וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חותרים למגע

23.7.2014 / 8:54

אווירת הלחימה בחוץ מחרמנת אתכם? הנה טיפים לשדרוג חיי המין שלכם באווירה צבאית. נא להיכנס למיטה ולהימתח להקשב!

יאמר לזכותנו שעוד בטרם החלטנו לצאת למבצע ההכרחי של הכנת הכתבה הנוכחית, הצבנו לעצמנו יעדים ברורים, ראויים וברי השגה. בין המטרות החשובות תמצאו כאן גיוון, הנאה, ריגוש, השתובבות וכמובן את המטרה החשובה מכולן, זו שלשמה יצאנו למבצע הסקסי הזה: סיפוק. לפניכם תוכניות פעולה שיוכלו לשמש אתכם בדרך להשגת היעד הנכסף: להביא שקט ורוגע אל גזרת הדרום הפרטית שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להישמע לרעיונות, לפתח רעל בעיניים, להכניס לגופכם קצת רוח לחימה וללכת עם זה עד הסוף, עד שיעופו ניצוצות באוויר ולא כתוצאה מיירוט מוצלח של כיפת ברזל.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

"כן, המפקדת"
אם עדיין לא קראו לו בצו שמונה, ולך עדיין נשארו בבוידעם מדים שדוד שלך השיג לך בקומבינה מהאפסנאות, זה הזמן של שניכם לעלות על מדי צה"ל (בתקווה שאתם עדיין יכולים להיכנס לתוכם), לשחק אותה הכי קרביים שיש, להיכנס להוויה הצבאית הנוקשה, לחתור למגע, וכמובן לכבוש. זה יכול להיות סיפור אהבה בין שני חיילי צה"ל צעירים ותמימים, סיפור אהבה/שנאה בין מפקדת לחייל שוקיסט, או בכלל סיפור מלחמה שבו אחד מכם יגלם את צבא ההגנה לישראל והשני את החמאס. לא משנה באילו תפקידים תבחרו להגיע למיטה, חשוב שתלכו עם זה עד הסוף, ותשחקו את המשחק בצורה הכי אמינה שאתם יכולים. זה הזמן להשאיר את המבוכה בצד ולהאמין באמת ובתמים שאתם מינימום חנה רובינא. אם אתם לא יודעים מי זאת, אין לכם זכות לשחק.

מילון "נשק שושן"
האמת? לא צריך הרבה. די בקריאת או שמיעת שמו הנוכחי של המבצע הצבאי בעזה "צוק איתן" בשביל לעורר אצלנו מחשבות מעולם הסדינים. שימוש במילים מהלקסיקון הצבאי יכול לתרום ליצירת אוירה בדרך הכי קלה וזמינה שיש. לא צריך להשקיע בתפאורה מורכבת, ולא צריך לבצע הכנות מוקדמות כדי להיכנס לאווירה. כל שעליכם לעשות הוא להכיר כמה מושגים מהעולם הצה"לי ולשבץ אותם בתוך משפטים בסיטואציה מינית, ובכך בעצם להעניק להם באופן אוטומטי פרשנות אחרת לגמרי. קחו למשל את המשפט "הנשק פרוק, בדוק ונצור", הפעילו מעט את דמיונכם, ונסו לחשוב על משפט שבו אתם משבצים את המילים הללו בדרך להשגת מין אוראלי. נכון שזה קל?

חיילת סקסית. ShutterStock
תתחפשי לחיילת וצאו למלחמה בסדינים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"כיפות ברזל" בחפיסה
אין ספק שהמלכה הבלתי מעורערת של המערכה הצבאית הנוכחית היא סוללת כיפת ברזל, שמעניקה לכולנו את התחושה שישראל היא סוג של גיבורת על שעוצרת טילים באוויר. באווירת ההתמגנות הזו, אנחנו רוצים לשלוח אתכם אל "כיפת הברזל" האולטימטיבית של חדר המיטות, הלא הוא הקונדום. גם אם אין לכם ממש צורך בו, אנחנו בכל זאת ממליצים לכם להשתמש בו מדי פעם. גם כי סקס עם קונדום מרגיש אחרת לגמרי (לא בהכרח פחות טוב לדעתנו) ומחזיר אתכם באיזשהו מקום אל חיי הרווקות/ הנעורים ההוללים, וגם כי באמצעותו ישנה אפשרות להפוך את הרקטה האישית שלכם לסוכרייה בטעמים. ישנם קונדומים רבים בעלי ריחות וטעמים שונים ומגוונים ששימוש בהם יכול לעורר אצלכם לא מעט חושים שאולי עם הזמן כבר שכחתם שגם הם יכולים ואף צריכים להשתתף בחגיגה.

סקס תת קרקעי
אם אתם לא גרים בישובי עוטף עזה, ששם ירי הרקטות מסיבי ותכוף יותר, סביר להניח שהמקלט הציבורי שלכם נותר מיותם בשעות רבות של היממה, בעיקר בשעות המאוחרות של הלילה. ובדיוק בשעות הללו, שבהן הסיכויים לשמוע אזעקה פחות סבירים, אנחנו שולחים אתכם להתגנב אל המרחב הציבורי המוגן, וליצור אש פרטית משלכם במקום שאמור להגן עליכם מפני אש אחרת זרה. במקלט ציבורי ישנה אוירה מסוימת שלא תמצאו בשום מקום אחר. סקס שבו אפילו החמצן שתשאפו בין תנוחה כזאת לאחרת ירגיש שונה לחלוטין. וזה עוד לפני שדיברנו על הסיכון שהדלת תפתח באמצע, ועל התענוג שבלעשות את זה על הכורסה המרופטת שמוצבת בפינת החלל. סקס במתכונת חירום יכול להפוך לדבר הכי טוב שעשיתם בשנים האחרונות. אם אתם אמיצים מספיק, אל תוותרו עליו בשום פנים ואופן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
רדו למקלט ותעשו אהבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לפנטז על מגישי החדשות
נתחיל ונאמר שאנחנו סבורים שגם אוננות היא סקס לכל דבר ועניין, לפעמים אפילו סקס מענג ומדויק יותר מסקס בין שני אנשים. את הסעיף האחרון בכתבה החלטנו להקדיש לאלה שאין להם פרטנר (אבל האמת היא שגם אם יש לכם – זה בסדר לחטוא מדי פעם בעינוג אנוכי), אבל בכל זאת רוצים לקחת חלק בפרויקט. אז נכון, לא כל כתבי ומגישי החדשות בעלי מראה צעיר, אטרקטיבי וסקסי, אבל מצאנו לא מעט מגישים ומגישות, כתבים וכתבות שבהחלט ראויים להפוך לגיבורים בסיפור הפנטזיה המיני הפרטי שלכם. כאן אין חוקים. עשו, צפו והפעילו כל מה שיגרום לכם להנאה, מבלי לחשוב אפילו לשנייה במושגים של מוסרי או ילדותי. לכו עד הסוף עם הפנטזיה, הפכו אותה למוחשית עד כמה שניתן ואל תחדלו מכך עד שתגיעו לפורקן. אוננות יכולה לקחת אתכם לפסגות חדשות של היכרות עם עצמכם, עם מה שטוב ונעים לכם, ויכולה להקרין באופן חיובי גם על הסקס שיש או יהיה לכם בעתיד עם בן או בת זוגכם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לנו מגישות שקל לפנטז עליהן. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מלחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully