וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס כשר לפסח

10.4.2014 / 8:34

מלהחביא אפיקומן במקום אינטימי ולהיות עבד המין של בת הזוג- קבלו את כל הטיפים איך להכניס את מנהגי חג הפסח למיטה שלכם

שוב פעם בא החג הזה, עם המצות, האובך והמשפחתיות הדביקה שמאיימת על השפיות של כולנו. אם גם השנה לא הצלחתם לחמוק מהמסורת, ומצאתם את עצמכם כאן בישראל, חוגגים את חג החירות הכי לא חירותי שיש, תדעו שלא הכל חייב להיות מבאס, ואפשר גם אפשר להוציא מהחג היבש הזה לא מעט רגעים של אושר וסיפוק. איך בדיוק? כמו שבטח כבר רמזה לכם הכותרת – אנחנו מתכוונים להשתמש בסקס שלכם בכדי לעשות זאת. לקחנו את מנהגי חג האביב והפכנו אותם לרצף תענוגות שמתובל באומץ, יצירתיות, מקוריות ובעיקר בהמון אהבה. לכו תדעו, אנחנו אולי עוד נגרום לכם להתגעגע למצות שמורות!

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

"להתלכלך" בשביל להתנקות
מי שלא מצא את עצמו במהלך השבועיים האחרונים בתוך ענן אבק, עם קוצר נשימה, סמרטוט ביד ודפיקות לב מואצות, שירים את היד. איזה כיף זה ללכלך ואיזה מבאס זה לנקות, אה? אז הנה אנחנו מציעים לכם כאן הזדמנות חד פעמית ליהנות מהלכלוך וליהנות עוד פי אלף מהניקיון. בעזרת מברשת צבע (שניתן להשיג בכל חנות "עשה זאת בעצמך") וממרח כלשהו (זה יכול להיות מתוק, מלוח חמצמץ או מריר - לפי העדפותיו של בן זוגכם) תוכלו לצייר לכלוכים דקורטיביים על גופכם ולבקש יפה מבן זוגכם שיעזור לכם "לנקות" אותם. בניגוד לדרישות ניקיון אחרות, בסיטואציות אחרות, תאמינו לנו שכאן אף אחד לא יעקם לכם את הפרצוף ויתלונן שהוא "העבד של הבית הזה".

מחירות לעבדות
קבלו את סיפור יציאת בני ישראל ממצרים בגרסת סאדו מאזו מעודכנת! הוא יהיה פרעה, את תהיי בני ישראל (זאת אומרת בת ישראל הכנועה והמתמסרת), וביחד תוכלו להפיק את הסצנה התנ"כית שתשחזר את ימי רודנותו של הצורר המצרי ביהודים המסכנים, אבל עם שינוים קטנים ומרעננים שיהפכו את הסבל ל"סבל" במרכאות, ואת השליטה לתענוג צרוף וממכר. איך? תוך כדי שמירה על ראש פתוח ושמירה על הגדרת התפקיד של כל אחד מכם ולקיחתו ברצינות, תוך הקשבה הדדית ונכונות ללכת עם זה עד הסוף ובעיקר תוך כדי שאתם סומכים אחד על השניה. אם אתם חוששים בכל זאת שזה ייצא משליטה, קוד מסוים של מילה או תנועה שתסכמו עליהן מראש, יכול בקלות לפתור את הבעיה.

אילוסטרציה. ShutterStock
הפכי אותו לעבד המין שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היכן האפיקומן?
מסכנים הילדים בחג הזה. מה שהם נאלצים לעבור במהלך חיפושיהם אחר פיסת המצה המוחבאת בשביל לזכות בחמישים שקלים שספק אם יקבלו אותם מתישהו. זה מתחיל ב "קר קר קר", ממשיך ב"מתחמם.. חם חם.. לוהט!!!" ונגמר ב"קר קר.. קרח". וזה לא כי הם לא מחפשים טוב. זה כי אתם בעצם החבאתם את זה במקום שקשה מאוד לאתר. ובדיוק את הכישרון הזה, להחביא משהו במקום בלתי אפשרי, אנחנו מבקשים מכם לשלוף עכשיו ולהשתמש בו בכדי לשחק במשחק "מצא את האפיקומן – הגרסה הארוטית". בגוף האדם יש לא מעט קפלים, בליטות, קימורים ומקומות "מסתור" שלתוכם אפשר להצניע "אפיקומנים קטנים" שיחופשו על ידי בן זוגכם בעזרת הפה בלבד. אתם לא יודעים כמה עונג יכולה לשון תרה אחת לייצר כשהיא מחפשת דבר כלשהו בקדחתנות.

סקס בין דודים
לאן כבר נדדתם בראשכם? אנחנו לא מציעים כאן חלילה "גילוי עריות". כשאנחנו אומרים "סקס בן דודים" אנחנו מתכוונים לסיטואציה הזאת שבה אתם מתארחים בבית של ההורים שלו או ההורים שלך, ובתוך החדר הצפוף שאליו נדחסתם, מצאתם את עצמכם ישנים יחד על מזרן קטן אחד, בין דוד משה לבין דודה רבקה. לעשות סקס בסיטואציה כזאת, "כנגד כל הסיכויים", כשאתם לוקחים סיכון מטורף שמישהו מהאורחים הנוספים בחדר יתעורר או ירגיש, זה הדבר הכי מקפיץ ומחרמן שאפשר לחשוב עליו בסצנת החג השחוקה והמבאסת הזאת. אל תוותרו על זה. אם לא עד הסוף, לפחות פרגנו אחד לשנייה במזמוזים מושקעים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יחצ. ShutterStock
נסו לחפש את האפיקומן באזורים אינטימיים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נמנעים ונהנים
ההימנעות בחג הפסח ממצרך כל כך בסיסי, מהמאכל שאנחנו כל כך רגילים אליו – הלחם, יוצרת במרחק הזמן געגוע עז לטעמו ולמרקמו וגורמת לריגוש גדול ברגע החזרה אליו. לכל זוג יש את הסקס שהוא בעצם "הלחם" שלו. מה הכוונה? שבכל מערכת יחסים שמתקיימים בה יחסי מין, יש אקט מסוים שאהוב על שני בני הזוג, והם מקיימים אותו על בסיס קבוע. הימנעות מאותו אקט מסוים למשך תקופה ארוכה, תיצור געגועים אליו ותגביר את עוצמת הרגש כשתחליטו לשוב ולבצע אותו. וכך, בדיוק כמו בחג המימונה, גם אתם תזכו בסוף תקופת ההימנעות להתענג על המופלטה הפרטית שלכם, כשבראשכם תהדהד המחשבה שאין טעימה ממנה ואין מענגת כמותה. לגבי צהלולי השמחה? אנחנו מעדיפים גניחות.

סדר? הפכו אותו!
הידעתם? יש סדר בליל הסדר. בין הבדיחה של דוד שמוליק על הקרחת של אריה, לבין הצחקוקים על אשתו השמנה של מנשה, אנחנו לא בטוחים שאתם זוכרים שבערב הזה שבו מתכנסים כולם לקריאת ההגדה, יש סדר מסוים של ברכות ואכילת "קערת הסדר". ובדיוק כמו ששם יש סדר, אנחנו חוששים שיש סדר גם בסקס שלכם. ארגון הוא דבר מבורך כשמדובר בהתנהלות בתוך הבית, בהתנהלות בחיי היומיום, אבל במיטה פחות. הרבה פחות. אם יש רצף מסוים של פעולות שאתם עושים בזמן המשגל, נסו לשבש אותו ולהפתיע. אם אתם למשל תמיד מתחילים בנשיקות, נסו לעשות את זה פחות רומנטי ולהשאיר את הנשיקות הקטנות לרגע שאחרי ההגעה לסיפוק. פשוט הפכו את הסדר ותגלו עולם שלם של חוויות וזוויות שונה לגמרי של הסקס שלכם. לפעמים הבדל קטן יכול לעורר "דברים" גדולים.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
שנו את סדר המהלכים הקבועים בסקס שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully