וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אנחנו אוהבות גברים ישראלים?

יעל לוין

4.5.2014 / 8:58

אומרים עליהם שהם חוצפנים, גסים ולא מנומסים, ובכל זאת לגברים ישראלים יש תכונות שקשה לנו לעמוד בפניהן. לפניכם כל הסיבות למה אנחנו אוהבות אותם תוצרת הארץ

מה לא אמרו עליהם? שהם לא ג'נטלמנים, לא רומנטיים ולא מנומסים. שהם לא בנויים לזוגיות ושכל מה שחשוב להם הוא לראות כדורגל ולפצח גרעינים, שהם תמיד מגיעים עם אמהות מעצבנות שהופכות להיות חמותות מעצבנות עוד יותר. וזה לא שהכל שקרים: יהיה די מדויק לומר שהגבר הישראלי הממוצע לא בדיוק יפתח לך דלתות וילחש לך מלות אהבה. בלי הכללות, כמובן. זה פשוט לא חלק מהתרבות הישראלית, והחיים במדינה אינטנסיבית ולחוצה, שכוללת שירות צבאי ושגרה שוחקת, לא עושים טוב לרומנטיקה. ובכל זאת, יגידו מה שירצו, יש דברים בגברים הישראלים שאין לגברים באף מקום בעולם. לכבוד יום העצמאות, החלטנו לשם שינוי להתמקד בחיובי ולבחור חמש סיבות לאהוב גברים ישראלים:

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

בגלל הכנות שלהם
רק מי שיצאה עם גברים זרים מכירה את מנגנון הליטוש הפנימי שלהם: בשבילך, הם יהפכו את עצמם למופת של ג'נטלמניות ורומנטיקה. זה נחמד, אבל זה גם יכול להיות מזויף מאוד. שוב, אנחנו לא רוצים להכליל וכמובן שיש יוצאים מן הכלל, אבל כישראליות, קל לנו מאוד לזהות פלסטיות ולחטוף ממנה טרן אוף (אם כי, המבטא הזר בהחלט מפצה). גברים ישראלים מגיעים עם ישירות וכנות שאופייניות, ובכן, לישראל. זה עובד לטוב ולרע: אם הם רוצים ממך רק דבר אחד, במוקדם או במאוחר זה ייפלט להם. ואם הם באמת אוהבים אותך ורוצים להיות איתך, גם את זה תדעי בשלב די מוקדם. הכנות הזו נוגעת גם למחמאות, מלים חמות או סתם סמסים חרמניים בשעת לילה מאוחרת.

בגלל החספוס
זה יהיה קצת סקסיסטי לקבוע שנשים אוהבות גברים מחוספסים, או שגברים צריכים להיות מחוספסים. כמובן שלא. מה שכן, יש נשים שמחבבות חספוס גברי בסיסי, ואם יש גברים שמגיעים עם כזה בילט אין, אלה הגברים הישראלים. לגדול כאן, לשרת כאן בצבא, להעביר כמה חודשים במזרח, כל אלה עושים משהו לבנאדם. גם הנשים הישראליות מחוספסות יותר מנשים במקומות אחרים בעולם, וזה פשוט עובד טוב יחד.

תרגיל חטיבת כפיר קומנדו, מרץ 2014. דייב בוימוביץ'
כי אין על החספוס שלהם. חיילי צה"ל. צילום: דייב בוימוביץ'/דייב בוימוביץ'

בגלל הטסטוסטרון
הגברים הישראלים הם אולי הגברים הכי "גבריים" בעולם. הם פשוט אוהבים דברים של בנים, ומצליחים לשלב בין המון תחביבים ועיסוקים באופן מעורר פליאה. למשל: כדורגל, כדורסל, ספורט אקסטרים, גאדג'טים, פלייסטיישן, ים וכן הלאה. קשה למצוא גבר ישראלי שלא אוחז בחיבה עזה למשהו, כל דבר, ובאיזשהו מקום זה משאיר אותם ילדים קטנים וחמודים. לפעמים זה דווקא כיף.

בגלל החיבור לצד הנשי
לצד המאצ'ואיסטיות הגברית הטיפוסית, גברברי ישראל לא חוששים להתפתח וליישר קו עם מגמות עולמיות. לפני כמה שנים זו הייתה המטרוסקסואליות, והמונים נהרו להסיר את שיער גופם ולעשות מניקור. היום הטרנד הזה מעט דעך, אבל הגברים הישראלים עדיין מסוגלים להשקיע באופנה ובטיפוח, להתעניין בדיאטות ובאופן כללי לדאוג למראה החיצוני שלהם. רבים מהם גם לא חוששים, כמיטב הקלישאה, לדבר על רגשות ולהיות חשופים ופגיעים. וזה, חייבים להודות, יכול להיות מקסים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איש שרירי. ShutterStock
דואגים למראה שלהם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בגלל השורשים
לא מדובר רק בשורשים הצבריים והישראלים, ברור שלא כולם מסתובבים כאן עם חזה נפוח מציונות. ובכל זאת, יש דברים שרק גבר ישראלי יכול להבין, כמו למשל לנסוע להורים לארוחת שישי, אוכל של אמא בקופסאות פלסטיק וחברי ילדות. להמון גברים ישראלים יש חברים שמלווים אותם לאורך החיים, מבית הספר או מהצבא. בקיצור, בישראל קשה מאוד למצוא אדם שלא נושא על גבו שורשים שנטועים עמוק בתרבות ובחברה הישראלית, אם הוא רוצה ואם הוא לא. ומכיוון שגם אנחנו כאן, זה פשוט חייב לעבוד.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי יש דברים שרק ישראלים יכולים להבין. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully