וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות שנייה

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

9.4.2014 / 8:47

יצאתם לדייט ראשון שהיה כישלון. האם תתנו צ'אנס נוסף? בדקנו מה הציבור חושב על הסוגיה

בכל דרך שנסתכל על פני הדברים, כאשר אנו רוצים להשיג מטרה או לייצר שינוי בחיינו, אחד הגורמים העיקריים אשר משפיעים על הדרך בה נפעל היא הגישה ממנה אנו יוצאים אל עבר המטרה. גם בעולם הדייטים, כולנו חווים דייטים ראשונים טובים יותר או פחות. לכולנו ברור שאם הדייט הלך טוב נעשה כמיטב יכולתנו לייצר המשכיות, אך מה עושים לגבי הדייטים הלא מוצלחים? נותנים צ'אנס או חותכים מייד?

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

לא להתייאש

בסקר שנעשה כאן בוואלה סינגלס, בדקנו מה הגישה של הגולשים לגבי דייט ראשון אשר לא צלח. מסתמן כי מרביתנו מכירים בעובדה כי מציאת זוגיות היא כמו הליכה בתוך מנהרה והגישה אשר צריכה להוביל אותנו הינה פתיחת הזדמנויות, וכי קיים אור בסוף המנהרה ועלינו ללכת בסבלנות בדרך כדי להגיע אליו. זו הסיבה כי 31% ענו שיהיו מוכנים לצאת לדייט נוסף ו24% ענו כי ברור שיש לתת צ'אנס. ההבנה כי רוב הסיכויים שהדרך בה נחווה את הצד השני בדייט ראשון היא שונה מהדרך שנחווה אותו בדייט שני היא חשובה, ומאפשרת לנו להתנסות , לתת סיכוי שמשהו באמת יקרה ואף שמישהו ייכנס לחיינו.

לעיתים אנו נמצאים בשלב לא בטוח בעצמנו או בהצלחתו של דייט שני ,אך פתוחים לידו של הגורל, מה שמסביר את 19% אשר מתנים את ההחלטה האם להמשיך לדייט הבא בעקשנותו של הצד השני לצאת לדייט נוסף.


לצד גישת נתינת ההזדמנות, קיים צידו השני של המטבע - 26% אשר העידו כי אין סיכוי לצאת לדייט נוסף אם הדייט הראשון לא הלך כמתוכנן. ייתכן כי זה נובע מניסיון קודם או מתוך האמונה כי אין שני לרושם ראשוני.

אילוסטרציה. ShutterStock
רוב הנשאלים מוכנים לתת צ'אנס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הכל תלוי בגישה

בסופו של דבר הכל עניין של גישה אשר מכתיבה את דרך הפעולה שלנו ומשפיעה על מה שקורה לנו במציאות. לעיתים הגישה משרתת אותנו באופן חיובי ומקדמת ולעיתים אנו צריכים לבדוק האם הגישה מונעת מאיתנו להגיע לאן שרוצים. הבשורות המשמחות שזה תלוי בנו – אם הגישה לא מביאה את התוצאות בשטח (ולא משנה מה היא) הגיע הזמן לשנות גישה.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully