וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא רוצה ואת לא רוצה

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate

27.4.2014 / 13:08

מדוע נשים מפסיקות להתלהב מיד כשהצד השני מראה שהוא רוצה אותן ואיך אפשר להפסיק לאבד עניין?

כל השבוע חיכית לדייט. רכשת שמלה חדשה, התגנדרת והחזקת אצבעות שהפעם זה יקרה. שהוא יתאהב בך מעל לראש. וזה אכן קרה. הוא נכבש בקסמייך והציע מיד להיפגש לדייט נוסף. אבל אז, משהו בך פתאום נכבה. הרגשת שאת כבר לא מתלהבת ממנו ושהתשוקה אליו התפוגגה לה. את ממשיכה לתהות שוב ושוב- למה כשגבר רוצה אותך את מאבדת עניין?

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

מה שבא בקלות

אנחנו נמצאות בתבניות כל העת, לא רק של מה מצופה מאיתנו ואיך עלינו לנהוג ולעשות, אלא גם בתבניות המגדירות איך דברים צריכים להיות. אנחנו רגילות שמה שקל להשיג - לא מעניין ושאסור להראות נכונות כי מי שמראה רצון הוא חלש, ממש כמו במשא ומתן עסקי. מעל כל אלו אופפת אותנו התבנית הגדולה ביותר- שמה שקשה הינו ראוי ומוערך יותר ולכן אסור שייקחו אותנו כמובן מאליו. אנחנו עושות את הכל על מנת לא להילקח מובן מאליו, אך כשפתאום אנו רואות את הצד השני פועל באופן שלעולם לא נעז ,מייד נדלקת לנו נורת אזהרה אשר מייצרת התנגדות ובריחה– הוא חלש, וחלש אנו לא רוצות.

אנחנו מעוניינות להיות בזוגיות, חולמות על זה, אך כשזו נוקשת בדלתנו פתאום זה עובר לנו. אנחנו רגילות להיות בעניין רק כאשר יש אתגר מה שמאפשר לנו לייצר דרמה ובעיקר מאפשר לנו להישאר באזור שהינו מוכר להתנהלות. אנחנו מגיבות רק כאשר אנו מרגישות שאנחנו הולכות לאבד משהו או כאשר אנו צריכות להתאמץ כדי להשיג אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו חייבות אתגר. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואולי זה הפחד?

המין האנושי - ואם נתמקד במין הנשי - מתוחכם . כן אנחנו מתוחכמות ואנחנו אוהבות את זה. אנחנו פועלים בצורה מושלמת על מנת להשיג את התוצאות שאנו רוצים. אז מה זה אומר? זה אומר שהאופן בו אנו פועלות והבחירות שאנו עושות, משקפות הרבה פעמים ובאופן לא מודע את הדבר שאנחנו באמת מכוונות אליו.

קשה לנו להודות שאנחנו מפחדות- אין דבר יותר טבעי מזה. מפחדות שהזוגיות תבוא, מפחדות להיפגע, מפחדות להיחשף, ואז התת מודע עושה עבורנו את העבודה. הוא מסווה את הפחדים בתירוצים והתנהגויות שייחבלו בהמשכיות. אנחנו מפחדות – אנחנו לא רוצות להגיד את זה בקול, אנחנו מפחדות להיפגע בתוך קשר או זוגיות, לכן התת-מודע כבר ידאג שאנחנו נפעל באופן כזה שלא נהיה בזוגיות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אנחנו מפחדות להיפגע בזוגיות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איך להתגבר על הדפוס שחוזר על עצמו?

כדי לצאת מהתקיעות הזאת שהורסת לך את הסיכוי לאהבה, יש קודם כל לעשות סדר פנימי - לחשוב לעצמך מה את רוצה. איזו זוגיות היית רוצה לעצמך ומה חשוב לך להרגיש במערכת היחסים המיוחלת.
כאשר אנחנו מתעסקות במה שאנחנו רוצות ולא באותם המצבים שמהם היינו רוצות להימנע, האנרגיה שלנו מופנית לאותם דברים חיובים וטובים ואז גם גדל הסיכוי שנצליח לראות אותם ובאמת לתת הזדמנות לקשר.

לאחר שהבנת מה את רוצה, שאלי עצמך מה בעצם היתרונות שיש למצב הקיים - זו אינה שאלה פשוטה אך בהחלט מאפשרת לנו לחשוף את סיבת התקיעות ולמה אנחנו מעדיפות לאבד עניין. לאחר מכן, רשמי לעצמך מה את מוכנה לעשות ועל מה את מוכנה לוותר כדי שתוכלי להגיע לזוגיות שאת כל כך רוצה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
איזו מין זוגיות את רוצה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully