וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו פרטים לתת כשמתחילים איתנו?

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate

11.5.2014 / 14:44

מישהו מקסים התחיל אתכם. מה עכשיו? האם כדאי להחליף טלפונים או דווקא כתובת מייל? בדקנו את הסוגיה בסקר של "וואלה! סינגלס" והרי התוצאות

זה לא משנה באיזה אופן התחילו איתנו, אם זה באתר הכרויות, באירוע של חברים או סתם כך ברחוב, כי מיד עם ההתרגשות מתחילה ההתלבטות: האם לתת לו את הטלפון או את המייל ואולי בכלל כדי לא לפספס ניתן את כל הפרטים האפשריים, כמו היוזר שלנו באתר הכרויות והשם שלנו בפייסבוק?
בסקר של "וואלה! סינגלס" בדקנו אילו פרטים אתם מעדיפים לתת כאשר ברצונכם להמשיך את הקשר עם מישהו שהתחיל איתכם. לפניכם התוצאות:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

הטלפון הישן והטוב

אם יש מישהו שממבט ראשון נראה לנו מתאים ואם ראיתם אותו בלייב אז באמת אין צורך בשום הפרעות או תחקורים בפלטפורמות אחרות, עדיף פשוט לדבר ולבדוק לעומק את מידת ההתאמה. זה מסביר את העדפתם של 54% אשר ציינו כי ימסרו את מספר הטלפון, כי למה ללכת סחור סחור אם אפשר פשוט לדבר.

יחד עם זאת, אנחנו חיים בעולם ווירטואלי ויש המעדיפים להישאר בו, מה שמסביר את ה-17% שמוסרים את השם שלהם באתר היכרויות ו-15% שיעבירו את המייל שלהם. ייתכן והבחירה למסור פרטים וירטואלית נובעת מכך שיש הסוברים שעדיף להשאיר את זה בצעדים קטנים וזהירים כדי שלא יחשבו שאנחנו מתלהבים. בנוסף לכך, חלקנו משתמשים בעולם הווירטואלי לפני שמתחברים בעולם האמיתי, כדי להיזהר ולאסוף מידע על מנת להקטין את מידת הסיכון לאכזבות (אבל אם לא ניקח סיכון, גם שום דבר חדש לא יכול לקרות).

מוסרים כל מידע אפשרי

ישנם כאלה(14%) שכל כך מתלהבים ממישהו חדש שהם מוסרים לו גם את הטלפון, המייל, היוזר בפייסבוק, השם באתר הכרויות, ואנחנו מוכנים להמר שגם את מספר תעודת הזהות. הסיבה לכל שהם יעבירו כל פרט אפשרי היא כדי למנוע כל אפשרות חלילה שתתפספס לה ההזדמנות.
בין אם אתם מעדיפים למסור את המייל, טלפון או את כל הפרטים האישיים, זה לא משנה. מה שחשוב באמת זה לתת הזדמנות להיכרות ופשוט להיפגש.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully