וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתי תתחתני?"

28.9.2014 / 8:42

תקופת החגים יכולה להיות לא פשוטה עבור הרווקים שבינינו. אתר ההיכרויות JDate בדק איך סינגלים מתמודדים עם השאלות המעיקות של בני המשפחה

בתקופת החגים אפשר להספיק הרבה דברים שאין זמן אליהם ביומיום, כמו לטייל, לנוח, ללכת לים וכמובן לבלות זמן איכות עם המשפחה. אך זמן איכות עם המשפחה הוא דבר מורכב כשמדובר ברווקים ורווקות שנאלצים להתמודד עם כל מיני שאלות בנוגע למצבם והשוואות כאלו ואחרות בינם לבין שאר הקרובים, השכנים או הילדים של השכנים שאפילו הם כבר מצאו חתן. אז כן, בנסיבות מסוימות הבילוי המרוכז בחיק בני המשפחה יכול להיות מדכא ואם תוסיפו לו יותר מידי זמן פנוי הוא אף עלול ליצור אצל רווקים ורווקות דווקא תחושת בדידות שבמהלך היומיום הם לא חשופים לה. אתר ההיכרויות המוביל JDate, ערך סקר בקרב כ-300 סינגלים מחפשי זוגיות בישראל, על מנת לחשוף את עמדותיהם לגבי תקופת החגים והמשפחה והנה התוצאות:

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

שאלות שאלות שאלות
שנה הלכה, שנה באה אבל אותה דודה תמיד תשאל את אותה השאלה, "איך זה שגם השנה אתם לבד?". ואם זה לא מספיק ,אז לפעמים יפתח גם דיון או פורום מקיף בנושא הרווקות שלכם סביב שולחן החג עד שיצא לכם החשק לאכול. או לחגוג. או לחיות. כן, כולנו מכירים את השאלות החטטניות והמציקות האלו וכמעט כולנו היינו בצד הזה של שולחן החג, כלומר בצד הנצלב. אבל בדרך כלל, השאלות האלה מגיעות ממקום דואג, אוהב ואולי קצת (הרבה) חסר טאקט, אבל בכל זאת אוהב. על כן, 31% מהנסקרים השיבו שהשאלות לא מפריעות להם בכלל מכיוון שהם מבינים שבני משפחתם עושים זאת מאהבה. ואילו 8% מהגברים הודו ששאלות שכאלו מעצבנות אותם. אם אתם שואלים אילו תשובות כדאי לכם לספק, אז ככה: אלא אם כן ממש בא לכם להיכנס לשיחה עמוקה בנושא, כנראה שישתלם לכם לתת תשובות מעורפלות, קצרות ולהתחמק מהנושא בצורה אלגנטית (אם במקרה יש לכם איזה בן דוד שתקוע בחיפושי עבודה זאת הזדמנות נפלאה להעלות את זה. סתם שתדעו). בהתאם לכך, 41% מהנסקרים בכל הגילאים השיבו שיעדיפו לתת תשובות מעורפלות ולהתחמק מהשאלות בצורה אלגנטית. כמו כן, על פי הסקר, נשים משיבות תשובות אלגנטיות יותר מגברים (49% לעומת 33%). וכמובן שלא נשכח גם את אלה שהמפלט היחידי שלהם מסיר הלחץ הזה הוא פשוט לשקר, אבל הם היוו חלק קטן יחסית מכלל הנשאלים (8%).

אמא נודניקית. ShutterStock
רובנו מקבלים בהבנה את השאלות החטטניות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להבריז או לא להבריז?
כשאתם יודעים שמצפה לכם ערב לא פשוט שאולי רק יגרום לכם להרגיש לבד, נשאלת השאלה האם זה שווה את זה? האם לבוא לארוחת החג המשפחתית והמסורתית או להמציא איזה תירוץ ולחגוג את השנה החדשה בצורה אלטרנטיבית עם חברים או אפילו סתם בבית עם הכלב? ברור שאין לזה תשובה חד משמעית וזה תלוי בכם, במשפחה שלכם ועד כמה אתם מוכנים לסבול את החסרונות האלה שבערב החג המשפחתי לעומת היתרונות שבו.מסתבר שגם הגיל שלכם מהווה פקטור, מכיוון שבסקר עלה כי דווקא בקבוצת הגילאים 56-65, 33% מהנשאלים השיבו שיעדיפו להימנע מארוחת החג המשפחתית. בנוסף, לחלק קטן מהנשים יש גישה קצת שונה להתמודדות עם ארוחת החג כש-8% מהנשאלות בגילאי 26-35 השיבו כי יעדיפו לבוא עם בן זוג מאשר לבד, זאת לעומת 0% מהגברים בכל קבוצות הגילאים. הסיבה לכך עשויה לנבוע מההבדלים החברתיים בהתייחסות לנשים רווקות לעומת גברים רווקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
להבריז מארוחת החג? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

על משפחה וחיות אחרות
מציקה ומעצבנת ככל שתהיה, המשפחה שלנו היא עדיין חלק מאוד חשוב מהחיים ומהזהות שלנו. על כן, זה לא מפתיע שהייתה הסכמה כמעט גורפת בין כל הנסקרים בנוגע לנושא של ארוחות משפחתיות, כאשר 95% מהם השיבו כי אותן הארוחות וההיכרות בין בני הזוג למשפחה ,חשובות מאוד. אך יחד עם זאת, התפקיד של המשפחה הקרובה הוא לא בהכרח יציב או אפילו משמעותי בכל הנוגע להתייעצויות באשר לבני הזוג ותחום היחסים הרומנטיים באופן כללי. כך לפחות עלה מן הסקר כאשר מרבית הנשאלים בו (59%) ענו כי יעדיפו להתייעץ עם חבריהם מאשר עם בני משפחתם. העדפה שעלתה באופן בולט בהתאם לגיל הנשאלים.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
הרוב מעדיפים שלא להתייעץ עם המשפחה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully