וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור הרגלים כדי למצוא אהבה

22.9.2014 / 9:26

רוצים זוגיות חדשה? לכו על מנהג "התשליך" והשליכו את כל ההרגלים הרעים שמהווים מכשול בדרך

על פי מנהג ה"תשליך", צריך ללכת ביום הראשון של ראש השנה לים או כל מקווה מים אחר שיש בו דגים ולהגיד תפילה שבעצם מבקשת להשליך את כל החטאים אל הים, שישחו עם הדגים, או משהו כזה. אבל אם אתם מרגישים שכבר אין דגים בים בשבילכם ועברה לה עוד שנה וחיי האהבה שלכם תקועים, אולי הגיע הזמן שתעשו "תשליך" משל עצמכם ותסלקו מהחיים שלכם את כל אותם ההרגלים שמונעים מכם להיות בזוגיות. אבל מאיפה להתחיל אתם שואלים? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם חמישה הרגלים קריטיים שכאלה. שנה טובה.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

מאויב לאוהב
למרות הכותרת הקיטשית והמבטיחה, זאת לא הולכת להיות פסקה שמתיימרת ללמד אתכם לאהוב גם את האויבים המרים שלכם נוסח "רומיאו ויוליה". אלא פשוט לגרום לכם לבחון עם עצמכם איך אתם מסתכלים על הצד השני, על מושאי האהבה הפוטנציאליים שלכם. יש לא מעט רווקים ורווקות שבגלל חוויות עבר לא נעימות מסתובבים עם כל מיני סטריאוטיפיים כמו, "כל הגברים הם שקרנים" או "מה שמעניין את כל הנשים זה כסף" ועוד כל מיני משפטים שחוקים ורדודים. משפטים שכאלה אולי נראים לא מזיקים, אבל בפועל כשאלו הן הנחות היסוד שלכם שאתם יוצאים לחפש בני זוג, סביר להניח שיהיה לכם מאוד קשה למצוא. אז תשתחררו מהכללות, אל תהפכו אוטומטית את כל בני הזוג הפוטנציאליים שלכם לאוייבים רק כי אתם חוששים להיפגע ותרשו לעצמכם להיות אופטימיים. מי יודע, אולי זה ישתלם.

קטגוריזציה
אין מה לעשות, אנחנו יצורים שאוהבים סדר וגם המבולגנים ביותר מביננו, לרוב, עדיין צריכים איזהשהוא ארגון, לפחות במחשבות. אז יש לנו כל מיני קטגוריות ותבניות בראש שעוזרות לנו לארגן את החיים ולאפיין את האנשים השונים שאנחנו פוגשים על ידי סיווגם לתוך הקטגוריות השונות. כולנו עושים את זה וזה בסדר. אבל הבעיה מתחילה כשאנחנו מתעקשים לקטלג אנשים שאנחנו עוד לא באמת מכירים או כשאנחנו מתעקשים להשאיר אנשים באותה קטגוריה נוקשה, למרות שהם לא בהכרח צריכים להישאר שם. אם לא תמהרו לקטלג, תרשו לחשיבה שלכם להתגמש קצת ולגבולות בין הקטגוריות להיטשטש, אולי תגלו שהבן הזוג המשולם עבורכם הוא הרבה יותר קרוב ממה שחשבתם.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תמהרו לקטלג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להיתקע
רובנו, אם לא כולנו, חוטאים לפעמים בהיתקעות בעבר או על אנשים שהוכיחו את עצמם כממש לא מתאימים לנו. לפעמים זה מאהבה, לפעמים מבדידות, לפעמים מאגו מנופח או סתם מהרצון להוכיח שהבחירה (הגרועה) שלנו בבני הזוג הייתה נכונה. אבל לא משנה מה הסיבה, אין יכולת שיותר מזיקה למציאת זוגיות טובה מהיכולת להיתקע בעבר. אז נכון, קל להגיד, קשה לעשות, אבל אם אתם רוצים להתקדם לזוגיות טובה אתם חייבים ללמוד להרפות מאנשים שלא עושים לכם טוב בחיים או אנשים שהם כבר לא חלק מהחיים שלכם אבל משום מה אתם עדיין מתעסקים בהם ומקווים שיחזרו.

חוסר ביטחון
חוסר ביטחון כמעט תמיד יכשיל אתכם בניסיון ליצור זוגיות טובה. אם לדייק, אז בשביל שיאהבו אתכם אתם צריכים לאהוב את עצמכם. עכשיו, נכון שזה נושא מורכב ואינדיבידואלי ולכל אחד ואחת יש את הדרכים שלו לעבוד על הביטחון העצמי, אבל ברמה הכי כללית אתם יכולים בלהתחיל למלא את הזמן הפנוי שלכם בדברים שעושים לכם טוב או כל מיני פעילויות שאתם אוהבים ואתם טובים בהן. זה יכול להיות ספורט, אומנות או מיצוי כל כישרון חבוי שיש בכם. תקיפו את עצמכם עד כמה שניתן באנשים חיוביים שאוהבים אתכם ותזכרו שבסך הכל אתם מקבלים את מה שאתם מסכימים לקבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
תקיפו את עצמכם באנשים חיוביים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רק על עצמי לספר ידעתי
שלא תטעו, זה טוב לשתף, לספר על עצמכם ולתת לצד השני להכיר אתכם, אבל גם פה, איך לא, עובר גובל מסוים, וברגע שחוצים אותו אין דרך חזרה. וזה לא רק לתת לצד השני גם לדבר, זה גם לדעת להתעניין, להקשיב לדברים שהוא או היא מספרים, להתייחס אליהם ולפרגן. כן היכולת הקסומה הזאת לפרגן לבני זוג (גם אם הם עוד רק בשלב הפוטנציאלי שלהם) יכולה לעשות רק טוב לחיי האהבה שלכם.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully