וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם עושים סקס או עושים אהבה?

3.8.2014 / 8:41

רוצה לגלות אם הוא רואה בך אשתו לעתיד או יזיזה בלבד? לפי הסקס שלכם תוכלי לדעת האם הוא רציני או איתך רק בקטע מיני

את יושבת לך לבד בחדר ומהרהרת. האם הבחור שלו את מחכה בין סדינים צחים ולבנים הוא אהוב לבך הנצחי או סתם גברבר חרמן שהסקס איתו פשוט מעולה. במקום לשלוח אותך לקטוף פרחים, לתלוש מהם עלי כותרת ולקבוע בדרך הכי לא יעילה "אוהב או לא אוהב", הכנו עבורך, האישה המבולבלת, את הכתבה הבאה. כל הסימנים לכך שהוא רציני וכל האזהרות שצריכות להדליק לך נורה אדומה במקרה שהוא סתם יזיז שאת מפתחת אליו רגשות חד צדדיים. זה הזמן שלך לבדוק את עצמך, ובעיקר אותו. את המסקנה המתבקשת מהתשובה הנחרצת שתתני לעצמך בסוף הכתבה, את מוזמנת לחלוק איתנו כאן למטה, ממש מתחת לכתבה, באזור הטוקבקים.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

איך שהוא נוגע
כשזאת אהבה: כשגבר אוהב אישה הוא יגיע במהלך הסקס למקומות לא מיניים, וייחס חשיבות גדולה למגע איתם. כשהוא מחפש את ידך באמצע האקט המיני בכדי לאחוז בה, ושפתיו עוברות על עינייך ומצחך, כשידיו מלטפות את שיערך ברכות והוא מחבק אותך חזק – תדעי שהוא באמת אוהב אותך ולא רק חושק בגופך החטוב. תדעי שהוא מנסה לגעת לך בלב ולא רק בפטמה הזקורה.
כשזה סתם סקס: הוא יחפש את המקומות האסטרטגים, ולשם ורק לשם יכוון את מגעו, נשיקותיו וגופו. המקומות האינטימיים יהיו ברוב המקרים לחלקים היחידים שיזכו לתשומת לב ולפינוק חם ולשוני (במקרה שהוא בכלל יודע להעניק אחד כזה). בקיצור, זה אולי נעים, מחרמן וסקסי, אבל סיפור אהבה? רוב הסיכויים שזה לא.

איך שהוא מדבר אלייך
כשזאת אהבה: כשהרומנטיקה תכנס לתמונה יהיה שימוש בשפה שהיא בדרך כלל מעודנת יותר, רגשית יותר וחמה יותר. משפטים כמו "אני לא יכול בלעדייך", או "אני חולה על כל תלתל שמסתלסל לך מהקרקפת" יצאו בדרך כלל מפיו של גבר מאוהב שיש לו כוונות רציניות כלפייך. גם הטון שבו הוא יבחר להגיד את הדברים יהיה רך, שקט ונעים לאוזן. והכי חשוב: הדברים יאמרו גם מחוץ למיטה, לא רק בזמן המשגל.
כשזה סתם סקס: אז את עלולה למצוא את עצמך מוחמאת בדרכים שלא בטוח שהיית רוצה להיות מוחמאת בהן. כל מיני הערות ותשבחות סקסיסטיות על הישבן שלך, על החזה שלך או על איכות הפעולות האוראליות שאת מעניקה. בקיצור, כשזה מיני יותר – כך זה גם נשמע.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא אומר במהלך הסקס שהוא לא יכול בלעדייך? יש סיכוי שיש לו רגשות אמיתיים כלפייך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הסיבות שמובילות לשם
כשזאת אהבה: כשזה נעשה מתוך אהבה, לחרמנות מצטרפים עוד כמה צרכים. הצורך בקרבה, בנחמה, בדאגה, באהבה. את כל זה הוא יביע בפנייך כשצורך אחד ישתלב בהרמוניה מופלאה עם האחר, וביחד יווצר קונצרט מופלא של אהבה, שרק גבר מאוהב יודע לנגן.
כשזה סתם סקס: כשזה בא ממקום חרמני נטו, הוא לא ממש יתעניין בדעותיך הפוליטיות שנייה לפני שתכנסו למיטה, הוא לא ממש ימצא עניין במה שאת חולמת לעשות כשתהיי גדולה שנייה אחרי שתצאו מהמיטה ובכלל הוא יפגין חוסר עניין מוחלט באיך שחייך מתנהלים בתקופה האחרונה. הוא ירצה להפשיט אותך, לקחת ממך כמה שיותר בזמן הקצר שהוקצב לכך, ולהגיע לפורקן. לא ממש לאונרדו דיקפריו ב"טיטאניק".

מה הוא קונה לך?
כשזאת אהבה: סביר להניח שתטבעי בקיטש עד שלא תוכלי יותר לשאת בובות של הלו קיטי, ורדים מנגנים ושוקולדים לא איכותיים בצורות של לב. גבר מאוהב יקנה לך בדרך כלל דברים שיעזרו לו להביע את אהבתו אליך בחפצים. אנחנו שולחים מכאן חיבוק גדול לחדר שלך, שצריך להתמודד ולהכיל את כל זה.
כשזה סתם סקס: כיוון החשיבה יהיה בדרך כלל יותר אינטרסנטי. הוא ישקיע יותר במתנות שירכשו מחנויות ללבני נשים בתקווה לזכות לראות אותך לובשת אותן במופע פרטי שאת בכבודך ובעצמך תיתני לו. הוא יקנה לך שמנים ארומאטיים כתירוץ לפתיחת שבוע מסאז'ים/מזמוזים וכן הלאה וכן הלאה. הוא יראה בך יותר אובייקט מיני, ופחות אמא לילדיו העתידיים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
הוא קנה לך רק סט של הלבשה תחתונה? מותק, הוא לא ממש רציני. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איך שהוא מרגיש שנייה אחרי
כשזאת אהבה: לא תהיה לו בעיה להמשיך לשהות לצדך, והוא אפילו ישמח לישון איתך ולארח אותך במשך לילה שלם, להעיר אותך עם אור בוקר ראשון בחיוך ונשיקה ואפילו להגדיל לעשות ולפנק אותך בארוחת בוקר טובה שתוגש לך במעמד פקיחת העיניים.
כשזה סתם סקס: אז הוא יחפש כל דרך אפשרית לגרום לך להבין שהדבר הכי טוב בעבורך הוא לתפוס מונית ולחזור הביתה. מתירוצים תלושים שעלולים להתחיל בחברים שלו מהצבא שאמורים לבוא ממש עוד שתי דקות לראות משחק כדורגל (כשהליגה בכלל נמצאת בפגרה) ועד להודעות על כך שהוא חייב לעוף לטפל באחותו הגוססת (כשהוא בכלל בן יחיד).

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully