וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה פעמים אנחנו נוהגים לצאת לדייטים?

נעמי נפתלי מצוות המומחים של Jdate

8.7.2014 / 9:06

יוצאים לדייט כמעט כל יום, פעם בשבוע או בקושי פעם בחודש? בדקנו מהי תדירות היציאה לדייטים בקרב הגולשים ועד כמה זה משפיע על הסיכוי לקשר

דייט הוא חלק בלתי נפרד מסיפור ההיכרות הזוגית. כל אחד מאיתנו בוחר את הקצב המתאים לו ליציאה לדייטים ולקצב הזה יש השפעה ישירה עלינו , על ההתנהלות ועל האופן בו זה יקדם אותנו . סקר שנערך בוואלה! סינגלס מספק תשובות לשאלות כמה מאיתנו באמת יוצאים לדייטים ובאיזו תדירות.

מרבית הגולשים- 42%, השיבו כי הם יוצאים לדייט בקושי פעם בחודש. נתון זה מבטא את הקושי בחיפוש אחר בן זוג, תהליך שעשוי להיות מתיש ומייגע. חיינו מלאי פעילויות, התנסויות ושעות עבודה רבות, והיציאה לדייטים מצריכה מאיתנו הרבה רצון וסבלנות. אך בפועל אנחנו מתמלאים בחוסר סבלנות ועייפות ולכן נוח יותר לדחוק את הדייט לסוף סדר העדיפויות. כי למי בא לעשות משהו שהוא חסר סבלנות אליו. יש צדק בדרך החשיבה הזאת, אך חשוב לזכור כי על ידי דחיית הדייטים אתם עלולים להרחיק מכם את הזוגיות המיוחלת.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

יש לי יום יום דייט

15% ממשתתפי הסקר השיבו כי הם יוצאים כל יום לדייט. עשייה היא חשובה ובלעדיה לא נוכל לייצר שינויים והתקדמות, אך המלכודת הטמונה ביציאה לדייטים על בסיס יומי היא כי אנו עלולים להביא עצמנו לשחיקה מיותרת. הגברת קצב הדייטים מגדילה את הסיכוי כי לא ירחק היום ונצטרף לאותם 42% שיוצאים לדייט פעם בחודש. ייתכן כי אחת הסיבות העיקריות ליציאה לדייטים על בסיס יומי הינה ההתמכרות לריגוש, לדריכות, למפגש עם אדם חדש,לאופציות הפתוחות. השמירה על ההתרגשות בין דייט לדייט והעשייה למען המטרה היא חשובה. אך דבר זה עלול להביא לכך שנפעל "על אוטומט" (מכירים את זה שאתם כבר יודעים על מה תדברו בדייט? ) ובעיקר לא יאפשר לנו לתת תשומת לב אמיתית לאדם שיושב מולנו כי כבר קבענו למחר דייט נוסף עם אדם אחר.

בין נקודות הקיצון יש את האמצע ובמקרה שלפנינו האמצע הוא המינון הנכון. 26% ממשתתפי הסקר השיבו כי הם נוהגים לצאת פעם בשבוע ו17% ממשתתפי הסקר השיבו כי הם יוצאים בין פעמיים לשלוש בשבוע. איזון של כמות הדייטים הוא מתכון בריא לשמור על עצמנו. במינון התדירות אנחנו לא מתישים עצמנו, אנחנו שומרים על עיסוקים נוספים, יש לנו זמן לעכל מה קרה בדייט האחרון ולהתכונן לדייט הבא, להתייעץ על כך עם חברים או אפילו עם עצמנו. ריחוק הזמן בין דייט לדייט גורם לנו להתרגשות וגם מאפשר כי כל דייט יהיה עם פוטנציאל, בתקווה שאחרי הדייט הראשון לא נצטרך עוד אחד.

כאמור, מציאת זוגיות כרוכה בדייטים. אנו יוצאים לדייטים על מנת לזהות את הפוטנציאל להמשכיות, לכן בדקו עם עצמכם מהי נקודת האיזון שלכם, מהו המינון שמאפשר לכם את זה. אם אתם מרגישים כי עייפתם - הקציבו לעצמכם זמן ניתוק מוחלט מהעניין, מלאו מצברים והניעו מחדש את הגלגלים בקצב שמקדם ומתאים לכם.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully