וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפים הכי רומנטיים בעולם

18.8.2014 / 9:22

רוצים להיכנס לאווירה רומנטית? קבלו את הקליפים הכי דביקים ומרגשים שיש

אין כמו שיר אהבה טוב ורומנטי. כזה שמרגש, יודע לגעת במקומות הנכונים ומרגיש שהוא בדיוק, אבל בדיוק נכתב עלינו. וכשלשיר הזה יש גם קליפ בהתאם אז מה טוב. לכן, במיוחד בשביל הנפשות הרומנטיות מבינכם או סתם בשביל כל אלה שהגילטי פלז'ר שלהם הוא להתייפח מול שירי אהבה ביוטיוב כאילו היו נערות מביכות בנשף של התיכון, ריכזנו את הקליפים הכי רומנטיים שיש.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

Beatles- Something
מדובר פה ללא ספק באחד משירי האהבה הטובים ביותר. ובדומה לשיר עצמו, גם הקליפ מקסים בפשטות שלו. למעשה, כל מה שאנחנו רואים זה בסך הכל רגעים קטנים וכביכול יומיומיים שחולקים חברי הלהקה עם בנות הזוג האמיתיות שלהם, כמו טיולים בחוץ, טיולים עם כלב, מבטים אוהבים, חיבוקים, נשיקות בלחי וגלימה שחורה אחת של יוקו אונו- כי זה מה שהיה חסר לתדמית שלה בקרב המעריצים של הביטלס. אבל אפילו הגלימות השחורות או הקפיצות המביכות עם הכלב לא ימנעו מאיתנו להודות שזה פשוט אחד מהקליפים החמודים, הנוגעים ללב והרומנטיים ביותר שנעשו.

Chris IsaaK -Wicked game
הקליפ הבא מוכיח שממש אין צורך לשבור את הראש בנוגע לעלילה ואפילו אפשר לחסוך בניצבים, לוקיישנים שונים, צבעים ובגדים. למעשה ניתן לחסוך כמעט בהכל כשאפשר פשוט לצלם את כריס אייזיק והדוגמנית הלנה כריסטנסן (זה בסדר, אתם לא אמורים להכיר את השם שלה) משתובבים על חוף ים ובין עננים כאילו היו זוג דובוני אכפת לי למבוגרים בלבד. כך, בלי אפקטים כמעט (אולי חוץ מהעננים הנמוכים באופן תמוה), ובעזרת קלוז-אפים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, הקליפ הזה הצליח ליצור פנטזיה סקסית ורומנטית להפליא שסביר להניח הייתה גם חלומו הרטוב של כל מתבגר בניינטיז. אה כן, וברקע כריס ממלמל משהו על זה שהוא מאוד רוצה להתאהב.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

George Michael- Careless Whisper
לילה. אורות בתים. איכות צילום גרועה. סקסופון ברקע ואיש מהלך בחדר חשוך בין חבלים ושלשלאות מברזל. לא, זה לא סרט פורנו דל תקציב, זאת הפתיחה של אחד משירי האהבה המצליחים והמושמעים ביותר שידעו האייטיז. וכן, זה קליפ קיטשי. אבל מהי בעצם רומנטיקה בלי קצת קיטש? או במקרה הזה טונות על גבי טונות על גבי ארגזים מלאים של קיטש? הקליפ המגה דרמתי שתואם למילות השיר, מספר למעשה את סיפורו של גבר שבוגד בחברה שלו עם אישה שמנפנפת בשיער שלה בצורה מוגזמת, בתגובה הוא זוכה לעזיבה דרמטית של החברה שעולה על מטוס, ולבסוף, הוא נשאר לבד, עצוב, בבגדים לבנים ומביט אל השקיעה ספק נזכר באהובתו, ספק תוהה כמו כולנו מה לעזאזל קורה עם הגבות שלו?! אז נכון, היום קשה להבין מה בדיוק הפך את הקליפ הזה ללהיט בתקופתו, האם זה היה הסיפור קורע הלב, המשחק הגרוע, הים או אולי בכלל היאכטה. אבל למען האמת, הכל נראה רומנטי על רקע הסקסופון, אפילו הגרביים הלבנות שג'ורג'י מתעקש למתוח למעלה.

Bruno Mars- Just The Way You Are
שלום לגבר שיודע מה הוא עושה ובא לעבוד. ברונו יקירנו, מבין שרומנטיקה היום היא הרבה יותר או בעצם הרבה פחות ממחוות גרנדיוזיות של אלפי ורדים, נרות וכינורות. הוא יודע שכל מה שבחורה בסך הכל רוצה לשמוע זה שהיא מושלמת בדיוק כמו שהיא, בלי להתאמץ ובעיקר כשהיא מחייכת. ותסמכו עליו שהיא כבר תחייך. על כן, כל מה שהוא צריך זה בסך הכל פסנתר, סליל של קלטת שעושה צורות ומבטים בינו לבין בחירת ליבו לצורך הקליפ, והנה הוא מצליח להוכיח לנו שהרומנטיקה הכי טובה היא דווקא זו בלי כל הרעש והצלצולים.

Celine Dion - My Heart Will Go On
אז נכון, אפשר אולי להגיד שזה פחות הוגן להכניס את הקליפ הזה לרשימה בהתחשב בעובדה שהוא כולו פשוט קיצור של אחד הסרטים הכי רומנטיים שנעשו אי פעם. ונכון, אם סלין דיון לא הייתה מציצה שם מידי פעם על רקע תפאורה לא אמינה בעליל אפשר היה גם להגיד שהקליפ נראה כמו טריילר אחד ארוך. אבל אין מה לעשות, כי בסופו של דבר המוזיקה, הסצנות הבלתי נשכחות והעיניים התכולות של דיקפריו מתקופת ה"לפני בר" שלו, עושים את שלהם וגורמים לנו למחות דמעה כאילו בזבזנו עכשיו שלוש שעות מחיינו על הסרט המייגע הזה.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully