וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בגן עדן

24.4.2014 / 8:11

חזרתם מדייט מוצלח? עכשיו מתחילות הבעיות- איך מתמודדים עם ריבים, שיחת יחסינו לאן וסקס גרוע?

חשבתם שלצלוח את הדייט הראשון זה החלק הכי קשה בתהליך יצירת קשר זוגי רומנטי? כדאי שתחשבו שוב. האמת היא שהצרות רק הולכות וגדולות מאותו הרגע שנפרדתם לשלום בפעם הראשונה והבטחתם לחדש את הקשר ביום שלמחרת. משאלות מטרידות שעולות ומציפות אתכם בקשר לעתיד הקשר ועד לבעיות ראשונות ורציניות שעלולות להופיע בשלבים הראשונים של הזוגיות ולאיים לחרבה עד יסוד. כן, בכל אלה אנחנו מתכוונים לגעת כאן, אך אל דאגה, אנחנו כמו תמיד לא מצביעים על הבעיה ובורחים, אלא מתמודדים מולה באומץ, בראש מורם, ומציעים לכם פתרונות והצעות לשיפור:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

רגשות זהים?
אמרת לו כן, יצאתם למסעדה, השיחה זרמה, הוא שלח נשיקה באויר, את החזרת חיוך. הערב נגמר כשהוא עוטה עלייך את מעילו ומגן עלייך מפני הרוח הנושבת בחוזקה, צועד איתך עד לפתח ביתך ומבטיח לדבר איתך מחר. את חוזרת הביתה ושואלת את עצמך בפחד "מה עכשיו?", "האם הוא הרגיש כמוני?", "האם הוא התלהב כמוני?" ועוד המון שאלות דומות שלא ירגעו גם לא אחרי הטלפון שהוא אכן יעשה לך בבוקר. הדרך היחידה להרגיע את הפרפרים המטורפים שמשתוללים לך בבטן היא להבין שגם אם ממש תתאמצי לא תוכלי לשלוט ברגשותיו. בפגישה הזאת הצגת את כולך. אם זה לא מצא חן בעיניו, אז יש אחרים שדווקא בעיניהם את כן תמצאי. בזה אנחנו בטוחים. תהני מהרגע, נסי לחשוב פחות על המחר.

זמן שנשאר
עבר חודש מהדייט הראשון שלכם. למראית עין הכל נראה סבבה, ומי שיראה את ההתכתבויות התכופות שלכם בווטסאפ, יהיה בטוח שמדובר בזוג חזק שמתראה על בסיס דקתי, אבל האמת היא שמאז הפעם הראשונה לא יצא לכם כל כך להתראות. הוא עסוק כשאת פנויה, ואת פנויה כשהוא עסוק, ואת עייפה כשהוא כבר מוכן והוא בירושלים כשאת כבר הגעת לתל אביב. משחקי חתול ועכבר – גרסת האוהבים והנעימים. אנחנו מצטערים לומר לכם, אבל אם באמת הייתם רוצים – הייתם נפגשים ולא פעם אחת נוספת וגם לא פעמיים. שניכם או אחד מכם מתלהב פחות. התעקשו על מפגשים פנים מול פנים כי אין להן תחליף ליצירת היכרות טובה ומעמיקה. אל תתנו לאצבעות ללכת במקומכם, אתם לא דפי זהב.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם הוא מרגיש אותו הדבר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קרב מוחות
פסחתם על הדייט הראשון בקלילות, עברתם את החודשיים הראשונים ואפשר להגדיר אתכם "חזק בזוגיות", אבל בכל מה שקשור לויתורים אתם הכי חלשים בעולם. פגישה שלכם היא כמו זירת קרב רוויות עצבים וויכוחים אינסופים על כל דבר שזז בעולם הזה. זה טבעי שמדי פעם לא תהיה בינכם הסכמה, אך כשזה הופך לעניין המרכזי וקורה על בסיס יומי, יש כאן בעיה גדולה שמצריכה ישיבה בוגרת ורגועה אחד מול השניה ודיון מעמיק בנושא "פנינו לאן?". אל תוותרו על השיחה הזאת, ואל "תזרמו" עם התחושות הקשות. מגיעה לכם זוגיות יותר טובה מזו. אם שניכם עקשנים שהולכים עם "ראש בקיר", כדאי יהיה לבחון ברצינות את המשך קיומה של הזוגיות הזו כי מדובר בקשר שגורם מן הסתם לסבל רב וזאת לא המטרה.

בום נפל השאלטר
את/אתה אפילו לא יודעים איך להסביר את זה. איך פתאום נפל החשמל, כבה האור ובא החושך המפחיד? בו הזוג שלכם כבר לא מוצא חן בעינכם וזה לא קרה בהדרגתיות, אלא נחת עליכם כרעם ביום בהיר. ההרגשה לא נעימה ומבלבלת ומלווה לעיתים ברגשות אשם. לפני שאנחנו מנסים לסייע לכם, אנחנו רוצים שתדעו קודם כל שזה יכול לקרות. אתם לא הראשונים ובטח לא האחרונים שחווים מצב כזה. אל תרגישו מחויבים להמשיך למרות הכל רק כי אין לכם אין לך שום דבר חכם להגיד שלא ישמע כאילו יצאתם הרגע מבית משוגעים. נסו למצוא את המילים הנכונות, את הסיטואציה הנכונה, הסבירו במילים שיוצאות מהלב מה עובר עליכם, מבלי להיכנס לפרטי פרטים, שסתם יכאיבו ויתנו הרגשה רעה לזה שיושב מולכם. עם קצת רגישות וחוכמה, השיחה יכולה אפילו להסתיים בחיוך הדדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
אתם לא אמורים לגרום סבל אחד לשניה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס גרוע
למרות שבימינו כבר מקובל לדבר עליו ולהגדיש את חשיבותו, סקס עדיין נחשב בחוגים רבים, לעניין שיש להקל ראש בו ובטח שלא לפרק או להרוס מסגרת זוגית בגלל בעיות שקשורות בו. קיום יחסי מין מהנים ומספקים חשוב כמו אויר לנשימתו של הקשר ולהמשך מימושו. בלי שזה מתקיים, אהבה גדולה ככל שתהיה, לא תוכל לגרור את העסק לבדה זמן רב מבלי שיווצרו בתוכה סדקים ויתרחשו בגידות. אנחנו חושבים שלא צריך לוותר מיד אם ישנה אהבה, אלא צריך וכדאי לנסות בכל הדרכים האפשריות לעבוד על זה ולגרום לזה להשתפר. תדברו על זה, תבדקו עם בן זוגכם למה זה קורה לכם, ואל תהססו לערב אנשי מקצוע שיכולים בהחלט להוביל לשיפור במצב. ישנן דרכים רבות לטפל בבעיות רבות. השתמשו בהן, ולא לפני שאתם מחליטים לוותר, אלא כבר בשלב שאתם חשים מתוסכלים. אין סיבה שלא תחגגו במיטה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
תנסו לפתור את זה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully