וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביעור האקס

מלבד להיפטר מהחמץ, בפסח הזה כדאי גם להיפטר מכל המטען הרגשי שמלווה אותנו אחרי פרידה קשה. כך תשתחררו מהאקסים ותמשיכו הלאה

אמא שלי תמיד אומרת שכשמבולגן בבית, מבולגן בראש, והאמת שפסח - זה אחלה תירוץ לעשות ניקיון בשניהם. במהלך השנים אנחנו צוברים בני זוג ואיתם גם לא מעט רגעים וזכרונות, מוחשיים יותר ופחות, שמקשים עלינו לשחרר ולהמשיך הלאה בראש נקי ולב חופשי.
אז אם אתם אחרי פרידה טרייה או שאתם מרגישים שאתם פשוט לא מסוגלים להשתחרר מהאקס/ית, קבלו כמה דרכים שיעזרו לכם לבער אותם מהמחשבות:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

תנו להגיון לנצח
נתחיל עם הדבר הראשון שאתם פשוט חייבים לעשות - יש סיבה שנפרדתם ואותה אתם מוכרחים לזכור. נכון כשרע ועצוב לכם, אתם משחזרים את החופשה הרומנטית שהייתה לכם בצימר, אבל חשוב לזכור שבמצבים של געגוע, המוח שלנו נוטה לשכוח את כל המגרעות ומעדיף לצייר לנו תמונה ורודה ונוסטלגית של העבר המשותף. שאלו את עצמכם מהן הסיבות שהובילו לפרידה, בין אם היא נעשתה ביוזמתכם או ביוזמת הצד השני, בכל פעם שמחשבה על האקס/ית עולה. כשתענו לעצמכם על השאלות, המחשבות ירגעו בהדרגה ולבסוף יתפיידו כלא היו. בהתחלה זה יהיה קצת קשה, אבל אחרי מספר תרגולים – ההגיון ינצח ויסלק את המחשבות הרגשיות.

לא ביקשתי מתנה
זה שהיה לו טעם ממש טוב במתנות, לא אומר שאתם עדיין צריכים להתכרבל בלילה עם הדובי שהאקס קנה לכם (מה גם, שאתם כבר לא ילדים בני 4). לכל חפץ שקיבלתם מהאקס/ית, יש ערך סנטמנטלי ואנרגטי מסוים, ולכן כדאי להרחיק אותם ולא להתקל בהם ביומיום, על מנת שלא יהיה טריגר לזכרונות במצבים לא מתאימים. מכתבים, תכשיטים, דובונים וכל דבר אחר שקיבלתם מהאקס/ית – החביאו במקום שתנקו רק לקראת הפסח הבא ואולי עד אז, תאזרו מספיק אומץ גם כדי להפטר מהכל לצמיתות.

אילוסטרציה. ShutterStock
דובי, שלום ולא להתראות! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מה ששלו - שלו
אנחנו יודעים שממש נוח לך לישון עם הבוקסר שלו ואתה נהנה לשמור את החולצה שלה בארון, אבל בדיוק כמו עם המתנות – גם לדברים האלה אין מקום יותר בסביבה שלכם. זוגות פרודים רבים דוחים את הקץ של החזרת החפצים כל אחד למשנהו, אבל הדחייה הזו רק עושה רע לשניכם מכמה סיבות: א', כנראה שתצטרכו להפגש שוב בשביל זה ועדיף לעשות את זה ענייני וקצר כשהפצע עוד טרי, ולא להסחף למפגש נוסטלגי של העלאת זכרונות מהעבר, ב' – גם הבגדים של האקס/ית הם טריגר לזכרונות לא רצויים וג' – הם כנראה אוהבים את הבגדים שלהם לא פחות מכם, אז תעשו טובה ופשוט תחזירו להם את מה ששייך להם.

אנלייק
נכון שאין דבר מפתה יותר מלהציץ לאקס/ית בפייסבוק או באינסטגרם מדי פעם, לראות איפה הם היו, עם מי הם היו ומי הברי מזל (או שלא) שתפסו את מקומכם - אבל בינינו, חוץ מכאב לב זמני במקרה הטוב ודיכאון מתמשך במקרה הגרוע – זה לא באמת תורם לכלום. אל תשכחו שאנשים נוטים לייצר מציאות מעט שקרית בפייסבוק וזה שהוא עושה צ'ק-אין באיזה מועדון סליזי וכותב "אין על הרווקות!!!!" לא אומר שהוא לא סתם יושב שם עם חבר שלו על בירה ושניהם שקועים באייפון. אבל למה לכם ליפול למניפולציות האלה? פשוט אנפרנדו את האקסים שלכם ותפנו מקום בפיד לאנשים שהם עדיין חלק מהחיים שלכם. ולאלה שסובלים מסינדרום ההצצה-לאחר-מחיקה: גם חסימה היא אופציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ להעיף את האקסית מהפייסבוק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

משחק הזיכרון
ועוד בעניין הרשתות החברתיות – נכון שכשממש משעמם לכם, אז אתם מתחילים לדפדף בתמונות של האלבומים שלכם, בתמונות שתייגו אתכם וסתם בכל מיני תמונות לא קשורות? אז הנה טיפ – בזמן הדפדוף, אם אתם נתקלת בתמונה משותפת שלכם ושל האקס/ית – לחצו על כפתור ה"דליט". הפייסבוק שלכם צריך להיות נקי מזכרונות מתוקים שיתעתעו בכם ואם עברתם את השלב הראשון בהצלחה, אז מחיקת התמונות המשותפות שלכם לא אמורה להוות בעיה. אם האקס/ית שלך בוגר מספיק הם יבינו את שני הצעדים הללו ויסכימו איתכם שזו הדרך הכי טובה להתנתקות. אם הם לא, אז לפחות עשיתם טובה לעצמכם וניקיתם את החיים שלכם משני דברים שלא היו מועילים לכם בכל מקרה.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
תיפטרו מהתמונות המשותפות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully