וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: כשהיזיז שלי התחתן

שירה בר

17.6.2014 / 8:56

פעם הוא היה לימד אותה מהי אורגזמה, והיום הוא נשוי ואבא לילד. שירה בר אבלה על אובדן היזיז הראשון שלה

יש לי הרבה בעיות עם פייסבוק, אבל הגדולה שבהן היא הנטייה שלו לעדכן אותי במעלליהם של האקסים שלי. הוא מסוגל להסתיר ממני סטטוסים של אמא שלי ושל החברה הכי טובה שלי, אבל להציג בגאווה את תמונת האקס, איתו לא ניהלתי כל אינטראקציה, וירטואלית או ממשית, כבר למעלה מחמש שנים, אוחז בבנו הרך הטרי. ומילא כשזה אקס, אבל כשמדובר ביזיז הראשון שלי, זה שהיה רווק כרוני ואפילו כתב על זה בלוג – זה כבר סוג חדש לגמרי של סדיסטיות. ומכיוון שגם לרשתות החברתיות יש את הדרך המיוחדת שלהן להזכיר לי שאני רווקה וחסרת תקנה, זה בדיוק מה שקרה לי השבוע. שוטטתי לי בפיד באחד הלילות, פועל יוצא של שעמום מהול בייאוש ואחרי עוד ניסיון שיחה כושל עם איזה בחור באחד מאתרי ההיכרויות. פתאום ראיתי את זה: תמונה של דורון, היזיז הראשון שאי פעם היה לי, אוחז בתינוק שהוא ככל הנראה שלו.

נכנסתי לפרופיל שלו, רק כדי לגלות שהוא התחתן בשנה שעברה (לבחורה שדומה לי באופן חשוד) ומסטטוסים על "הערב בקלרה!!!" הוא התחיל לדבר במונחים של "אנחנו" ולכתוב דברים כמו "אני ופוצי באמסטרדם"או "אני ופוצי עוברים לדירה החדשה שלנו. מישהו רוצה לקנות ספה?".

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אב מנשק תינוק. ShutterStock
פעם החליף בחורות, היום מחליף חיתולים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אני זוכרת את הלילה שבו הכרתי אותו. לפני קרוב לעשור. היה בר אחד, פיקאפ בר, בתקופה שבה פיקאפ ברים עוד היו טרנד לוהט ועכשווי. הוא היה חמוד ואני הייתי שיכורה ואמיצה, אז התחלתי לדבר איתו. היה לו מבט סליזי בעיניים וחיוך חרמן ומשום מה, זה עשה לי את זה. בשלב מוקדם מאוד היה ברור שמערכת היחסים הזו לא תהיה יותר מסקס (אם לנסח זאת בפשטות, הוא פשוט לא המגבון הכי לח בחבילה), וזה היה לי בסדר ואפילו מגניב.

הוא הפך בזאת לא רק ליזיז הראשון שלי, אלא גם לבחור הראשון שגרם לי להבין למה בעצם, כדאי לעשות סקס. עד אז נתקלתי רק בבחורים שנהגו באיבריי המוצנעים בעדינות של אינסטלטור. לפניו, אף אחד לא הביא אותי לאורגזמה ובאופן כללי נהגתי לעשות סקס לעיתים רחוקות, רק כדי לומר לעצמי שיש לי חיי מין. אבל דורון היה משהו אחר לחלוטין: הוא ידע בדיוק מה הוא עושה. תמהיל מדויק בין עדינות לאגרסיביות. והכי חשוב, הוא היה מסוג הגברים שרק רצו לראות את הפרטנרית שלהם נהנית. מסוג הגברים שמעריצים את גוף האישה בכל גודל. עד אז חשבתי שבחורים מסוגו הם פיקציה שהמציאו בעלות טורים בעיתון והתסריטאים של "סקס והעיר הגדולה". אבל הם היו קיימים, הוא היה קיים, והוא לימד אותי בדיוק עד כמה מין יכול להיות מענג.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא לימד אותי עד כמה מין יכול להיות מענג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

החלק הכי מענג היה הידיעה שאין לי שום רגשות כלפיו, מלבד הוקרת תודה מעומק לבי. נשארנו יזיזים לתקופה ארוכה, והוא תמיד נהג בי בג'נטלמניות ורצה שיהיה לי טוב.
הוא נשאר רווק עוד שנים ארוכות, ולמרות שהקשר בינינו ניתק לפני הרבה מאוד זמן, משהו בידיעה שהוא עדיין רווק ניחם אותי. חשבתי לעצמי שאולי אנחנו, האנשים שיודעים ליהנות מסקס כהוגן, צריכים להישאר פתוחים לאפשרויות.

אז עכשיו יש לו אישה וילד. כשרפרפתי על אלבומי התמונות שלהם, זיהיתי את החיוך הענק של אשתו וגם ידעתי בדיוק למה היא מחייכת ככה. עכשיו נשאר לי רק להתמודד עם העובדה שאפילו היזיז המיתולוגי שלי כבר נשוי. מעניין אם יום אחד הוא יוכל להגיד עליי את אותו הדבר.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

מכוניות חתונה. ShutterStock
אני יודעת למה אשתו מחייכת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully