וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל, שתייה, גבר, אישה

25.8.2014 / 10:19

מה אסור לאכול בדייט ראשון, כמה אלכוהול עדיף לשתות והאם לתת צ'אנס לדייט שיכור? אתר ההיכרויות JDate ערך סקר בנושא דייטים וקולינריה והנה התוצאות

יש הרבה שאלות שמעסיקות אותנו בדייטים ראשונים ובהתחלות של קשרים חדשים. זה בעיקר נובע מהסיבה הפשוטה שאנחנו רוצים למצוא חן בעיני הצד השני אבל בדרך כלל לא יודעים איך. אז אנחנו מתחבטים בשאלות, כמו איך להתנהג, מה ללבוש, מה להגיד, מה לא להגיד ומה ממש לא להגיד. אבל לא רק מה שיוצא לנו מהפה מעסיק אותנו, אלא גם מה שנכנס אליו. דייטים לרוב כוללים אוכל ושתייה, ומסתבר שלאותן הבחירות במהלך הדייט, כמו מה אתם מזמינים לאכול או מספר הדרינקים שאתם שותים, יכולה להיות השפעה גדולה על הצלחתו. אתר ההיכרויות המוביל JDate, ערך סקר בקרב 3000 סינגלים מהארץ ומארצות הברית בדיוק בנושא הזה. התוצאות לפניכם. בתיאבון.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אז מה תזמינו?

האוכל הוא מרכיב חשוב בחיים של כולנו. מלבד הצורך הקיומי בו, נדמה שלכל אחד יש מערכת יחסים מיוחדת עם האוכל בחייו. מהעדפות קולינריות שונות, הרגלי אכילה שונים ועד לתחביבי בישול ואפייה, כולנו אוהבים להתעסק באוכל במידת מה. אנחנו כל כך אוהבים להתעסק באוכל שאנחנו אפילו נהנים להסתכל על אנשים אחרים מבשלים, כמו שתעיד התעשייה המשגשגת של תוכניות הבישול. אז כן, אוכל הוא מזמן כבר הרבה יותר מאוכל, ולכן זה לא מפתיע שהוא הופך להיות חלק אינטגראלי במערכות היחסים שלנו במובן שקשה מאוד לדמיין כזו שמתנהלת בלעדיו, בלי ארוחות, בלי מסעדות, בלי בישולים וכו'. האוכל משתלב ומתברג לו בזוגיות שלכם דיי בהתחלה, בדייטים הראשונים ולפעמים אפילו בדייט הראשון, אם החלטתם לצאת למסעדה או סתם לנשנש משהו עם השתייה בפאב.

אז מה כדאי לכם לאכול בדייטים אתם שואלים? זה לא כזה משנה כל עוד זה לא יהיה לחם שום. כך לפחות עולה מנתוני הסקר, כאשר מרבית הנשאלים האמריקאים והישראלים השיבו כי לחם השום התמים למראה הוא בעצם האויב המר של כל דייט מוצלח. למקום השני והמכובד ברשימת המאכלים האסורים הגיעו כנפי העוף. אבל זה לא נגמר פה, כי יש גם עניין של איך ולא רק של מה. כלומר לא רק מה אתם אוכלים, אלא גם איך אתם אוכלים את זה. על פי תוצאות הסקר ניתן לראות שרובם הגורף של המשתתפים הסכימו שאין דבר יותר מביך, בכל הנוגע לדייטינג ואוכל, מאכילה בצורה מלוכלכת.

ריח פה רע. ShutterStock
מה שלא יהיה, אל תאכלו שום. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

משהו לשתות?

אחרי שסגרנו את נושא האוכל, הגיע הזמן לגשת לנקודה אולי קצת יותר רגישה, השתייה. אלא אם כן נפגשתם לקפה או לארוחת צהריים, לרוב, דייטים ראשונים יהיו מלווים בקצת אלכוהול. ובעוד שדרינק קליל ולא מזיק יכול להפיג מעט את המבוכה שמשתררת בפגישה עם מישהו שלא ממש מכירים, דרינק אחד יותר מידי ומאוד מזיק יכול ליצור מבוכה מיותרת ולגרום לצד השני להכיר אתכם יותר ממה שתכננתם. הרבה יותר. אז כן, העיקרון פה הוא מידתיות. אבל מהי אותה מידה טובה ונכונה?

אז ככה, על פי רוב הסינגלים שהשיבו לסקר, כמות המשקאות האידיאלית בדייט היא בין אחד לשניים. אך אם בכל זאת עשיתם איזושהי טעות בחישוב קיבולת האלכוהול שלכם, שתיתם קצת יותר מידי ומצאתם את עצמכם שיכורים בסוף הערב עם תחושת האנגאובר ובעיקר בושה למחרת בבוקר, אל תדאגו, זה לא בהכרח אומר שלא תזכו לדייט נוסף. לפחות אם אתן נשים. מנתוני הסקר עלה שמרבית הגברים היו נותנים הזדמנות שנייה לבת זוג שהשתכרה כלוט במהלך הדייט הראשון, זאת לעומת הנשים שרובם העידו כי לא היו נותנות צ'אנס לדייט נוסף עם בחור שהשתכר. אז גם אם אתם בטוחים שאתם סופר חמודים כשאתם שיכורים, תזכרו שזה לא בהכרח נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בחורה שיכורה. ShutterStock
רוב הגברים יתנו צ'אנס לאישה שיכורה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כמו בכל סיפור אהבה, ענייני האוכל ממש לא נגמרים בשלב הדייטים והמשולש הרומנטי הזה ביניכם לבין בני זוגכם לבין הארוחה הבאה שלכם בעצם רק מתחיל שם. אבל אם אתם שואלים עד כמה האוכל הוא פקטור חשוב בזוגיות שלכם, אז דעו שפער בהעדפות קולינריות מדורג במקום השלישי (והמפתיע) כגורם לפרידה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully