וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת לחופשה בלי לבגוד

גל ארנרייך

11.6.2014 / 9:58

חופשה בחו"ל מציבה אותנו, הגברים, מול הרבה פיתויים שקשה לעמוד בפניהם. אם אתם בזוגיות ורוצים לשמור עליה, קבלו טיפים איך להימנע מבגידה

אתה רוקד במסיבת בריכה מטורפת, האלכוהול מחפש אזורים חדשים בגוף שלך בו יוכל לנוח רגע לפני שתשטוף אותו עם עוד צ'ייסר, מסביבך מתרוצצים ישבנים מוצקים וציצים קופצים בכל פינה. שתי קולומביאניות יפיפיות מתחילות לרקוד לידך ולא מפסיקות לחייך, כל מה שנשאר לך זה רק לבחור עם מי מתחשק לך להמשיך את היום הנהדר הזה. אבל רגע, מה עם החברה שנשארה בארץ?

נכון, הסיטואציה שתיארתי נשמעת אולי דמיונית, אבל בחו"ל הכל יכול לקרות. זה סבבה אם אתה רווק, אבל בהנחה ואתה יותר בעניין של טיפוח זוגיות או סתם בקטע של לא לצאת אפסמניאקבןזונה, אולי כדאי שתמנע מבגידה. לשם כך ריכזנו לך מספר טיפים שיעזרו לך לצאת לחופש ולחזור ללא ייסורי מצפון מיותרים.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אל תיפול בקסם המבטא
אתה רוקד במסיבה. מימין שומע אנגלית, משמאל צרפתית וממולךספרדית. לא, זה לא מגדל בבל, זה מקבץ תיירות במקום אחד. תיירות זה סקסי, מבטאים ושפות זה סקסי. אבל חשוב לזכור, אם עצם הבגידה לא מטרידה אותך, ההיתפסות בטוח שכן. ישראליות מחרטטות באנגלית מדי פעם, גם מרוקאיות מדברות צרפתית, ותודה לטלנובלות שבזכותן כל בחורה שנייה מדברת ספרדית. מסקנה: אתה לא באמת יכול לדעת אם הן תיירות או ישראליות במסווה. במידה ומדובר בתיירות תוצרת ארץ הקודש, לא ירחק היום בו אחת מהן תיזכר שהיא למדה עם אחותה של חברה שלך ו"איזה קטע שיש לה משהו מאוד מעניין לספר לה". שמור נפשך.

אש קטנה? לא בחו"ל
מכירים את זה שיש מישהי שהיא חלק מהחבר'ה, אבל תמיד יש ביניכם איזה מתח מיני בלתי נשלט? עכשיו אני בעד פלירטוטים, זה גורם לנו להרגיש אטרקטיביים ומשאיר אותנו בתחושת אשליה שאם יום אחד נחזור להיות רווקים אנחנו תוך שבוע טורפים את העולם ותופרים שלושה מספרים ביום. בדוק.
אבל מידה ואתה מוצאים את עצמכם עם אותה בחורה בחו"ל כדאי מאוד שתיזהרו ממנה. מתח מיני בישראל, יכול להפוך מהר מאוד עם קצת אלכוהול ומצעים לבנים של הילטון לסקס חסר מעצורים בחו"ל. עדיף שתתרחקו ממנה ככל שניתן ואולי אפילו תמציאו איזו מריבה בגלל משהו מטופש, העיקר שתגיעו למינימום אינטרקציה משותפת כל זמן שאתם בחופשה.

אילוסטרציה. ShutterStock
מתח מיני בארץ יוביל לבגידה בחו"ל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס בלתי נשכח בלילה שלפני הנסיעה
יש כאלה שאומרים שאצלם הסקס תמיד טוב. הם משקרים. אם סקס תמיד היה בדיוק אותו הדבר זה היה קצת משעמם, בטח ובטח אם מדובר בפרטנרית קבועה. למזלנו זה לא ככה ומדי פעם, בין אם לשני הצדדים יש חשק פתאומיאו סתם כי מדובר במייקאפ סקס, יוצא לנו סקס טוב מהרגיל. אתה בדיוק נזכר באחד כזה? מצוין! כי בדיוק כזה, ואפילו משודרג, אתם צריכים לעשות לפני שאתה נוסע. זה אמור לתת לך "אוויר לנשימה" וזיכרון נעים לתקופה הקרובה.

אם אין אני לי, מי לי?
אם אתה מכביסט מושבע אתה בטח מכיר את המשפט בגרסת "אם אין אני לי, נמני", אבל מספר 8 האגדי ממש לא קשור לנושא השיחה. אנחנו בכלל מדברים על אוננות. כן, כמו בגיל ההתבגרות.
לא מדובר פה במדע טילים, גבר אחרי פורקן הרבה פחות חרמן. אפילו יצא חרוז. אז כשאתה בחו"ל ואין לך עם מי לישון בלילה, תעשהלעצמך איזה נוהל סוף יום, או תחילת יום, מה שיותר מדבר אליך, ותתפוס כמה דקות עם הסמארטפון בשירותים, תעשה לעצמך נעים. זה אמור לעשות את העבודה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אם אין מין תמיד יש את יד ימין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

השיחה שתרגיע אותך
אז נכון שבת הזוג שלך נמצאת מרחק של אלפי מיילים, אבל זה לא אומר שאי אפשר להתנחם בשיחת סקס טלפונית או שיחת וידאו שבה תוכלו להתפשט מול הסלולרי. זה לא כמו הדבר האמיתי, אבל זה יכול בהחלט לספק את החבר שלך במכנסיים ולהרגיע את ההורמונים. תהיו יצירתיים, דברו מלוכלך ופשוט תיהנו.

פשוט לא לבגוד
כל הטיפים שנכתבו לעיל הם סבבה והכל, אבל בשורה התחתונה אם אתה אוהב את חברה שלך וטוב לך איתה, פשוט אל תבגוד. אתה אולי תחשוב שזה רעיון מצוין כששתי הבלונדיניות ממסיבת הבריכה יתחככו בך משני הצדדים, אבל האמת לאמיתה היא שסביר להניח שאחר כך תצטער על הבגידה הרבה יותר מכמה שתהיה מבסוט עליה. חוץ מזה, אף אחד לא אוהב בוגדים. לכן כל שנותר לי זה לאחל לך חופשה מהנה ולקוות בשבילך שבחורה ערומה לא תצוץ לך במיטה באמצע הלילה. כי אז אכלת אותה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
הלו? פנויה לסקס טלפוני? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully