וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביכורי אהבה

איילת שחר, מצוות המומחים של JDate

4.6.2014 / 8:23

חג השבועות, הוא חג הקציר, מסמל את התהליך שעלינו לעבור כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים. כדי למצוא אהבה עליכם לחרוש את האדמה היטב ורק אז תוכלו ליהנות מהפירות

אנחנו רוצים תוצאה, רוצים תוצאה מיידית. נרשמנו לאתר הכרויות היום, נדמה לנו שגג תוך שני שיטוטים וכמה דייטים נהיה בזוגיות. הלכנו לפסיכולוג , זה עכשיו חייב לעבוד. עשינו דיאטה/ניתוח פלסטי/ איפור קבוע, ומה קורה? עברו חודשיים, איפה אהבת חיינו?

אנחנו חיים בעולם שהולך ונהיה מהיר יותר. הכל בקליק. יש איזו תחושה שאם זה לא בא בקלות, אז זה כנראה לא בא בכלל. נשים צעירות בסוף שנות העשרים כבר מתכננות להביא ילד לבד, כי "אם זה לא קרה עד עכשיו, מה הסיכוי שזה יקרה". גברים מצפים לפעמים להתאהב תוך שעה, ואם זה לא קורה הם בטוחים שהם "לא יכולים להרגיש לאף אחת" .

חג השבועות, הוא "חג הקציר" , בא להזכיר לנו את מילת הקסם : תהליך. כמו שאמר קהלת: "לכל דבר זמן ועת לכל חפץ תחת השמיים". כמו לחיטה בשדה, גם בתחומים אחרים בחיים יש קצב מאוד מסוים, יש התחלה, אמצע, סוף, חגיגת הסוף, ושוב התחלה. שהרי בחג הקציר , קוצרים את החיטה, זו שנזרעה באדמה שעובדה ונחרשה.

אין דרך לזרז את התהליך. יש חשיבות לכל שלב, יש דאגה ליבול, ישנם חורפים קשים, אבל בסוף כשכל התנאים נכונים–קוצרים את ההצלחה! אז לפניכם כל השלבים שיעזרו לכם לוודא שבחג הקציר הבא יהיו לכם כבר ביכורי אהבה:

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

לחרוש אדמה
אם אתם עדיין סוחבים מטענים מפעם, אכזבות, שברון לב, כעס על אקסים, או כל תחושת מרירות שמשפיעה על האמונה שלכם בעתיד טוב, זה הזמן לטפל בזה. הזמן לעבד את האדמה, לדשן אותה. האדמה היא הנפש שלכם, כדאי ורצוי להכין אותה כמה שיותר לקראת הזריעה, כדי שיהיה יבול איכותי. כמובן שאפשר להיעזר באיש מקצוע, אך אם בא לכם לבד, חישבו עם עצמכם מהן המחשבות / הרגשות / האמונות על העולם, שאם לא היו לכם, היה לכם הרבה יותר קל להיכנס לקשר. החליטו שמעכשיו אתם מתמקדים בדברים הטובים שזוגיות יכולה להכניס לכם לחיים.

לזרוע זרעי אהבה
זה הזמן לדמיין בכל הכוח, הרשו לעצמכם להיות מפורטים ככל שניתן ולתאר את הזוגיות שהייתם מאחלים לעצמכם. איך יראה היום שלכם ביחד? מה תרצו להרגיש בתוך הקשר. פשוט זמן פנטזיה. בנוסף במימד המציאותי, זהו זמן טוב גם לספר לאנשים שאתם רוצים אהבה. להירשם לאתרי הכרויות, לצאת ולהביט בעיניים לאנשים שמוצאים חן בעינכם. להתחיל את אותם הצעדים הקטנים שמקרבים אתכם למטרה.

אילוסטרציה. ShutterStock
חשבו מהי הזוגיות שאתם מאחלים לעצמכם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להשקות והרבה
כדי שהתהליך יעבור בקלות, נדרשת השקיה של סבלנות. בטוח שיש ימים קשים יותר, בהם התקווה אובדת, הייאוש משתלט, וכל מה שאתם רואים זה שלאחרים יש ולכם אין. זה בסדר. זה בדיוק הבור הזה שמאיים לשאוב אתכם . אל תתנו לו. זה הזמן להיות סלחנים כלפי עצמכם. לומר : "יש גם ימים כאלה" ולהמשיך הלאה עם המון סבלנות ואמונה, כי אתם הולכים בדרך מסוימת ויש לה את הקצב שלה. ככל שתמלאו את המאגרים שלכם בתחושות טובות , כך מה שיצמח שם יהיה איכותי בשל ומתוק יותר!

משהו נובט פה
ופתאום זה קורה, אתם כבר אחרי כמה דייטים ואפילו רוצים עוד. כמו בשדה, מתחילה צמיחה של נבטים . חלקם יגדלו, יתפתחו , יבשילו ויקצרו, וחלקם לא יעמדו בתנאי האקלים. גם אצלכם. בדרך אל הקשר הטוב שלכם, יהיו קשרים שיתחילו ויסתיימו. מבחינתכם, אלו רק סימני דרך. חשוב לשמור את האנרגיה לכבוד הדבר האמיתי ופחות לדוש באלו שלא התפתחו לכדי משהו רציני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
נדרשת השקיה של סבלנות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חגיגות ניצחון וקציר
האם החגיגות שמורות רק לזוגיות המשמעותית עצמה? גם! אבל לא רק. המשמעות של חגיגות הקציר, בין היתר, היא גם חגיגת הצלחת המטרות הקטנות. אם חרשתם את האדמה כמו שצריך ונפטרתם מהרגלים ישנים – חגגו את זה! אם הפצתם את הבשורה לכל עבר ואנשים משדכים לכם חברים – חגגו את זה! אם נשארתם מאמינים וצלחתם קשרים קטנים בדרך – חגגו את זה!

אנחנו ניזונים מהצלחות קטנות, מצב הרוח שלנו משתפר פלאים כשאנחנו מרגישים שאנחנו בדרך הנכונה. תנו לעצמכם טפיחות על השכם בכל פעם שאתם עושים דברים שמקדמים אתכם, כי רק ככה סוללים את הדרך הראשית. ושיהיה לכם חג קציר שמח במיוחד שיביא איתו את ביכורי האהבה.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אתם בדרך הנכונה! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully