וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, זה לא יהיה השיר שלנו

התאהבת במוזיקאי? הזוגיות שלכם הולכת להיות קשה במיוחד, אבל אם בכל זאת בא לך על הגיטריסט החמוד או הזמר הסקסי, הנה כמה טיפים

תמיד חלמת להגיע להופעה, כל העיניים עליך, הקהל מתלחשש מאחורי גבך, המעריצות תוקעות בך מבטי נאצה, אבל הבחור הזה שעומד על הבמה ופורט על הבס ללא רחמים, הוא האמן המיוסר שלך. ורק שלך. בתיאוריה זה נשמע רומנטי, מרגש ואפילו קצת מעורר קנאה. אבל לצאת עם מוזיקאי בישראל של 2014, זה סרט אחר לגמרי. אם בכל זאת אזרת אומץ והחלטת להכנס לקשר עם אחד כזה, אספנו בשבילך כמה עצות ודברים שאת פשוט חייבת לדעת, בתור החברה של.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

גלגלגלחפר"ת
נכון שאת ממש אוהבת את השיר החדש הזה שמתנגן בגלגל"צ? מעולה. תהני כל עוד את יכולה, כי ברגע שהמוזיקאי שלך ישמע אותו, הוא יוציא לך לא רק את החשק לשמוע אותו, אלא גם את החשק לחיות, סביר להניח. הוא, את מבינה, "לא מקשיב לשיר כמו שהוא". הוא שומע גיטרות, תופים, ערוצים, את הנשיפות ששכחו להוריד במיקס הסופי ואם הוא ממש מקצוען, אז הוא גם יזהה את האחראי על המאסטרינג. אם תרצי, הוא גם יעביר לך שיעור קטן בתיאוריה מוזיקלית, עד שלא תוכלי יותר ותעבירי תחנה. הוא גם ככה יעדיף תמיד תחנות רדיו מחתרתיות עם שישה מאזינים מאשר "את המיינסטרים השבלוני הזה".

בסלון של סולומון
יום שישי הגיע...והוא בא בדיוק בזמן! כאילו, יום שישי בא בזמן, בטח שלא הבויפרנד שלך הוא זה שהחליט להפתיע. בשבילו, סופ"ש קרוב לוודאי יהיה אחלה זמן לחזרות עם החבר'ה עד השעות הקטנות של הלילה, להופעה ההו-כה-גדולה שלהם שתתקיים במועדון העפעף המגניב בת"א, שגם היא, נחשי מה? תתקיים ביום שישי. חולמת על ערב רומנטי שיתחיל בקולנוע ויסתיים בכרבולים? על יציאה כיפית לפאב השכונתי? אולי על זמן איכות במסעדה טובה? במקרה הטוב, הוא יצייד אותך בבקבוק בירה ויזמין אותך להצטרף לחבר'ה שלו בחדר חזרות ובמקרה הפחות טוב – תצטרכי להשלים עם הסופ"שים הבודדים שלך, מול שידורים חוזרים של מופע שנות ה-70.

אילוסטרציה. ShutterStock
חדר החזרות- המקום שאת לצערך תבלי בו הרבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אני שולח לך צליל מכוון
תחשבי שניה על האקס שלך (מבטיחים לא לעשות לך את זה יותר). זוכרת את הידידה המעצבנת הזאת שלו, שהייתה מתקשרת אליו בשניה שהיית נשכבת לו על החזה ועוצמת עיניים? זוכרת שרמזת לו שאת לא מתה עליה, אבל הוא לא הבין מה הבעיה? יפה. אל תנסי את זה עם הצ'לו/תופים/כינור/חליל צד שלו. את יכולה לנסות לכבוש את לבו באמצעות חציבת עמוד חשפניות באמצע החדר ולעשות טוורקינג כשלגופך לנז'רי סקסי, אבל ברגע שתעירי על זה שהוא מעדיף את הגיטרה שלו על פניך - את עלולה לספוג נאום חוצב ז'אנרים שלא היה מבייש אפילו את מרטין לותר. ושלא תשכחי לרגע מי הקינג בכל הסיפור הזה. ברור שג'ימי הנדריקס.

מראה מראה שעל הקיר, מי הכי דושבאג בעיר?
זוכרת שכשהיית קטנה, אמא תמיד אמרה לך שאת הכי יפה, הכי חכמה והכי מוצלחת? אז זהו, שיש אנשים שזה קצת נתקע להם ורודף אותם גם אחרי 20 שנה. פה המקום לציין שלא כולם כאלה(!), אבל לרוב, הבחור המוזיקלי שלך יהיה בטוח שהוא מנגן יותר טוב מפרושיאנטה, מוכשר יותר מפול מקרטני ומגניב יותר ממיילי סיירוס. נו באמת, יש אנשים שצריכים לקבל כדור הרס היישר לתוך החיבור בין הגבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
מעדיף לנשק את הגיטרה מאשר אותך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הוא גיטרה את כינור
ונסיים בהאפי אנדינג. אם הגעת עד לכאן ועדיין לא שינית את דעתך ואת עדיין נחושה לטפח את קן האהבים הטרי שלכם - זכרי שזוגיות עם מוזיקאי היא כמו כל זוגיות, רק כזו שדורשת הרבה יותר עבודה, סבלנות ואולי גם בגרות. אולי הוא לא יהיה הג'נטלמן המושלם, אולי הוא יבוא לאסוף אותך עם פיג'ו ולא עם פרארי, אולי יהיו לו 30,000 מעריצות ואולי את תהיי הגרופית היחידה, אבל זכרי שמאחורי כל השכבות והחומות, מסתתר לו בסך הכל ילד שרוצה לחיות את החלום שלו דרך אור הזרקורים ומחיאות הכפיים. אז אל תשכחי לבקש מדי פעם הדרן.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
בסופו של דבר, את המעריצה הכי גדולה שלו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully