וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגשים את הפנטזיות

3.4.2014 / 8:59

לכל גבר יש את הסקס שהוא עושה והסקס שהוא באמת רוצה לעשות. אם גם אתה חולם על משחקי שליטה ומין במקומות אסורים, כך תוכל לשכנע את בת הזוג להגשים לך את הפנטזיות

גברים ממאדים ונשים מנוגה. אנחנו לא הראשונים שטוענים את הטענה הרווחת למדי, שבבסיסה העיקרון שנשים וגברים הם יצורים שונים לחלוטין, החושבים ומתנהלים בצורה אחרת לגמרי. כמו ברוב התחומים והנושאים בעולמנו, גם בסקס, כך מסתבר, אנחנו, בני שני המינים, ממש לא מתואמים. ברוב המקרים הגברים הולכים רחוק יותר, מה שעלול להוביל לא פעם לנזקים הרסניים שאולי אין מהם דרך חזרה. אנחנו, שרואים חשיבות עליונה בשימור סקס מגוון ומעניין בחיים הזוגיים, ננסה להדריך אותך - הגבר המבולבל, המעז והחרמן, בכדי שתוכל גם "ללכת על זה" בדרכים נבונות וגם להימנע מסכנות מיותרות. להלן המדריך לגבר שדורש שינוים במתכון, ולא רוצה למצוא את עצמו ישן על הספה בסלון.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

סקס אנאלי
כמה פעמים ניסית לשכנע את בנות הזוג שלך שזה כל מה שהן צריכות כדי לזכות באושר, קריירה מוצלחת, בריאות טובה, וילה בקיסריה ועוד שקרים גרועים שאפילו בנות "היפה והחנון" לא היו מאמינות להם. סקס אנאלי הוא אחת מהפנטזיות הגבריות הגדולות, אם לא הגדולה מכולן. יש משהו בכניסה ל"אזורים האסורים" שעושה לנו את זה בטירוף, ולכן קצת (הרבה!) פחות. אנחנו, הגברים, רואים בזה עונג הדוק, חם ומזמין מאין כמוהו, כניסה אל תוך האיבר הכי סקסי בגוף האישה, ואתן רואות בזה בעיקר סטייה, דימומים, טחורים וקשיים עתידיים בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות כמו הליכה או ישיבה. אז איך בכל זאת תצליח לשכנע אותה? אם תבטיח להיות קשוב, עדין, ולעשות הכל כדי שזה יכאב כמה שפחות (וזה בהחלט אפשרי. סקס אנאלי יכול להיות מענג גם לצד הנחדר), יש בהחלט מצב שהיא תסכים לזרום איתך. בכל מקרה, גש בזהירות. גם להצעה וגם לביצועה.


משחקי שליטה
גם כאן אנחנו מפנטזים את הדברים קצת אחרת. כשאנחנו חושבים על משחקי כוח ושליטה, אנחנו רואים בדמיוננו חתולת מין שמשוועת ל"חינוך טוב", ורואה לנגד עיניה רק את טובת האדון הנכבד שלה (הלא הוא אתה) ואת סיפוקו המיני. בחיים, חביבי, זה אפילו לא קרוב לזה. רוב הסיכוים שאתה זה שתחטוף פליק ברגע שרק תעז להציע "משחקים של פסיכים", ואת המסכה שרצית שהיא תשים כחלק מהמשחק, אתה זה שתצטרך לחבוש בכל פעם שהיא תזכיר בחצי צחוק בפורום חברי שאתה אשכרה הצעת רעיון כזה. אם בכל זאת אתה חייב אבל חייב לנסות, אנחנו מציעים לך לנסות איתה בקטנה, ולבחון איך היא מקבלת את הרעיון בשלבים. פליק קטן פה, פליק קטן שם, ציווי אחד פה וציווי אחד שם (מבלי להגדיר מה באמת קורה) יכול לתת לך רמז עבה לאיך שהיא זורמת או לא זורמת עם העניין. אם זה ידליק אותה, אנחנו בטוחים שאתה תבחין בזה, ובכך תזכה בעצם לאור ירוק כדי להציע הפקת סאדו מאזו מושקעת הרבה יותר.

סאדו מאזו, דומינטריקס, אישה, סקס, מין, בונדינג. ShutterStock
נסה לגרום לה להתחבר לרעיון הסאדו לאט לאט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקספון
לכאורה רעיון דבילי. מה זה סקספון? אז מה אם אתה במילואים ואתה חרמן. מילים וגניחות שלה בטלפון זה מה שיעשה לך את זה? ואנחנו עונים חד משמעית שכן. יש משהו במילים מחרמנות וגסות, שיכולות להוביל את המוח האנושי למקומות דמיוניים נפלאים שאולי אף פעם לא יתקיימו במציאות. אם בא לך שהיא תדבר אליך כמו זונה ותגיד לך מה היא מתה שתעשה לה עכשיו על המיטה הרחבה והמזמינה שלכם, פשוט תבקש. לא באופן רשמי, אלא תוך כדי שיחה שאתה תכוון למקומות אינטימיים. תגיד שאתה חרמן, ושבא לך שהיא תהיה קרובה אליך. תוסיף כמה תיאורים יפים ומחמאות ותתחיל לשאול אותה שאלות מכוונות. אם היא תאהב את הרעיון, צפויה לך חוויה מינית שונה מכל מה שהכרת עד היום. ואם לא, אז לא נורא. אף אחד עוד לא מת מניתוק בפרצוף.


שלישיה
הו הו.. לפתוח נושא כזה זה קצת כמו לפתוח תיבת פנדורה. אתה אף פעם לא יודע מה יצא משם וכמה קשה או רחוק היא תיקח את זה. כשאתה מציע לצרף מישהי (ברור הרי שזאת מישהי ולא מישהו), אתה בעצם קובע שדי נמאס לך מהסקס שלכם, והבעיה היא כל כך רצינית שאתה חייב בהתערבות חיצונית. דע שעלולות להיות לסוג כזה של הצעה השלכות רבות, מרחיקות לכת. היא יכולה להיעלב, לריב איתך, להיכנס למשבר ואף לדרוש את פירוקה של החבילה הזוגית. נשים מעטות יקבלו הצעה כזאת כהצעה לגיטימית. רוב הנשים יזרקו אותך מקומה ארבעים ותשע של המגדל העגול בעזריאלי. אם אחרי כל מה שאמרנו, עדיין יש לך אומץ ואתה חושב ששווה לקחת את הסיכון, אנחנו מציעים לך את דרך ההומור. נסה להעלות את הנושא "כאילו בצחוק" ולראות איך היא מגיבה. אם עפים אגרטלים בחלל החדר, זה הזמן שלך לחזור בך מהר ולהגיד "נראה לך, מאמי?! צחקתי!!! מה את משוגעת?! רק אותך אני רוצה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
"מותק, אולי תדברי מלוכלך?" צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

במקומות אסורים
ככה זה יעבוד: אתה תגיד "אפשר לנסות ברכב.." והיא תשיב "לא.. מישהו יראה אותנו", אתה תציע ש"אפשר בשירותים של הקניון.." והיא תענה "אתה דפוק? מסריח שם ואני ארגיש כמו שרמוטה", אתה תבריק ברעיון "לעשות את זה בחדר של הילדים" והיא תגיב בקללות עליך ועל מי שהביא אותך לעולם. ישנן הצעות שהתשובה עליהן מרמזת שיש אפשרות לשכנוע, ולעומת זאת יש תשובות שברור לכל בר דעת שאין כאן מקום להתגמשות. אם היא עונה לך למשל "לא.. אני מפחדת..", זה אומר שיש מקום למילים שלך שירגיעו, ויתנו תחושת ביטחון בקשר לביצוע הרעיון, ויש סיכוי טוב שהיא תיעתר לך בסופו של דבר. אם היא משיבה לך "לך לעזאזל, סוטה מפגר" זה אומר שאין מצב. וגם שאולי אתה באמת סוטה מפגר.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

סקס באוטו. ShutterStock
תגשש ובדוק מה התגובה שלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully