וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט:מכת בחורות

15.4.2014 / 8:11

ליל הסדר הגיע וטל שפר התאהב. אבל האם יש מצב לקשר רציני עם בת הדודה הרחוקה שלו, או שזה כמו הסיכוי לפגוש את אליהו הנביא?

מלבד חרוסת וכרפס (היש שמות פחות סקסיים מאלה למאכלים?), ליל הסדר גם גורם לי, מדי שנה, להביט במסובין סביב השולחן ולתהות לעצמי מתי גם לי תהיה זוגיות. אני לא יודע אם זו אווירת החג הקדושה, הסיפור על בני ישראל שיצאו מעבדות לחירות, או סתם העובדה שלא שכבתי עם מישהי כבר יותר מדי זמן, אבל משהו בליל הסדר השנה גרם להכל להיראות אחרת ונטע בי תחושה שהכל אפשרי.

זה כבר כמה שנים שלכל ארוחה או אירוע משפחתי מגיעה גם בת דודה שלי. מה מיוחד בזה, אתם בטח שואלים את עצמכם, הרי גם לכם יש בני ובנות דודות שפוקדים כל תירוץ לארוחה עם אלו החולקים איתם מטען גנטי זהה, אז אני אגיד לכם מה מיוחד: הבת דודה הזו, היא מדהימה, והיא בערך בגילי, והכי חשוב, היא גם רווקה. מה יותר טוב מזה?

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

: זוג משיק כוסות יין. ShutterStock
לחיינו, בת דודה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לפני שכל מיני מחשבות דוגמת "איזה סוטה אתה", "יוולדו לכם ילדים עם זנב" ושאר בדיחות סטייל "ההורים שלך בטח בני דודים" עושות את דרכן מן הפנים אל החוץ שלכם, אני רוצה להבהיר דבר אחד. בעצם, שניים. הראשון הוא שהיא לא בת דודה מדרגה ראשונה, אפילו לא שנייה. למען האמת, למרות שהיא ניסתה להסביר לי כמה פעמים, אין לי מושג מאיזה דרגה היא, כי בכל פעם שהיא מדברת כל מה שאני שומע זה את משק כנפיו של קופידון, שהפעם בכלל התברר להיות רשרוש שקית מצות. הדבר השני הוא שהיא כל-כך יפה ומושלמת, שאני מוכן להתפשר על ילד עם שני ראשים, רק להיות איתה. עכשיו כשאני חושב על זה, יש גם דבר שלישי.

לצאת עם בת דודה שלך חוסך את כל המבוכה בלהכיר את המשפחה שלה. הרי זה השלב הכי מעיק במערכות יחסים, הרגע שבו אתה צריך ללכת לארוחה משפחתית ולהכיר את ההורים שלה. ובגלל שהיא בת דודה שלי אני כבר מכיר את ההורים שלה, וחשוב מכך, הם מכירים אותי! זה כמו שתי ציפורים במכה אחת, רק בלי ציפורים ועם עשר מכות, כי בכל זאת, ליל הסדר והגדה וכל זה. בקיצור, בזמן שאתם הייתם עסוקים בלקרוא את ההגדה ושמעתם על חכם, על תם וגם על ההוא שלא יודע לשאול, אני הייתי עסוק בלחשוב על זה שאינו מזיין, כלומר אני, והחלטתי לפעול.

אילוסטרציה. ShutterStock
אתה גם ככה מכיר כבר את המשפחה שלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אם חשבתם שלהיות תקוע ב-Friend Zone זה מבאס, נסו להיות תקועים ב-Family Zone. בגלל שמדובר במצב לא פשוט, חשבתי בהתחלה ללכת על משהו מרומז, בכל זאת, אני לא רוצה להלחיץ את הבת דודה העדינה, אז בשקט בשקט ובהיסח הדעת התחלתי ללטף את הרגל שלה מתחת לשולחן בעזרת הרגל שלי. אחרי כמה דקות של חוסר תגובה מצידה והתעלמות מרשימה, הבנתי שמה שליטפתי הייתה הרגל של השולחן שבאמת הייתה חלקה באופן מחשיד. המהלך הבא שלי היה להגיד לה בקול מפתה "תעבירי לי בבקשה את הקניידלעך", אבל גם הקול של אלוף השיחות הארוטיות העולמי לא יכול לגרום למשפט כזה להישמע סקסי, אז ויתרתי. ואז הגיתי את תוכנית החומש הבאה: אני אשתה כמה כוסות יין, אני אחכה שהיא תשתה כמה, ומשם הכל יזרום. וככל שהערב הלך והתקדם, שנינו באמת זרמנו. לשירותים.

מסתבר שהדודה שהכינה את הקניידלעך לא רק שהכינה אותם מאבקה, אלא שזו אבקה שהיא קנתה בפסח של שנה שעברה וחשבה שזה עדיין לגיטימי להשתמש בה. ראיתם פעם 13 איש עם קלקול קיבה מנסים להסתדר עם שתי אסלות בלבד? נכנסתם פעם לשירותים אחרי שבת הדודה המדהימה שאתם מאוהבים בה השאירה שם ריח שגורם לטפט להתקלף מהקירות? כך חשבתי.

אישה בשירותים יושבת על האסלה. ShutterStock
יושבין ומסובין- בחדר השירותים. צילום: יח"צ/ShutterStock

אבל ריח או לא, אני עדיין מאוהב בה. השנה אולי לא הצלחתי לגרום לה לראות בי משהו מעבר לבן דוד רגיל, אבל יש עוד המון אירועים משפחתיים באופק שבהם ניפגש שוב, ואין לי ספק שהיא תהיה שלי. אין לי ספק בכלל.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully