וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט: דוקטור, תציל אותי

10.6.2014 / 9:21

טל שפר הכיר אותה בתור לרופא, אבל היא תגרום לו להיות חולה מרוב אהבה?

אני רוצה להתחיל הפעם מהסוף: היא הגיעה לדייט עם קרוקס. לא נעליים נורמליות שמיוצרות תחת המותג קרוקס, אלא סנדלי הגומי-או-מה-שזה-לא-יהיה המוקצף הזה, בצבע ורוד, שראוי לנעול רק אם אתה רופא או אחות במשמרות ארוכות בבית החולים, או אם אתה מתקלח במקלחת ציבורית וחושש שמא תצמח לך רגל שלישית.

כמו כל סיפורי ההכרות הטובים, הכרנו בתור לרופא. איזה רופא? רופא עור ומין. אני הגעתי בשביל העור (יובש בכפות הידיים), קיוויתי שהיא לא הגיעה בשביל המין (שלום לך פטריה וגינאלית), אבל אחרי שיחה קצרה שהתחילה ב"מי אחרון בתור?", הבנתי שהכל בסדר ושהיא רק צריכה משחה רפואית לעקיצות. אז דיברנו וקראנו יחד גיליון לאישה משנת 98, החלפנו מספרי טלפון ואמרנו שבטח נדבר מתישהו.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
הכרנו בתור לרופא עור ומין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היה לי יום מאוד עמוס באותו היום ושכחתי לשמור את המספר שלה באנשי הקשר באייפון שלי, ולכן כשקיבלתי בערב סמס ממספר לא מוכר הייתי די אדיש, עד שפתחתי אותו ודווקא די התרגשתי. "היי, זו אני מהיום. מה שלומך?". עניתי לה ששלומי בסדר, דיברנו די הרבה יחסית, וקבענו שמחר בערב ניפגש ונשתה כוס יין, כי יש לה צליאק ואסור לה לשתות בירה. גם רופא עור וגם צליאק באותו היום, מעניין מה אגלה עליה בהמשך.

ביום שלמחרת, כמה שעות לפני הדייט, החלטתי לנסות לחפש אותה בפייסבוק. כמו בלש אמיתי, זכרתי את שם המשפחה שלה מרשימת המוזמנים שהייתה תלויה על הדלת של הרופא, והתחלתי לחפש. מצאתי אותה יחסית בקלות, ולמזלי גם כל הפרטים והתמונות שלה היו חשופים גם למי שלא נמצא ברשימת החברים שלה, והתחלתי לחטט. הנה תמונה שלה בכינרת עם חברות, הנה תמונה שלה מהטיול אחרי הצבא, הנה תמונה שלה...עושה סלפי עם רופא העור שלי! למה שהיא תעשה איתו תמונה? מה הם בדיוק חוגגים שם?

אילוסטרציה. ShutterStock
למה יש לה תמונה עם הרופא שלה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אחרי בירור קצר ועוד חיטוט הבנתי שרופא העור שלה, למרבה החלחלה, הוא דוד שלה. אם הוא דוד שלה,למה היא חיכתה בתור כמו כולם? אולי זה עניין של בירוקרטיה רפואית, אני לא יודע, אבל מה שהטריד אותי יותר מהכל הייתה העובדה שעכשיו יש לה גישה לכל המידע הרפואי הרגיש שלי. זה לא שיש לי מה להסתיר, אבל נניח, יקרה מקרה שבו תפרחת קלה תקשט את אזור חלציי, מה אעשה? זה רופא העור שלי מגיל 10, אני לא יכול סתם ככה להחליף רופא עור באמצע החיים, מה גם שזה יראה חשוד. הרגשתי שאני במלכוד, ומכיוון שהדייט הלך והתקרב ולא היה לי נעים לבטל אותו, החלטתי שאתנהג כרגיל, אבל שאנסה לקצר את הדייט עד כמה שאוכל.

בזמן שחשבתי על דרכים לקצר את הדייט (זיוף התקף אפילפסיה, תירוץ על סבתא גוססת, לעיסת שום תוך כדי לחישה), נזכרתי שפעם ידידה שלי יצאה עם מישהו וגם שכבה איתו, ורק אחרי הדייט השלישי או הרביעי הסתבר לה איכשהו שהבחור שהיא יוצאת איתו הוא הבן של הגניקולוג שלה, שזה בערך כמו הגדי בחלב אמו, רק של יחסי המין. אני לא זוכר איך הסיפור נגמר, והידידה הזו גם גרה בחו"ל היום ואין לה פייסבוק, אז יכולתי רק להתנחם בעובדה שהסיפור שלה יותר גרוע מהסיפור שלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
החלטתי לנסות לקצר את הדייט כמה שאפשר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הייתי מספר לכם סיפורי גבורה על איך הדייט היה מושלם ועל איך שהיא הייתה מדהימה ושבכלל הסתבר שהגבר מהסלפי הוא בכלל לא דוד שלה, שהיא קוראת לו "דוד אמיר" כי היא קוראת לכולם "דוד", ושהם מכירים בכלל מהתקופה שבה היא התנדבה בבית חולים והוא היה שם כל הזמן, אבל כל זה לא משנה. מה שכן משנה זה שהיא באה לדייט עם קרוקס ורוד. וזה Deal Breaker רציני. אז ביוש.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

קרוקס. GettyImages
קרוקס? באמת?! צילום: אילוסטרציה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully