגרמת לה להבין שאם היא לא סולחת לך, היא מוותרת על הסקס הכי טוב שהיה לה, יש לה ויהיה לה אי פעם!

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אין כמו מייק אפ סקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בהבטחה
לא חשוב כמה תתנצל וכמה תגיד שאתה מצטער, כמה תשקיע בסליחה שלך וכמה מקורי תהיה, מה שהיא הכי רוצה לשמוע זה את ההבטחה שלך שהדברים לא יחזרו על עצמם לעולם, שלמדת את הלקח. הדרך הכי בטוחה והכי חכמה בבקשת סליחה היא לתת כמה שפחות מקום לדיבור על מה שהיה, ולנסות להוביל את השיחה למקומות שבהם עוד אפשר לשנות, אל העתיד. ואת זה תוכל לעשות בקלות כשתחליט להבטיח לה שמה שהפריע לה או פגע בה לא יקרה שוב לעולם. הסיכוי למחילה בדרך הזאת הוא אולי הסיכוי הגבוה ביותר כי יש כאן הבעת רצון להשתנות, וזה מרגש וממיס לבבות אפילו של כאלה שנדמה שלבן עשוי מאבן ספיר.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully