וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המן הרשע שוב סינן אותי!

13.3.2014 / 8:59

מלכת אסתר היא אותה בתולה חסודה והמלך אחשוורוש הוא הגבר הלא רגיש שפוגע באשתו. לכבוד פורים, קבלו את מגילת אסתר בראי הזוגיות

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל" אמר פעם יגאל אלון, ואני מרשה לעצמי להוסיף: "ועם שקורא את מגילת אסתר מבלי להתייחס להיבטים הזוגיים שבה, ההווה שלו משעמם תחת". וכדי שיהיה לנו קצת פחות משעמם, הנה לכם אפיון הדמויות במגילה מהפן של עולם הזוגיות והיחסים. קריאה מהנה!

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

המלך אחשוורוש – הגבר הלא רגיש
המלך אחשוורוש ערך משתה, אליו הוא הזמין את אשתו ושתי כדי להשוויץ בה בפני האורחים המכובדים. ושתי לא מסכימה להגיע, ובמקום לנסות לדבר איתה ולהבין מה קרה לה, אחשוורוש מחליט להמליך מלכה חדשה במקומה ולמחוק אותה מקבוצת הווטסאפ המלכותית. את ההחלטה קיבל המלך לא בעצמו, אלא רק לאחר התייעצות עם חבריו השוביניסטים, הידועים גם בכינוי "יועצי המלך". רגיש כמו אוזן המן.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
אתה כל כך לא רגיש! ממש כמו אחשוורוש! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המן הרשע – הגבר המניאק שמסנן אותך
זה אולי נשמע מגניב ומסוכן לצאת עם מישהו שמכונה "הרשע", אבל כשמבינים שאת "הרשע" אפשר פשוט לתרגם ל"המניאק", פתאום זה נשמע פחות מגניב ומסוכן ויותר מבאס ולא כיף בכלל. את הרי יודעת איך זה יהיה: בדייט הראשון שלכם הכל ילך חלק, הוא יבטיח שהוא יתקשר, אבל גם שבוע מאוחר יותר עדיין לא תשמעי ממנו, וכשתשלחי לו הודעת "ער?", התשובה שתקבלי, אם בכלל, תהיה "תלוי". ככה זה כששמו אותך על עץ. זה סופו של כל מסנן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילוסטרציה. ShutterStock
המן המניאק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אסתר המלכה – הבתולה החסודה
בדייט הראשון היא תסתכל לך בעיניים. בדייט השני היא תרשה לך להסתכל בשלה. בדייט השלישי, הרביעי, החמישי והשישי היא תספר לך המון על עצמה ותשתדל גם להתעניין בך. בדייט השביעי היא תחזיק לך את היד, וכך גם יהיה עד הדייט התשיעי. בדייט העשירי היא תרשה לך לנשק אותה. על הלחי. ותוך כדי תספר לך שהיא שומרת את עצמה לחתונה ומחכה לאחד והיחיד ושהיא מצטערת, אבל כנראה שזה לא אתה. נו, לפחות קיבלת נשיקה על הלחי. סקסי.

שאטרסטוק. ShutterStock
שומרת את עצמה לחתונה. אסתר המלכה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ושתי – הפמיניסטית
כשבעלך הוא מלך והוא מצווה עלייך להתייצב למשתה, זה לא מובן מאליו שתסרבי לו ותעמדי על שלך. כזו היא ושתי, אישה אמיצה. מבלי שהיא ידעה זאת היא המציאה את הפמיניזם עוד לפני שבכלל ידעו מה זה, ובכך סללה את הדרך למיליוני נשים חזקות מאז ועד היום. מצד שני, יכול פשוט מאוד להיות שהיא לא רצתה להגיע למשתה סתם כי לא היה לה כוח לעשות שפם ושחי ולאחשוורוש נמאס שכולם חושבים שיש לו בעל במקום אישה. פמיניסטית אמיתית.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תתעסק עם ושתי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מרדכי היהודי – המשדך המפרגן
לא משנה אם זו אחותו, הבת שלו, שכנה שלו, קרובת משפחה רחוקה או סתם מישהי אקראית שמכרה לו קפה הבוקר, מי לא מכיר את הטיפוס של מרדכי היהודי, שבכל הזדמנות שתהיה לו הוא יספר על מישהי שיש לו להכיר לך, שאתם זיווג משמיים, שאתם בטוח מתאימים ושרק כדאי לך לתת לזה צ'אנס. לעיתים הוא יהיה כל-כך נואש למצוא לה שידוך, שאפילו ששניכם יודעים שמדובר במוצר פג תוקף, הוא ינסה למכור לך את הבתולה המזדקנת שהוא מכיר בתור מינימום בר רפאלי. זהירות.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
מרדכי היהודי הזה שוב שידך לי יצור. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully