וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: "למה בישראל אין גברים שווים?"

איילת שחר מצוות המומחים של JDate

25.6.2014 / 8:37

איילת שחר מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

ליאורה שואלת: התאהבתי בבחור עד מעל לראש אבל יש בעיה: הוא שונא חתולים ולי בבית יש שניים. הוא היה בדירה שלי פעם אחת וכל כך נרתע מהחתולים שהציע שנלך אליו. אני לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני רוצה להיות איתו בזוגיות אבל מצד שני לא מוכנה לוותר על החתולים. הם כמו הילדים שלי. מה את מציעה?

תשובה: אכן דילמה לא פשוטה, בזוגיות כמו בזוגיות יש איזשהו וויתור שצריך לעשות. הוא יכול לנסות לוותר על השנאה שלו (אם מדובר רק ברגש ולא במשהו בריאותי כמו אלרגיה) וילמד לחיות לצד החתולים. הוא לא חייב לאהוב אותם, מספיק שיהיה לו בסדר פשוט שיהיו שם. אפשרות נוספת היא שתהיו בתור התחלה אצלו עד שתבינו כמה הקשר ביניכם רציני. במידה ובאמת זה יתפתח לזוגיות משמעותית שכוללת מגורים והוא עדיין לא התרגל אליהם, ייתכן ותצטרכי לשקול למסור. אבל לדעתי הכי טוב בתקשורת בריאה לבדוק איתו , במידה וגם לו הקשר מאוד חשוב, איך אפשר למצוא פתרון שיהיה לשניכם נעים איתו.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

גיל שואל: בכל פעם שאני מתחיל עם מישהי היא אומרת שיש לה חבר. אני מאמין שלחלק באמת יש אבל חלק סתם משקרות ולא רוצות אותי. אני לא מבין למה. אני נראה בסדר ומאוד נחמד.. איך אני יכול למצוא מישהי אם אף אחת לא מעוניינת בי?

תשובה: גיל יקר, אני שומעת כאן כמה הכללות. האם באמת בכל פעם שאתה פונה למישהי יש לה חבר, או שזה קרה כמה פעמים וחיברת את זה להיות סוג של "מה שקורה לי כשאני מתחיל עם בחורות"? אותו כנ"ל לגבי "אף אחת לא מעוניינת בי". האם אתה יכול להיזכר לפחות במקרה אחד בו התחלת עם מישהי והיא נענתה לך? האם יצאת אי פעם לדייט? אני מבינה שבתחושה הכללית לא מצליח לך. בוא ותבדוק האם אתה תמיד ניגש באותה הצורה להתחיל איתן? במידה וענית "כן" אני מזמינה אותך לנסות כל מיני שיטות אחרות . אתה יכול לשאול חברים שאתה תופס מהם "מצליחנים" בלהתחיל עם בחורות מה הם אומרים, אתה יכול לשאול ידידות שלך איך הן אוהבות שפונים אליהן, ואז עם הידיעה שאתה נראה בסדר ומאוד נחמד, תוכל גם לגשת אליהן בצורה נעימה ולקבל תוצאות חדשות.

דנה שואלת: בן הזוג שלי מזה שנתיים אמר לי לא מזמן שאני צריכה דיאטה. זה מאוד פגע בי. נכון שהשמנתי כמה ק"ג בזמן האחרון אבל זה רק מתוך לחץ וציפיתי שיבין ויתחשב בי. בזמן האחרון הוא פחות יוזם סקס ואני מאמינה שזה בגלל שהוא פחות נמשך אליי בגלל ששמנתי. זה שובר לי את הלב לדעת שהאהבה שלו תלויה במראה שלי.. מה את חושבת?

תשובה: אני חושבת שהוא נגע לך בנקודה רגישה בימים אלה. את אומרת שאת בלחץ ומודעת לכך שעלית במשקל. יכול להיות שבלי לשים לב, גם את מרגישה פחות נוח עם הגוף שלך או אפילו קצת כועסת עליו שהעיר לך ולכן לא משדרת מיניות או יוזמת סקס. יש לנו נטייה במקומות האלה להפנות אצבע לכיוון השני, אך כדי לקחת אחריות טוב יהיה אם נבדוק מה בשליטתנו. מה אנחנו יכולים לעשות אחרת כדי להשיג מה שאנחנו רוצים. קשה לי להאמין שהאהבה ביניכם תלויה רק במראה . שימי לב שאת פועלת מתוך מחשבה כזו, ולא כי זו האמת הוודאית. זו פרשנות שלך למצב, והיא מכאיבה לך ושוברת לך את הלב. אם יש בינכם תקשורת טובה תוכלי לשתף אותו בתחושות שלך, לומר לו שאת מבקשה הבנה והתחשבות. שמעי מה יש לו לומר מתוך מקום שרוצה לגדול מהסיטואציה. כדי לשנות את המצב תוכלי גם ליצור סיטואציות של מין כדי להחזיר את התשוקה. דרך אגב , ידוע שסקס שורף קלוריות נהדר ומשפר את מצב הרוח.

יובל שואלת: אני מצטערת לומר, אבל הגברים בישראל פשוט נוראים! כל גבר שהכרתי הוא או ערס או חנון. אין אנשים באמצע. אני באמת חושבת שכל הטובים תפוסים.. אני רוצה למצוא אהבה אבל לא יודעת איפה נמצאים כל הבחורים האיכותיים. יש לך תשובה?

תשובה: כשאת מסתובבת עם המחשבה/ אמונה שכל הטובים תפוסים, רוב הסיכויים שגם אם יבוא הגבר הכי טוב עלי אדמות בשבילך תתקשי לזהות אותו, כי מיד תקטלגי אותו כ"ערס/ חנון". מי שמחליט על כל מה שנמצא ביניהם זו את. שימי לב שאת החלוקה הזו, את התווית, את שמה להם. הם לא מגיעים עם מדבקה כזו שמגדירה אותם. נסי לפרוט מה זה אומר כל אחד מהם בשבילך. אילו תכונות אופי? אילו התנהגויות? יכול להיות שגם בערס יש משהו שהיית אוהבת ושבחנונים יש איכויות נפלאות. הגברים האיכותיים שאת מחפשת נמצאים בכל מקום, ברחוב, בעבודה שלך, באתרי ההיכרויות. זכרי שגם הגברים שאת תופסת כ"טובים" היו פעם רווקים. האם הם גם היו ערסים וחנונים אז? דבר נוסף, חשבי על גברים מהסביבה שלך שאת אוהבת ומעריכה, חברים , משפחה. הם גם נוראיים בעינייך? אני מציעה לך לאמץ גישה חדשה שאומרת: "יש שם מישהו שיהיה כמו שאני אוהבת, ואני הולכת למצוא אותו" וככה לצאת לדייטים ולראות מה משתנה בתחושה שלך כשאת יוצאת מנקודת ההנחה הזו. בהצלחה !

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דוד שואל: אני נשוי כבר ארבע שנים. בכל ארבע השנים האלה הייתי נאמן ולא בגדתי אפילו פעם אחת, אבל בזמן האחרון אני מפנטז על כל מיני נשים יפות שאני רואה ברחוב. מדמיין שאני שוכב איתן ולא חושב בכלל על אשתי. אני חושש שיום אחד לא אוכל להתאפק ואגשים את הפנטזיות האלה, וזה משהו נורא בעיניי גם מבחינה מוסרית וגם כי אני אוהב אשתי. מה אני צריך לעשות?

תשובה: לפנטז זה בסדר גמור , כדאי ורצוי וזה שלך. המוח שלנו זו חלקת האלוהים הקטנה בה אף אחד לא יכול להתערב. הפחד שלך הוא מה יקרה אם זה יקבל ביטוי במציאות, וכאן אני מזמינה אותך להתערב, כי על זה יש לך שליטה. יום אחד , שדרך אגב יכול להיות גם מחר, אולי תהיה לך הזדמנות, ואז תצטרך לעצור ולשאול את עצמך: האם אני באמת רוצה לעשות את זה? איך ארגיש ביום שאחרי? איך אחזור הביתה? האם אני רוצה חיים של הסתרה וסודות? היופי בדמיון שלנו, שהגוף מגיב אליו כמו למציאות . זו הסיבה אגב שאתה יכול לפעמים לחוש ייסורי מצפון גם על מחשבות. אבל כל עוד זה נשאר שם, אף אחד לא נפגע. יכול להיות שגם היא מפנטזת על גברים אחרים וחיה איתך באהבה. כשאתה אומר שאתה אוהב את אשתך, אני מבינה שחשוב לך גם הקשר והזוגיות ביניכם ולא היית רוצה להרוס אותה. לכן הייתי ממליצה: המשך לפנטז.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully