וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון לדייט מוצלח

21.4.2014 / 8:05

לפני שאת יוצאת לדייט, יש כמה דברים שאת צריכה לשים לב אליהם. כך תמנעי פדיחות ותשפרי את הסיכוי למצוא אהבה חדשה

בדרך למציאת האהבה עלולות להתרחש מספר תקריות לא נעימות, שהן, תודה לאל, לא גזרה משמיים, ויש דרך התנהלותית נכונה להימנע מהן או לפחות להקטין את הסיכוי לחוות אותן במלוא תפארתן. בדיוק למען מטרה נעלה זו, נתכנסנו אנו, חברי מועצת הדייט המוצלח, ואספנו בשבילך את הדברים החשובים ביותר שעלייך לשים עליהם דגש. זאת על מנת שתוכלי לצמצם באופן משמעותי את הסיכוי לעשות פאדיחות מצד אחד ומצד שני להגדיל בעבורך באופן מהותי את הסיכוי לבחור את מה שנכון וטוב עבורך. אז איך עושים את זה? נו, תתחילי לקרוא! למה את מחכה?!

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

לכלוכים במקומות מביכים
את לא סניף מתנייד של מחסני תאורה, נכון? אז כדאי מאוד שכשאת מתארגנת לפגישה רומנטית עם גבר מסוקס, תבדקי טוב טוב שאין שום שנדליר דביק שירד מנחירך ומאיים עכשיו להתנדנד בין אפך לשפתך העליונה במשך ערב שלם, כאילו היה חלק מתוך סצנה בסרט רוחות. ועל הדרך תעבירי בדיקה קטנטנה על מצב השיניים. תבדקי שאין שם אף פטרוזיליה סוררת שנתקעה. ואם את כבר באזור אז תעשי טובה ותנשפי על מראה כלשהי בבית ובדקי שהבל פיך לא גורם לאבל לאומי. אם צלחת את כל המבחנים, לפחות מבחינת הריח (אנחנו מאמינים שדאודורנט זה מובן מאליו, כן?) את מסודרת. בושם: כן או לא? אנחנו משאירים בידייך את הבחירה.

פנויה באלנבי (גרסת הלב)
יש נשים שמסוגלות לפרוח שניה אחרי שהכל נבל אצלן, והן ממהרות להתחדש, לשמוח ולהתחיל לרקום עוד סיפור של אהבה, ויש נשים (הרוב לדעתנו) שלוקח להן זמן להירפא מהפצעים שהותירה הזוגיות הקודמת והן לא מסוגלות להמשיך הלאה בצורה טכנית, ללא התחשבות במצב לבן הרגיש. ככה או ככה, זה בסדר גמור. אם את חשה בצורך להתחיל לחיות שניה אחרי שהכל מת, זה מצוין ומבורך ובאותה מידה, אם אתה מרגישה שאת צריכה זמן, זה גם בסדר גמור, טבעי ויהיה מובן לכל אדם שדעתו בראשו. בכל מקרה, אל תעשי דברים מתוך לחץ חברתי או סיבות אחרות שאין להן כל קשר לרצונך ולחשקיך. תהיה כנה עם עצמך והקשיבי למנגינות נפשך.

אילוסטרציה. ShutterStock
מותק, תבדקי את ריח הפה שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טוב מראה עיניים
אם הוא אומר לך "לא" בכל פעם שאת מבקשת תמונות, סימן שיש לו משהו להסתיר. אנחנו מקווים שזה רק עניין של חוסר פוטוגניות והוא ממש ממש אבל ממש חתיך במציאות, אבל האמת שלא היינו בונים על זה כי הסיכוי לכך שואף לאותו סיכוי שכל המצלמות בעולם מחורבנות וכל זויות הצילום גרועות וכל התאורות מקולקלות. אם אין לו לפחות תמונה אחת מוצלחת, אז סביר להניח שגם המצלמה שיש לך בתוך העיניים לא תצליח להוציא תדפיס מוצלח מספיק שישודר למוחך ויגרום לך להתלהב. תבקשי תמונות, ואם אפשר לא רק אחת. תתעקשי על כך. דייט ראשון זה לא הדבר הכי נוח בעולם. חבל לעבור אותו אם מלכתחילה אין אפילו סיכוי קטנטן שמשהו טוב יקרה.


לאן הוא לוקח אותך
שלא יקרה מצב שהוא מגיע בטוקסידו ואת ממתינה לו עם הופה הופה בגד ים. תבררי לאן הוא מתכנן לקחת אותך. עכשיו אנחנו בתקופת החורף, אז אולי אין סיכוי שתחכי לו בבקיני, אבל כמו שאנחנו מכירים אותך, בת ישראל היקרה, את לא ממהרת לעטות על עצמך בגדים חמים במיוחד שיסתירו את הפיגורה המהממת שלך גם כשלוח השנה מראה כבר אמצע ינואר. בנים למשל פחות רגישים לקור מבנות, ולהם אין בעיה לצאת לבלות ברחובות בערבי החורף הקפואים (טוב, אולי זה גם כי הם מתלבשים קצת יותר). בכל מקרה, חשוב וצריך לתאם העדפות. שלא תתבאסי או שהוא יתבאס או שתתבאסו שניכם. באנו ליהנות, תזכרי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
אז מה? הולכים לדייט במקדונלד'ס? צילום: יח"צ/ShutterStock

זה ששומר עליי
את לא שרית חדד, אבל אנחנו בטוחים שבדומה לה, גם לך יש גם יש לפחות אדם אחד בעולם הזה שהוא זה ששומר עלייך ומחלץ אותך מכל סכנה אורבת או מבוכה מהבהבת. כשאת יוצאת לדייט, את לא יכולה לדעת בוודאות שיהיה פאן לך במקסימום, לכן את חייבת לדאוג לכונן, שיעמוד על המשמר, דרוך ומוכן לכל הודעת עזרה שתבוא מכוונך. לפעמים יוצא שאת נוסעת עם הדייט שלך ולא מגיעה ברכב נפרד אל מקום המפגש, לפעמים יוצא שהוא כל כך נחמד שאת פשוט לא מסוגלת לתת לו בסוף הרגשה רעה וכולי וכולי.. ובדיוק בשביל סיטואציות כאלה ודומותיה את זקוקה למושיע. הוא כבר ידאג להתקשר אלייך ולבשר לך איזו "בשורה רעה" שתאלץ לגדוע את הדייט באיבו, או לחילופין לבוא עד אלייך ולהחזיר אותך אל ביתך החם ואהוב. כמה טוב שיש בעולם הזה ידידים.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אישה מדברת בטלפון נייד. ShutterStock
אני לא מאמינה שסבתא ילדה ועכשיו אני צריכה לעזוב את הדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully