וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתקשר במיטה

30.6.2014 / 8:50

כדי ליהנות מסקס טוב אתם חייבים לשפר את התקשורת המינית. לפניכם כל הטיפים שיעזרו לכם לעבוד על זה

תקשורת טובה שנשענת על כבוד הדדי היא הבסיס הכי חשוב לזוגיות, את זה כמעט כל אחד עם ניסיון כלשהו במערכות יחסים ידע להגיד לכם. אבל תקשורת זה מושג רחב, והוא נמצא בכל ההיבטים של החיים שלנו ויחסנו עם אחרים ועל אחת כמה וכמה עם בני הזוג שלנו. בהתאם לכך, קשה להתעלם מהתקשורת המינית והשפעתה הרבה על חיי המין בזוגיות ועל טיב הקשר באופן כללי. התקשורת בחדר המיטות יכולה להשתבש בגלל שלל סיבות כמו טרדות יומיומיות, שקיעה בשגרה ושחיקה, מבוכה, חוסר תשומת לב, איבוד התשוקה וכו', אבל אל תאמרו נואש, לפניכם כל הטיפים לשיפור התקשורת בין הסדינים.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

רוחות של שינוי
לפעמים, בעיקר כשנמצאים בזוגיות הרבה זמן, הריגוש חולף ואיתו גם כל הדברים שריגשו אתכם. וכך במקום תשוקה מטורפת בין הסדינים אתם מוצאים את עצמכם נצמדים לאותו רפרטואר, עתיק יותר ממוזיקת הפתיחה של "ערב חדש", בעוד שאת מזייפת אורגזמה בשביל לא לבאס ואתה רק רוצה לגמור ולהירדם. לכן, בשעה טובה ומוצלחת, הגיע הזמן הזמן לגוון קצת ולנסות דברים חדשים ששניכם מסכימים עליהם. אלו יכולים להיות, מקומות חדשים, תנוחות, אביזרים, משחקי תפקידים למיניהם או אפילו סתם להשקיע בעצמכם לפני שאתם נכנסים למיטה באמצעות הלבשה תחתונה חדשה, בישום וכן הלאה. תתפלאו כמה ששינויים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול ולהפוך משהו שגרתי ומוכר לחדש, מרגש ומלא תשוקה.

רעשי רקע
על מנת לתקשר עם הפרטנר שלכם ולתת ולקבל את תשומת הלב שמגיעה לשניכם, אתם צריכים להתרכז, ובשביל להתרכז אתם צריכים כמה שפחות הסחות דעת. אז נכון, התרגלנו להיות כל הזמן מעודכנים שזה פחות או יותר אומר לדאוג להיצמד לסמארטפון, להיות במרחק סביר של חצי מטר מהלפטופ וכמובן להשאיר את הטלוויזיה ברקע. כי מה יותר סקסי ממיסיונרית בזמן שברקע חתול לומד להשתין באסלה ב"צינור לילה"?! אז זהו, שהגיע זמן להיפרד מהטכנולוגיה לקצת זמן, לכבות את הסמארטפון (או לפחות לשים על שקט), את הטלוויזיה ולהתרכז אך ורק אחד בשניה. זה ישתלם.

זוג ופלאפון. ShutterStock
תפסיקו להתעסק עם הסמארטפון! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לדבר
לפני שאתם עושים "דלג" על הסעיף הזה, אל תדאגו, לא מדובר פה ב"שיחה" מכל סוג שהוא. וכן, ידוע שהמיטה היא מפלטם האחרון של אלה שאינם רוצים לדבר (אלא אם כן זה "דירטי טוקינג", ואז זה בסדר), ואנחנו חלילה לא מתכוונים להרוס לכם את האידיליה הזאת, אלא רק להציע לכם לכוון את בני הזוג לדברים שנעימים לכם יותר. לכאורה זה נשמע כמו דבר פשוט, אבל לפעמים בזוגיות חדשה יש אי נעימות לדבר על זה, או להפך בזוגיות ממושכת אין חשק בכלל להתחיל לדון בדברים האלה. אבל בסך הכל מדובר במרכיב מאוד חשוב ביחסים שלכם ולכן מומלץ לעדכן את בני הזוג בדברים שאתם אוהבים, כאשר הדגש הוא על דרך החיוב ולא על דרך השלילה. כלומר, להגיד את מה שאתם אוהבים ולא את מה שלא, לשאול אותם גם, ולהיות פתוחים לכל הערה בנושא בלי להיעלב ובלי לקחת אישית, כי בסך הכל יש לכם אינטרס משותף פה.

אינטימיות
למרות שהרבה אנשים חושבים שלהחליף נוזלי גוף נחשב לאקט הכי אינטימי שיכול להיות, אינטימיות היא לרוב גם אינטימיות רגשית, וכשהיא נעדרת מחיי המין השלכם, אתם נשארים עם אקט מכני שלא באמת מספק את שני הצדדים לאורך זמן. על כן, צרו אינטימיות בינכם, תקפידו להסתכל אחד לשנייה בעיניים, תלטפו, תגעו, תנשקו הרבה ותעוררו את כל החושים של בני הזוג שלכם תוך כדי. כמובן שגם אווירה רומנטית עשויה לעזור כמו למשל, תאורת נרות וריחות נעימים בחדר שיכולים בהחלט לעשות את שלהם ולתרום למאמץ הקבוצתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
תסבירי לו בדיוק מה עושה לך טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מחמאות
מחמאות במיטה זה תמיד דבר טוב (כל עוד אתם מחמיאים לבן הזוג ולא לעצמכם), במיוחד בהתחשב בעובדה שלביטחון עצמי יש קשר ישיר לרמת הפתיחות במיטה וכך גם לתקשורת המינית. כלומר, כשאנשים מרגישים נחשקים על ידי בני הזוג וביטחון בקשר ובאינטימיות הם גם יתפקדו יותר טוב ויהיו יותר קשובים, מה שכמובן ישדרג את הסקס פלאים. אז תפרגנו לבני הזוג שלכם, תחמיאו להם ותתארו להם בדיוק מה אתם אוהבים בהם ועד כמה. יתר על כן, סביר להניח שהמחמאות שלכם יובילו למחמאות הדדיות שבתורן יחזקו את הביטחון העצמי שלכם וכך גם את האינטימיות בינכם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
להחמיא, להחמיא ולהחמיא. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully