וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: התאהבתי בגבר נשוי. מה לעשות?

סיגל גשורי, מורה לאהבה, מייסדת Sol Embassy ומשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

סיגל שואלת: אני חיה עם בעלי יותר מ-20 שנים. תמיד אהבתי אותו ואני עדיין אוהבת אותו, אבל לא אוהבת את הסקס איתו. ניסינו הכל אבל זה פשוט לא הולך. אני בוגדת בו עם גבר אחר שהתאהב בי ורוצה לחיות איתי, אך לא לוחץ עלי להתגרש. יש לי שלושה ילדים ואני חוששת לעשות את הצעד הזה. הכי הטוב בשבילי זה להמשיך בצורה הזאת אבל אני יודעת שיום יבוא ואצטרך להחליט. קשה לי לוותר על הסקס אבל יודעת שזה מעשה נורא. מה עליי לעשות?

תשובה: סיגל יקירה, כיום את חולקת אהבה חברית עם בעלך, אבל נישואים מאושרים לגבר אינם יכולים לבוא ללא תשוקה.
ציינת במכתבך את הדאגה לילדייך, דבר מובן בהחלט, אבל ילדים הם תירוץ לשמירה על מסגרת כלפי חוץ שמטרתה לשרת את הפחד שלך משינוי. התוצאה שעשויה להתפתח ממצב כזה היא שהילדים ישלמו מחירים כבדים ובבגרותם יבחרו לנו בני זוג לא מתאימים. ניהול רומן בתוך הנישואים משמעו הוא שאת מתפקדת בבית רק באופן הפיסי ואילו הלב והמחשבות שלך מצויים במקום אחר. זה כשלעצמו לא מאפשר לנהל בית תקין. אני חושבת שהסיפור שלך עם המאהב הוא הרבה יותר מאשר סקס כי בדרך כלל נשים מתחברות עם הלב .
יש אנשים רבים שטועים ומנסים לעבוד על התשוקה דרך הראש מתוך הנחה מוטעית שאם הם יתאמצו הם יצליחו לייצר תשוקה מינית במקום שהיא לא נולדה, אך זו טעות נפוצה. לא ניתן לייצר תשוקה בכוח המחשבה או הרצון וכשהיא לא קיימת צריך
לחשוב היטב מה נכון לנו לעשות ולפעול בהתאם באופן בוגר ואחראי.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

יניב שואל: אני לא מצליח להבין נשים. מצד אחד אתן רוצות שיחמיאו לכן, אבל כשמחמיאים אתן מיד מרימות את האף ומתעלמות. אני אשמח אם תגידי לי איך כדאי להתחיל עם בנות כי כבר ממש אין לי מושג.

תשובה: יניב, נשים רוצות שיחמיאו לכן אבל הן רוצות מחמאה אמיתית ולא לשון חלקלקה, שמיד מתפרשת אצלן כבחור לא רציני שכל מה שהוא מבקש הוא להכניס אותן למיטתו.
נשים לא מתעלמות כשמחמיאים להן באופן גורף, הן מתעלמות כשהן מזהות חוסר ביטחון וחוסר אמינות.
סוד ההצלחה עם נשים הוא אנרגיה גברית מפותחת שמשדרת לאישה שיש כאן גבר כריזמטי שיודע מה הוא רוצה מחייו ושאפשר להישען עליו. נשים מזהות את האנרגיה הזו מקילומטרים ללא מילים. גברים שלא מיומנים באנרגיה הזו, לעיתים מנסים לתחבל תחבולות ולשחק משחקים, ולאורך זמן תמיד מגיעים לאותה נקודה.
לכן הייתי מציעה לך להתמקד בקריירה ובמימוש העצמי שלך בנחישות ובהתמדה, כי הם יותר מכל מגדירים גבריות בעיניי נשים, וזה מעל לכל מה שמושך אותן.

דורית שואלת: יש לי בן זוג 3 שנים. אנחנו מסתדרים טוב מאוד אבל בזמן האחרון התעורר אצלי חשד שמשהו קורה בינו לבין החברה הכי טובה שלי. הם מחייכים אחד לשנייה יותר מבעבר ושולחים מבטים מוזרים. התעמתי איתו לגבי הנושא אבל הוא הכחיש הכל. אני לא יודעת מה לעשות. יכול להיות שאני סתם פרנואידית ואם אני אפריד ביניהם סתם אאבד את החברה שלי, ואולי באמת יש בסיס לחששות שלי. מה את מציעה?

תשובה: דורית יקרה, ניסיון החיים שלי למד אותי תמיד לסמוך על הבטן שלי. הבעיה עם הבטן שהיא מאד אישית וכל אחד צריך לפתח מיומנות בזיהוי הקולות של הבטן שלו, והמיומנות הזו נרכשת תוך כדי התנסות וצבירת צלקות, ואני לא בטוחה שאני יכולה לקצר את הדרך שלך למקום הזה.
כשאדם עושה מסע של התחברות לעצמו, הוא מתחיל להבחין בפרטים, בשפת גוף, באנרגיה. אנחנו כל הזמן מקבלים סימנים ומעדיפים להתעלם . אלוהים נמצא כמו תמיד בפרטים. את צריכה לשאול את עצמך מדוע בחרת להשתמש דווקא במילים הללו " אנחנו מסתדרים מאד טוב." ולא למשל "אנחנו מאד אוהבים".
שותפים לחדר או לעסקים מסתדרים ואילו נאהבים אוהבים. האם יש משהו שאת לא מספרת לעצמך על מה שאת מרגישה כלפיי חבר שלך? אני ממליצה לך בחום לעשות בדק בית ובאופן כנה לבחון מהם רגשותייך כלפיו.

לינור שואלת:לא האמנתי שזה אי פעם יקרה לי אבל התאהבתי בגבר נשוי. ידעתי מההתחלה שזה המצב אבל פשוט הוקסמתי ממנו ונסחפתי. הוא כל הזמן אומר שיעזוב את אשתו אבל לא נראה לי שזה יקרה כי המצב הזה נוח לו. אני יודעת שזה קשר לא בריא אבל מפחדת לאבד אותו. מה את חושבת שאני צריכה לעשות?

תשובה: לימור יקירה, אין אהבות רעות - כל אהבה היא מתנה ומכל אהבה את יכולה לקחת לעצמך משהו שיישאר איתך לנצח. אני בטוחה שגם את מקבלת מהאהבה הזו דברים טובים – קחי אותם, התענגי עליהם ודעי שלמרות שאין אהבות רעות יש קשרים רעים. מה שהופך קשר לרע הם סודות, שקרים ציפיות שהופכות לאכזבות, מרירות, כעס והחלפת חשבונות.
אין זה מקרה ולא סתם התאהבת בגבר נשוי .ייתכן שבקשת לעצמך מראש משהו שהוא לא אפשרי, ייתכן שבתת מודע שלך את פוחדת שזוגיות ונישואים לא באמת יכולים להחזיק לאורך ימים בלי הריגוש והרפתקה.
אני יודעת שזה קשה, אבל השאלה אם הוא יעזוב את אשתו או לא היא שאלה משנית עבורך כרגע . השאלה המרכזית היא האם את מאמינה שהאהבה שלכם תגדל בתוך קשר כזה או תקטן ותגבה מחירים יקרים שיהפכו לכעס. בדקי עם עצמך מהם תחושותייך כלפי המצב העתידי ורק אז תוכלי להגיע להחלטה הנכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אייל שואל: כולם אומרים לי שאני גבר חתיך ומוצלח ובכל זאת אני לא מצליח למצוא אהבה. תמיד אני מרגיש שהבנות שכן מתייחסות אליי לא בטעם שלי ואלו שאני כן נמשך אליהן פשוט לא שמות עליי. אני לא יודע אם אני בררן מדיי או שיש לי סטנדרטים הגיוניים, אבל בכל מקרה אני מאוד מתבייש בזה שאני כבר בן 21 ומעולם לא הייתה לי חברה קבועה. יש לך עצה?

תשובה: ראשית חשוב שתדע- לא מוצאים אהבה ולכן גם אין שום טעם לחפש אותה . היא מוצאת אותך. מתי? מתי שאתה הכי פחות מצפה לה בראש והכי מוכן לה בלב. אתה צעיר עד מאד, ויש לך עוד שנים רבות לפניך להתאהב.
שנית- אתה אומר שאתה "גבר חתיך ומוצלח בעיני כולם", אבל אהבה לא באה באריזה ומי שהכי חשוב שתהיה חתיך ומצליח בעיניו זה – אתה.
שלישית - גברים אינם בוחרים, הם נבחרים. אתה צריך להמתין לאישה שתבחר אותך ושגם תמצא חן בעיניך.
לגבי שאלת הבררנות – אדם לא יכול להיות בררן מדי. בדרך כלל רוב האנשים לא בררנים מספיק וכתוצאה מכך הם מתפשרים על אהבה וגם על עבודה, מקום מגורים, הצלחה או מצב בריאותי.
באהבה אין דבר כזה סטנדרטים הגיוניים. האחת שמחכה לך היא לא אוסף של תכונות ומאפיינים כמו רשימת מכולת.
אם זה היה ככה העולם היה מקום פשוט יותר . אהבה זה כוח שמכה בך בבטן, מטלטל אותך ומטשטש כל בחירה הגיונית ורציונאלית. לכן, כשהאהבה תבוא אתה תחוש בה בלב ולא ממקום שכלתני והגיוני.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית לאהבה וזוגיות, מייסדת Sol Embassy, המשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully