וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא אהבה עד ט"ו באב הבא

13.8.2014 / 9:05

גם בט"ו באב הזה הייתם לבד? לפני שאתם מטביעים את יגונכם בשוקולד שקניתם בסופר, קבלו את כל הטיפים איך למצוא אהבה עד שנה הבאה

עבור אותם הרווקים והרווקות מביננו, ט"ו באב הוא הגרסא של החגים לדודה המעצבנת והמטרחנת שמגיעה כל חתונה או אירוע משפחתי זניח ושואלת, "נו, מתי כבר תהיה לכם זוגיות?". אך בניגוד לאותה הדודה, את החג הזה, כמו שבטח שמתם לב, היה קצת קשה לנפנף, כי הודות להשתלטות התאגידים הוא השתלט על כל מקום. מלבבות השוקולד, הבלונים, הדובונים, התפריטים המיוחדים במסעדות, המבצעים בחנויות ועד לתמונות של כל אותן הבחורות בפייס שקיבלו פרחים מחבר שלהן והן מזה מאושרות (!!!1). אז כן, נדמה שכל הסימנים האלה ועוד רבים וטובים, חברו ביחד על מנת לתזכר אותנו כמה שאנחנו לבד. אבל לפני שאתם בוכים על מר גורלכם, תזכרו שלהיות לבד זו לא גזרת גורל ויש לא מעט דרכים לצאת ממנו ולמצוא זוגיות טובה. לט"ו באב שחלף לו זה כבר מאוחר מידי, אבל בשביל שבחג הבא כבר לא תהיו לבד, ריכזנו עבורכם את הטיפים הכי מועילים למציאת אהבה.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

תתחילו לחפש
אז באופן מפתיע, הצעד הראשון בדרך למצוא אהבה וזוגיות טובה זה להתחיל ולחפש אותה. אבל עוד לפני החיפושים, ראשית כדאי שתתחילו לזנוח כל מיני אמונות ותקוות שווא שהאהבה תמצא אתכם במקרה ותיתקלו בה יום אחד כשתעברו במסדרון כלשהו והיא או הוא יגיחו על חד קרן עם קשת בענן ברקע והם יהיו כל מה שאי פעם דמיינתם. אז לא. סביר להניח שזה לא יקרה. לכן עדיף בכל זאת להגדיל את הסיכויים שלכם וליזום היכרויות. זה יכול להיות במגוון דרכים, תצאו יותר לבלות, תפתחו כרטיס באתרי היכרויות, אל תשללו שידוכים מצד חברים או קרובי משפחה ופשוט תדאגו להיות שם בחוץ וכמה שיותר.

תתנו צ'אנסים
הרבה פעמים אנחנו מפספסים הזדמנויות לקשר בגלל שבאותו הרגע של ההיכרות או בדייט הראשון היה איזה משהו קטן שהפריע לנו, או לא הסתדר וחבל. למה? כי לפעמים מדובר במשהו שטחי או חסר חשיבות שאולי בכלל סתם נבע מהתרגשות של דייט ראשון או מעמד ההתחלה. זה לא אומר שאתם חלילה צריכים להתפשר על כל מי שנקרה בדרככם, אלא פשוט לתת צ'אנסים גם למישהו שלא נראה לכם בהתחלה הכי מושלם או 100 אחוז הטעם שלכם. וכן, גם תקשיבו לדברים שיוצאים להם מהפה, כי אמנם משיכה זה דבר חשוב, אבל הרבה פעמים היא נבנית גם בהתאם לאופי של מי שעומד (או יושב) ממולכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
אז מה אם יש לו שיער ארוך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דעו מה אתם רוצים
חיפוש, על מנת שיהיה מועיל, צריך להיות ממוקד. זה לא אומר שצריך לרדת לרזולוציות כמו באיזה אופן הוא מנגב את החומוס, אבל כן לדעת אילו קווים כללים מתאימים לכם ואילו ממש אבל ממש לא. ואם אתם לא בטוחים שאתם מבחינים בין עיקר לטפל, פשוט תנסו לחשוב אילו דברים הפריעו לכם בבני הזוג הקודמים שלכם ותתקדמו משם.

תשחררו את העבר
אז נכון, לכולנו יש עבר מסוים, וגדולים וטובים כבר טרחו לציין שאין עתיד בלי עבר (דה), אבל אין סיבה לחיות בעבר או לתת לו להשפיע על ההווה שלכם וככה גם על העתיד. לכן, זה בדיוק הזמן המתאים להשאיר את האקסים, האקסיות וכל אותן חוויות שהם הביאו איתם לחיים שלנו בעבר, איפה שהם נמצאים גם ככה, להפסיק להתעסק בהם ולחשוב על העתיד, על איך אתם רוצים שהוא יראה, עם מי וכדומה. בהתחלה אולי זה יהיה קשה וירגיש קצת מלאכותי להכריח את עצמכם לא לחשוב על משהו או מישהו מסוים, אבל בשלב מסוים אתם כבר תרגישו שהעבר נשאר במקומו ואתם מתקדמים הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
: זוג משיק כוסות יין. ShutterStock
שימו את העבר בעבר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תפרגנו לעצמכם
אחד הדברים הכי טובים ומועילים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם למצוא זוגיות בריאה ויציבה, הוא לעבוד על הביטחון העצמי שלכם וללמוד לאהוב את עצמכם. לא, אין צורך לעמוד מול המראה ולהפריח נשיקות לבבואה שלכם, אבל כן יש צורך להתחיל לפרגן לעצמכם, להיות פחות שליליים, לעשות דברים שעושים לכם טוב וגורמים לכם להרגיש טוב עם עצמכם ובעיקר לקבל את עצמכם גם כאנשים לא מושלמים, כי אף אחד לא מושלם. ואם שלמות זה מה שאתם מחפשים (אצלכם או אצל אחרים) אז סביר להניח שתישארו לבד, גם בט"ו באב הבא.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully