וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתי תעשה לי קצת נחת?"

16.6.2014 / 11:26

אם הגעת לגיל 30 ואתה עדיין רווק, בוודאי הותקפת בשאלות חטטניות של בני משפחה והסביבה. אז איך מגיבים? לפניך המדריך המלא

מי חצה את גיל השלושים ולא נתקל בזה? הדודה, הסבא, הגיסה, האחיין ואפילו השכנה מתקילים אותך בשאלות חצופות ומביכות שקשורות בעתידך הזוגי, ואתה עומד שם מולם נבוך, סמוק ובעיקר חסר מילים. לחנך את כל האנשים שביקום הזה ולשנות את העולם אנחנו לא יכולים, אבל את היחס שלך אליהם - דווקא כן. אז הנה לפניך מבחר שאלות פופולאריות שבהן נתקל כמעט כל בחור שכבר סיים את העשור השלישי לחייו וטרם יצא לו לעמוד מתחת לחופה, וגם לא פחות חשוב - תשובה אחת טובה לכל אחת מהן. הרי אנחנו מציידים אותך כעת בנשק יעיל מאין כמוהו לטיפול ברכילות מוגזמת ומרושעת. יאללה, מלחמה!

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אתה הומו?
הסיטואציה: מתנדבת אמיצה מבין כל הרכלניות שבמשפחה הקרובה/רחוקה לוקחת אותך לשיחה צפופה בצד (זה הרי לא נעים להביך אותך בשאלה כל כך אישית מול כל העולם שגם ככה יידע בסוף איזו תשובה נתת) ושואלת אותך בהתעניינות מתובלת בדאגה מזוייפת האם אתה בכלל שייך לצד של אלה שנושכים כריות.
איך אתה אמור להגיב: תבהיל אותה. זאת ההזדמנות שלך להחזיר לה ולספר לה סיפור אימה (מבחינתה, מבחינתה) על חייך. תגיד לה שאתה מבולבל מינית וחושק בבן שלה/באבא שלה/באח שלה. תנסה להיות הכי אמין שיש כדי לגרום לה לשלם על הסקרנות המוגזמת שלה. אל תרחם עליה. את החתול הסקרנות הרגה, היא תצא בזול כשרק התקף לב קטן מאיים לחרב את שלוות רוחה. אם אתה אמיץ דיו, ולא אכפת לך ממה שאחרים חושבים, שחק עם זה עד הסוף ותן לה להעביר את המידע הלאה.

אתה לא רוצה להתחתן?
הסיטואציה: אתה זורק משפט בסגנון "טוב לי במצב הזה, לבד" וישר נזרקת לעברך השאלה המלחיצה שדוחקת אותך לפינה ומאלצת אותך לפרט את תכניותיך לעתיד ולנטוע תקווה בכל אלה שכבר מחכות לרגע שבו יוכלו ללבוש בגד מביך כלשהו לאירוע שלך.
איך אתה אמור להגיב: תגיד שאתה דווקא מתכוון להתחתן, אבל בבית הכנסת, עם מספר אורחים מצומצם מאוד. כל אלה שממתינות שתתחתן רק כדי שהן תוכלנה לדפוק הופעה ולהפוך לואזה מוזהבת עם קריסטלים משובצים בחוסר מידתיות, יקבלו את מה שמגיע להן. נפץ להן את החלום להתעטף בשנדליר ולהפוך לפריט נוי מהלך על שתיים.

אילוסטרציה. ShutterStock
מה, אתה הומו? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אתה לא רוצה ילדים?
הסיטואציה: אתה משחק עם אחיינים שלך, מפגין כישורי אבהות טובים מבלי להתכוון, ואז, עין חדה ומפוקסת שמה לב לכך ונוחתת עליך עם שאלה מציקה מלווה במחמאה מרככת: "אתה כל כך טוב עם ילדים, לא בא לך אחד משלך?"
איך אתה אמור להגיב: העובדה שאתה יודע לשחק איתם שתי דקות בחצר של הבית לא הופכת אותך לגבר סבלני ומחנך למופת. "חכי שאחד מהם יבקש ממני לנקות לו קקי. באותו הרגע אני קונה כרטיס טיסה בכיוון אחד לאמריקה!" זאת תשובה שעושה את כל העבודה כי לא ברור אם אמרת את זה בהומור או אשכרה התכוונת לזה. ואין יותר טוב מלתת תשובה שהיא לא באמת תשובה למישהי/מישהו שהסקרנות אוכל/ת אותו/ה. תענוג.

מסכנה אמא שלך. אתה לא רוצה להביא לה קצת נחת?
הסיטואציה: אמא שלך יושבת מולך, עיניה דומעות מכאב על בנה סרבן הנישואים, ושוב פעם נפש טובה מנצלת את ההזדמנות בכדי ללחוץ על הנקודה הכי רגישה אצלך: אמא.
איך אתה אמור להגיב: תיגש לאמא שלך, תחבק אותה, ותצהיר קבל עם ועדה שיש בעולמך רק אישה אחת והיא זאת שהביאה אותך לעולם. זה גם יחמיא לאמא שלך, גם ירגיע אותה מעט (כי לכל אמא קצת צובט בלב כשאישה זרה באה ולוקחת לה את הנסיך), וגם תצא מלך. או אדיפוס המלך. אנחנו עוד לא סגורים על זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אב מנשק תינוק. ShutterStock
אתה לא רוצה להביא ילדים לעולם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מי יטפל בך כשתזדקן?
הסיטואציה: אתה לא מרגיש במיטבך, אתה קצת חולה. זה הזמן לקצת פינוק מהקרובים אליך, אבל אלה מנצלים את החולשה שלך כדי לגרום לך להבין שהזקנה היא קצת כמו חולי, וכל אחד זקוק למישהי שתישאר לצדו בזמן שהוא הולך ומתקמט.
איך אתה אמור להגיב: תשתעל עליהן. זה יבריח אותן כמו במטה קסם. גם לסקרנות, כך מסתבר, יש גבולות, ובפעם האחרונה שערכנו מחקר בנושא הגענו למסקנה שהיא ממש לא עומדת במבחן השפעת. מניסיוננו, זה פותר את הבעיה לפחות עד להחלמה מלאה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

זוג זקנים מבוגרים. ShutterStock
מי יטפל בך כשתזדקן? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully