וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגד שיכבוש אותו

21.7.2014 / 9:31

קבעתם דייט? אם את עומדת שעות מול הארון ומתלבטת מה ללבוש, הנה כמה טיפים לבחירת הבגדים שיגרמו לו להתאהב בך

כשצביקה פיק שר, "זה היה בסוף הקיץ האוויר היה חמים" הוא לא ניסה להגיש את התחזית אלא לשיר על אותם האוהבים הצעירים, אלה שמתאהבים בקיץ והולכים לאכול גלידה בים וכל מיני. אז כן, אין כמו סיפור אהבה קיצי, אבל כמעט כל סיפור שכזה מתחיל בדייט וכמעט כל דייט שכזה מתחיל בשאלה הרת הגורל, מה ללבוש? אז אם גם את מתחבטת בשאלה הזאת מול המראה, הסירי דאגה מליבך, כי קיבצנו עבורך את כל הטיפים לבחירת האאוטפיט המושלם לדייט החמים שלך.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

קלילות
אם מתעלמים לשנייה מהיתושים, הג'וקים, הלחות, הזיעה, הילדים בחופש הגדול או כל מפגע אחר שמביא איתו הקיץ, ניתן לראות שגם יש לו לא מעט יתרונות כאשר אחד מהם הוא הקלילות. ואם יש מישהי שצריכה לאמץ בחום את הקלילות הזו, הרי שזאת המלתחה שלך. לא עוד שכבות על גבי שכבות! לא עוד בדים עבים, חולצות חנוקות, מגהוצות למשעי או גרביונים מציקים (לפחות לא עד החורף הבא). במיוחד בדייט ראשון, אין צורך להתאמץ עם בגדים מחויטים או בדים נוקשים שתזיעי בהם באי נוחות. אז פשוט תבחרי בגדים שעשויים מבדים רכים, דקים ונשפכים. ולא, זה לא סותר את הג'ינס הארוך והקלאסי, אבל פשוט תדאגי לשלב אותו עם גופייה או חולצה קלילה ונעימה.

אל תיכנעי לטרנד
אם כבר דמיינת איך את רצה לקניון הקרוב ובוחרת לך אאוטפיט חדש כדי שרחמנא לצלן הדייט שלך לא יתפוס אותך עם משהו שקנית לפני חודשיים, את יכולה לחכות עם זה קצת. כי טרנדים, איך לא, לא מתאימים לכולן ואל תשכחי שאת יוצאת לדייט ולא לשבוע האופנה ומה שיותר חשוב מכל זה עד כמה זה מחמיא לך באופן אישי ומתאים לאופי שלך. כי לכל אחת גזרה ואיכויות שונות והטרנדים הקיציים, איך לומר, נוטים פחות להתחשב בכך ופחות לחוס על המעוניינות לחשוף פחות. לכן, אין טעם להיכנע להם בצורה עיוורת או להגזים איתם רק כי המוכרת אמרה לך שזה מהמם!!1.

אילוסטרציה. shutterstock, ShutterStock
גם אם חולצת בטן עכשיו באופנה את לא חייבת ללבוש אותה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, shutterstock

חשיפה לשמש
אז נכון, חם. ונכון, לח. ונכון, גם קצת דביק ומגעיל לנו כל פעם שיוצאים מהבית, ולכן זה אולי כל כך מפתה לבחור את התלבושת הכי קטנטנה שיש לך בארון, כזאת שסביר להניח גם האחיינית שלך שעולה לגן טרום חובה תשמח להשאיל ממך. אבל לפני שאת ממהרת לחשוף הכל בדייט הראשון או לעשות ריהאנה בטקס האופנה, תעצרי שנייה ותמשיכי לקרוא. כאמור, לכל אחת יש גזרה קצת שונה ובדיוק בגלל זה כדאי לך להדגיש את החלקים שאת יותר אוהבת בעצמך, אלו שגורמים לך לתחושת ביטחון שאותה גם תוכלי לשדר לדייט הנבחר, ולטשטש את השאר. אם אלו הן הרגליים שלך למשל, את יכולה ללבוש חצאית קצרה או מכנס קצר עם חולצה פחות חשופה, אם במקרה בורכת במותניים מעוררי קנאה את יכולה ללבוש שמלה לא צמודה עם קשירה בקו המותן וכו'. מה שחשוב הוא להתאים את הבגד לגזרה שלך.

את הכי יפה כשנוח לך
כמובן שאין פה שום רמיזה ליציאה לדייט בפיז'מת הכבשים שלך, אבל כשקלישאה כל כך שחוקה כמו "את הכי יפה כשנוח לך" היא גם כל כך נכונה, אין לנו ברירה אלא להודות בכך בפה מלא. כי כשאת יושבת ומסדרת כל שנייה את החצאית הקצרצרה שעולה לך, כשאת מדדה עם כף רגלך המדממת בתוך סטילטו אימתניים, או אפילו כשאת כל הזמן חושבת ומתעסקת בזה שאולי יש לך קפלים בבטן כי התיישבת והחולצה שלך מאוד צמודה- אז את הרבה פחות סקסית. ולא, זה בגלל שאת לא סקסית זה בגלל שאת משדרת המון חוסר ביטחון שנובע בעיקר מזה שלא נוח לך, שלא לדבר על זה שבמקום להתעסק בדייט את מתעסקת בבגדים. אז תזנחי את הסטילטו (אלא אם כן את באמת יודעת ללכת על כאלה) ואת כל שאר הבגדים שגורמים להרגיש לא נוח כשאת נמצאת בהם יותר מעשר דקות ותלבשי משהו שנוח לך בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. Uluc Ceylani, ShutterStock
אם את לא רגילה לעקבים, תשאירי את הסטילטו בביתץ צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Uluc Ceylani

מיקום
אחרי שכבר הבנת מה נוח, מחמיא ומגניב לך, עכשיו רק נשאר לך להתאים את הביגוד למיקום שלו. אם למשל אתם יוצאים לדייט רומנטי על חוף הים, שמלה וסנדלים שטוחים או אפילו כפכפים יכולים להיות אידאליים לחול וללחות. אם אתם יוצאים לפאב או למסעדה בערב, אז כמעט כל שילוב הוא מבורך החל מגופייה או חולצה קצרה עם ג'ינס בהיר ועד לשמלה עם עקבים. אם בדייט צהריים חמים מדובר אז אולי כדאי לך לשקול לוותר על עקבים גבוהים, או כל סממן אחר שיעיד על מאמץ וללכת על לבוש קליל עד כמה שניתן כמו איזו חצאית מתנפנפת וחולצה שיושבת בדיוק כמו שצריך. בהצלחה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
תתאימי את הלבוש למקום הדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully