וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: אני, אתה ואשתך

שירה בר

15.7.2014 / 9:34

זה נגד את הערכים שלה, אבל שירה בר לא הצליחה לעמוד בפיתוי והחליטה לשכב עם גבר נשוי. איך ההרפתקה הזאת נגמרה?

בפעם הקודמת שבה ישראל הייתה תחת הפגזות, גם אני הייתי מתחת למשהו. או ליתר דיוק – מישהו. מישהו מאוד ספציפי, שרציתי להיות מתחתיו במשך תקופה ארוכה אבל לא באמת חשבתי שזה יקרה. הכרתי אותו עשר שנים קודם לכן והוא היה נשוי. הוא גם היה יפה מאוד (ונשאר כזה), סקסי מאוד ובלתי מושג מאוד. עבדנו יחד תקופה ותמיד הנחתי שהוא לעולם לא יביע עניין במישהי כמוני. לפניו לא הייתי אף פעם עם גבר נשוי, למרות שלאלה יש חיבה עזה לרווקות עסיסיות כמוני וקיבלתי מספר הצעות לאורך השנים, רובן נענו ב"פחחח" אחד גדול ו"לך הביתה לאשתך". באמת האמנתי לעצמי כשהכרזתי שלעולם לא אחצה את הגבול הזה, לא אהיה עם גבר של אישה אחרת. אולי כי אני מאמינה בקארמה או כי סתם, נעים לי להיות יפת נפש לפעמים.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
לא רציתי לחצות את הגבול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לכמה מהחברות שלי היו רומנים עם גברים נשואים. חלקן עשו את זה באופן חד פעמי, אחרות נפלו עמוק למחילת הארנב הזו ומצאו את עצמן מאוהבות עד מעל לראש בגבר שלא יכול להיות שלהן. השיר "שבתות וחגים" תמיד התנגן לי בראש כשהרהרתי באפשרות וזה נראה היה לי כמו העינוי הכי גדול שרווקה יכולה לגזור על עצמה: גבר שיש לו אישה ומשפחה, שמתפנה אליה רק לרגעים חטופים, לרוב בשביל סקס, מספר לה שבטח, הוא תיכף עוזב את אשתו ואת החיים הנוחים בפרויקט המגורים היוקרתי כדי לחיות איתה בחדר השכור והמעופש בדרום תל אביב.

אבל אז הוא הגיע וגם אני זנחתי את האידיאולוגיה והערכים, כי רציתי אותו. לא היה אכפת לי שהוא נשוי, שזה לא בסדר, שזה יתנקם בי, שזה לעולם לא יוביל לשום דבר אמיתי או רציני. באותו הרגע, כשהבנתי שזה יכול לקרות, לא ראיתי שום דבר מלבד התשוקה שלי אל מושא הפנטזיה הזה, שמסתובב לי במחשבות כבר עשר שנים.

אילוסטרציה. ShutterStock
זנחתי את הערכים והאידיאולוגיה בשבילו. צילום: אילוסטרתיה/ShutterStock

זה התחיל מחלופת סמסים תמימה, שהייתה קשורה בכלל לעסקים. פתאום הוא זרק פצצה: "בואי נעשה סקס אצלי במשרד". סמס מבודח כביכול, אבל הוא בדק את השטח ואני? לי לא צריכים להגיד פעמיים. נתליתי על החכה שהוא השליך לעברי בכל הכוח. מהר מאוד הוא הבין שאני בעניין והשיחה הפכה לנוטפת זימה, מלאה בתיאורים גרפיים מדי של מה שהיינו מעוניינים לעשות זו לזו ולבסוף התדרדרה גם להחלפת תמונות עירום ועוד כל מיני דברים מביכים מהסוג הזה. קבענו להיפגש בערב שלמחרת. אני חושבת שאלה היו 24 השעות החרמניות ביותר בחיי. הסמסים ממנו לא הפסיקו להגיע וזה היה כל כך, אבל כל כך סקסי.

הוא הגיע בערב. הבטנו זה על זו כמו גבר ואישה מבולבלים שבנו לעצמם רף ציפיות בלתי אנושי. הטכנולוגיה גורמת להכל להיראות כל כך קל, אבל אז המציאות מתערבת ומצטרפים אליה כל מיני דברים, כמו מבוכה. התיישבנו על הספה שלי, מזגתי לנו וויסקי. דיברנו קצת. הזענו. ואז הוא נעמד, ניגש לפתח חדר השינה שלי ואמר "טוב, בואי, אני רוצה לזיין אותך". זו הייתה השנייה שבה הבנתי שזו הייתה טעות פטאלית. הגבר הזה רואה בי כהרפתקה קטנה של סוף היום. הוא רק רוצה לזיין אותי וללכת הביתה, לאשתו. זה לא יכול להיגמר טוב. זה לא יכול להיות סקס טוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא ראה בי רק הרפתקה קטנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התפללתי שהספה תבלע אותי או תגרום לו להיעלם. אבל משהו טוב מזה קרה: התחילה אזעקה, הראשונה באזור המרכז. שנינו הבטנו זה בזה המומים. התחלתי לשעוט לכיוון חדר המדרגות, אבל הוא תפס אותי רגע לפני שהספקתי. הייתי מבוהלת, גם מהאזעקה ובעיקר מהנוכחות שלו ומכל הסיטואציה המשונה. צעקתי עליו, "מה אתה עושה?!" והתנערתי מהאחיזה שלו. לפני שהספקתי להגיע לדלת הכניסה, שמענו בום והאזעקה נפסקה.
אחר כך התחילו הטלפונים מאשתו והמומנטום חלף. הוא הלך הביתה ולא נפגשנו שוב. הרגשתי שניצלתי מפגיעה ישירה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully