וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט מהגיהנום

1.5.2014 / 8:34

האם אתם הפרטנר המושלם לדייט ראשון או שההתנהגות שלכם עלולה לגרום לצד השני לברוח? בואו לבחון האם אתם טיפוס מעצבן בדייטים

אם היה אפשר באורח קסם לדלג על הדייט הראשון ההו כה מביך, סביר להניח שרובנו היינו עושים זאת ומגיעים ישר לדייט השני, או אפילו השלישי. אבל רצה הגורל (או ההגיון הבסיסי) וצריך לצאת לדייט ראשון כדי להגיע לכל השאר. כולנו חושים להיתקל בטיפוסים מעצבנים, אבל מה אם אנחנו בעצמנו כאלה? לפניכם כל דפוסי התנהגות שעלולים לגרום לצד השני לפסול אתכם כבר בהתחלה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

המתקנים
זה אולי לא יפתיע אתכם, אבל אנשים לא כזה אוהבים שמתקנים אותם, במיוחד כשזה מגיע עם מבט וטון דיבור שמשלבים תחושת זחיחות ועליונות עצמית שאפילו אבשלום קור לא היה מרשה לעצמו. כך שאם הדייט שלכם מוצא חן בעינכם והוא לא עילג לחלוטין, תנסו להחליק את העובדה שהוא אמר שלוש צ'ייסרים במקום שלושה.

המתלוננים
אז נכון החיים קשים, המצב הכלכלי בקנטים, שוק העבודה על הפנים וכל זה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להפוך את הדייטים הראשונים שלכם למופע ספין אוף של איש אחד על עלובי החיים. פשוט תנסו לחכות עם התלונות המרובות והמרמור לשלבים יותר מתקדים בהכרות, או שלפחות תחשפו אותם בהדרגה.

אילוסטרציה. ShutterStock
עשו טובה ושמרו את הבכי לצפייה מול "האנטומיה של גריי". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המרוכזים בעצמם
מידי פעם כולנו חוטאים בעיסוק עצמי מוגבר או במעט קווי אישיות נרקיסיסטיים, ואם הייתם הולכים לאודישן של איזה ריאלטי כנראה שזה היה בסדר לדבר על עצמכם ללא הרף, אבל אתם יוצאים לדייט שמטרתו היא בין השאר להכיר את הצד השני. אז תתנו גם לדייט שלכם לדבר, תתעניינו בו, תשאלו שאלות ולמען השם, אל תקשרו את כל מה שהוא אומר לחוויות שאתם או החברים שלכם או השכנים שלכם מכיתה ד' עברו.

מתכנני התוכניות
כמו שכל נבל בסרט של ג'יימס בונד ידע להגיד לכם מניסיון, הטעות הכי גדולה היא לחשוף את התוכניות העתידיות שלכם לגבי הקורבן, או במקרה שלכם, הדייט. באמת שאפשר להבין את ההתרגשות מהפוטנציאל של קשר חדש והמחשבה על כל הדברים שלא תצטרכו לעשות עכשיו לבד, אבל תזכרו שכרגע הקשר הזה עוד לא קיים והוא בעיקר בראש שלכם ולכן להזמין את הדייט הראשון שלכם לבת מצווש של האחיינית שלכם בעוד חודשיים ולנסות לתכנן איתו טיול לטוסקנה בקיץ הקרוב רק יבריחו אותו מכם. אז פשוט תורידו הילוך, ולפני שאתם קופצים עם תוכניות עתידיות ומרגשות, תנסו להכיר את הפרטנר ואחר כך תחליטו אם יש טעם בכלל לתכנן כאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דייט. ShutterStock
תתעניינו במה שיש לצד השני להגיד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הבדיוק יצאו ממערכת יחסים
לצאת ממערכת יחסים משמעותית זה קשה ולכל אחד יש את התרופה שלו. חלק מחכים שהזמן יעבור, חלק מחפשים ריבאונד קליל, חלק טסים לחו"ל וחלק עושים פוני בשיער. אבל מה שלא תהיה הדרך שלכם להתגבר על לב שבור, אל תשקרו לעצמם ותעמידו פנים שאתם מוכנים לזוגיות חדשה בזמן שאתם עדיין מאוד עסוקים באקס/ית, חושבים עליו ולא מפסיקים לדבר עליו. כי דיבורי אקסים אף פעם לא מובילים לדייט שני.

הרציניים
דייטים ראשונים יכולים להיות סיטואציה מלחיצה במיוחד כשמאוד מעוניינים בצד השני ורוצים שזה יצליח, אבל יש אנשים שעבורם הלחץ הזה פועל מאוד לרעתם. הכוונה פה היא לאותם אנשים שבדייט ראשון מאבדים כל יכולת לקלילות אנושית, הם לא צוחקים משום דבר, הם בקושי מחייכים אם בכלל ומיותר לציין שהם לא מספרים שום דבר מצחיק או אפילו מעט משעשע. אז אם גם אתם נוטים להילחץ מדייטים ולהפוך כל אחד כזה לסוג של יום הזיכרון, תנסו להבין שאין לכם מה להפסיד כי אתם עוד לא באמת מכירים את הצד השני, תקחו את זה בקלות ותחייכו.

אילוסטרתציה. ShutterStock
תחייכו קצת, מה קרה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הבדרנים
אז נכון שהומור זה רצוי ואפילו מבורך, אבל לכל דבר יש גבול והוא עובר בניסיון להתלוצץ עם המלצר ושוטפי הכלים עם בדיחות שהיו מצליחות להביך אפילו את אסף אשתר בניינטיז. גם אם אתם בטוחים בראש שלכם שאתם מינימום לואי סי קיי, סביר להניח שאתם יותר קרובים לציפי שביט על סטרואידים. אז תוותרו על כמה פאנצ'ים ותנהלו שיחה נורמלית.

הסליזיים
אין ספק שסקסיות זה נחמד והכל אבל סקסיות חביבה וסליזיות מיותרת זה שני דברים שונים. הסליזיים מקשרים כל נושא שיחה לסקס, הם ישתמשו באמירות בוטות, ישתפו בחוויות מחדר המיטות שלהם, ישתמשו בשפת גוף שלא משאירה שום מקום לדמיון ולא יבחלו בשום אמצעים כדי שהדייט שלהם חלילה לא יפספס את העובדה שהם אוהבים סקס. עכשיו, אם כל מה שאתם מחפשים זה סטוץ אולי זה בסדר, אבל אם אתם מחפשים קשר או אופציה לעתיד זוגי- אין סיכוי שמישהו ייקח אתכם ברצינות.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

נרקיס טפלר מחקה תמונות של חן טל בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
אין צורך להיות סליזיים כמו חן טל. צילום: פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully