וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום האידאלי לדייט ראשון

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

6.3.2014 / 8:47

בדקנו מהו המקום הטוב ביותר לדייט ראשוני- בית קפה, חוף ים, פאב או הקולנוע? התוצאות לפניכם

השיחה או הקליק הראשון עבר בהצלחה וקבעתם להיפגש. עכשיו נותר לקבוע את המקום אשר יאפשר לכם להרגיש בנוח ולמקסם את פוטנציאל ההיכרות. בסקר שנערך כאן בוואלה סינגלס שבדק את השאלה מהו המקום המועדף לדייט, זכה בית הקפה ברוב קולות ( 41%). אנו חיים בעידן בו ההיצע לסוגי בתי הקפה הינו גדול וזה מסביר אותו כבחירה מועדפת- הא מתאים כמעט לכולם. בית קפה הוא מקום נוח ובטוח ליצירת דייט ראשון, בתי הקפה מספקים לנו אווירה נעימה וקלילה אשר מיועדת לשיח, ובחלקם גם קיימת אווירה אינטימית לה אנו זקוקים בדייט. באותה נשימה, הוא מאפשר לנו ללא הסחות דעת לשבת אחד מול השנייה ולהכיר. יחד עם זאת הוא גם מספק לנו אפשרות לשמירה של מרחק מה (השולחן שבינינו, התאורה, אופן ישיבת האנשים מסביב) עד שנחליט שיש רצון לייצר המשכיות.במידה וחשוב לכם לשלב בין האלמנטים של אינטימיות לצד רשמיות, בית הקפה הוא בהחלט המקום המומלץ.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

הבא בתור ברשימה הינו חוף הים (27%) כי אין כמו לברוח משגרת היום יום ומהלבוש המוקפד אליו אנו רגילים בדייטים ובתקווה שמזג האוויר מתאים לזה ולצאת לערב רומנטי בים. חוף הים הינו מקום אותו אנו תופסים כמרגיע , משרה שלווה וכולנו מכירים את את השינוי המרענן והחיוביות אותם אנו חווים כאשר אנו בתחושת חופש. אז אם כבר דייט ראשון אז שיהיה מלא בחיוביות ושלווה , שיח פתוח וקליל אשר ניזון מהמרחב של הים והרומנטיות אותו הוא מביא.

המקומות שזכו לפחות פופולאריות הינם הפאב ( 18%) ובית הקולנוע ( 14%). זהו אינו סוד שמור - דייט ראשון מהול בתחושות מעורבות : התרגשות, אי ידיעה איך יהיה הדייט ובהרבה מקרים גם מבוכה . אחת הדרכים להפיג את המבוכה ולשבור את הקרח היא להכניס גורמים מתערבים מקלים כמו אלכוהול, מוזיקה טובה וכמובן סרט טוב. לא לכולם זה מתאים, בעיקר בגלל הסחת הדעת אשר מאיטה את קצב השיח וזרימת המידע אחד על השנייה. יחד עם זאת מקומות אלו נותנים לנו את הבמה לשים בצד את הפיל הוורוד שנקרא דייט ראשון ולא לשקוע לשיחה אשר במקרים רבים הופכת לה לתחושת סיפור קורות חיים קונבנציונאלית. כמו כן מקומות אלו מאפשרים לנו לקחת את השיח בקצב איטי יותר , לפרוס רק את חלק מחפיסת הקלפים וליצור עניין לפגישה הבאה.

האופציות הן רבות והעדפות הן שונות, הן תלויות גיל ותחומי עניין. מקום הדייט הוא חשוב ובמידה והבחירה היא נעימה ומתאימה לשני הצדדים הוא מאפשר ליצור היכרות טובה יותר. חשוב לזכור כי מקום המפגש הוא בסופו של דבר תפאורה שאפשר להחליף, ולכן הרשו לעצמכם להיות פתוחים ויצירתיים ולגוון את מקום הדייט, כי לעיתים משנה מקום משנה מזל. ככל שתתחברו יותר למקום המפגש כך תהנו יותר, התחושה תהיה טובה והדבר יגדיל את סיכויי הצלחת הדייט.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully