וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמי, וואטסאפ?

5.3.2014 / 8:52

התוכנה לשליחת מסרים מידיים נועדה כנראה לשגע את הגברים התפוסים. לפניכם כל המשפטים הכי מעצבנים שבנות שולחות לבני הזוג שלהם בוואטסאפ

היישום ששינה לכולנו את החיים, והגדיר מחדש את מושג הזמינות, נוגע ומשפיע גם, איך לא, על חיי הזוגיות של כולנו. אין כמעט דבר שלא מתרחש ומתנהל דרך אותה אפליקציה פופלארית שסחפה כבר ארבע מאות מיליון גולשים ברחבי העולם. אחרי חגיגות הרכישה של מר צוקרברג, התפנינו להבליט ולהדגיש את הצדדים הפחות נחמדים של דרך ההתקשרות המאוד בעייתית הזאת. ממשפטים מוזרים שהיא כותבת לך, דרך שירי אהבה מציקים שהיא מצטטת לך ועד לסרטונים שאתה חייב לצפות בהן כי אחר כך יש על זה מבחן. הנה כל מה שמכעיס אותך וכל הדרכים להתמודד עם זה. ווטסאפית היא מדברת אליך!

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

"אני חרמנית" והיא בכלל בחו"ל
נשים, כך נדמה, תמיד חרמניות בזמן שאין להן גבר בסביבה. כשהן מזהות טסטוסטרון בקרבת מקום, התגובה הראשונית שלהן היא כאב ראש מלווה בעייפות קיצונית מסכנת חיים. לקבל משפט כמו "בא לי עליך עכשיו" כשהיא בכלל בטיול חברות בברלין, בין כל הגברים הגרמנים החתיכים, זה גם מתסכל מאוד וגם מעורר אי שקט. אנחנו אמנם מבינים ללבך, אבל להתעצבן זאת לא אופציה מבחינתך כי זה תמיד יוציא אותך מעפן, ולהזהיר אותה שלא תלך עם אחרים (גם אם זה נעשה בצורה מרומזת) מוציאה אותך פסיכופת קנאי. עדיף שתחייך ותגיד לה שאתה מחכה לה כאן, בארץ הכי יפה בעולם, עם הבית הכי יפה בעולם והגבר הכי יפה בבניין. זה גם יצחיק אותה וגם יגרום לה לצביטת געגוע. שווה, לא?

"תראה מה ידיד שלי כתב לי"
אין דרך נעימה יותר להגיד את זה: המשפט הזה נאמר לך כדי לגרום לך לקנא או לעשות חושבים בקשר ליחס שלך אל האישה שלך. כשהיא נצמדת אליך מצוידת באייפון, מחייכת בהתלהבות ומצביעה לך על מה שהדרעק שלח לה זה עתה, היא מתכוונת לומר לך שהיא מחוזרת וכדאי מאוד שתתחיל להתאמץ קצת יותר. אישה לא סתם מראה לגבר שלה התכתבויות שלה עם גבר אחר. כמעט תמיד עומדת מאחורי האקט הזה סיבה. נסה לברר איתה למה היא עושה את זה, ותשתדל שלא לפרוץ בסצנות קנאה שלא יביישו אף טלנובלה שמשודרת כרגע בערוץ ויוה. אל תיפול למלכודת הזאת. תישאר רגוע. אם היא מראה לך, זה אומר שאתה עדיין חשוב לה כי חשוב לה לגרום לך לקנא.

אילוסטרציה. ShutterStock
אויש, אני כל כך חרמנית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ציטוטים בלתי נגמרים משירי אהבה
שתיים בלילה. אתה בחלום השביעי או השמיני, אבל מי סופר? פתאום צלצול הודעה מחריד את שנתך המתוקה. אתה ניגש בזריזות לראות מי מת ומזהה הצפה שהיא כולה ציטוטים משיריו של נתן גושן. אם תעיר לה – היא תעלב, אם תתעלם – היא תהרוג אותך (כי הרי נכנסת וכתוב לה שאתה מחובר), ואם תחזיר לה סמיילי – זה עשוי להתפתח לשיחה שתשאיר אותך ערני עד לשעה שבה היית אמור להשכים רענן ומחוזק. אז מה בכל זאת נכון לעשות? לא להיכנס לווטסאפ ולהעביר את המכשיר למצב רטט. בינינו, אף אחד לא כותב הודעות פטירה בווטסאפ. אנשים מתקשרים אם קרה משהו באמת נורא.

"אמממממממממ"
אתה שואל שאלות חשובות, רציניות, בסגנון "יחסינו לאן" ומקבל הודעה מהורהרת על גבול המזלזלת. זה תמיד או "אממממממ" או "אה..." או כל צמד אותיות אחר שאין לו שום משמעות מלבד "אני משחקת בך". אל תסכים לקבל הודעות מהסוג הזה ותדרוש שיכבדו אותך ואת זמנך. אם היא מתלבטת, כנראה שמקומך לא איתה. אישה שטוב לה עם הגבר שלה, והיא רוצה מאוד בנוכחותו ובקרבתו, לא כותבת משפטים מהוססים שנועדו להתל ולשחק בו. זוגיות טובה היא קרקע מוצקה ויציבה שהתשובות על שאלות מהותיות שנשאלות לגביה, צריכות להינתן בצורה חד משמעית ובלב שלם. זה מגיע לך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
שולחת ללא הפסקה שירים של נתן גושן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"אתה חייב לראות את זה"
אח, הסרטונים. אם יכולנו להעמיד לדין את כל מפיצי סרטוני "חיבוקי הציפורים", "נשיקות הזבובים" ו"ריקודי המפגרים", היינו עושים זאת בשמחה ומשתדלים להחמיר כמה שיותר במתן גזר הדין. כשחבר שלך שולח לך אחד כזה, אתה יכול להתעלם ממנו, ועדיין להישאר חבר שלו. כשבת זוגך שולחת לך סרטון כזה, אתה חייב לפתוח אותו, לגמור לעצמך את הסוללה על הדרך, לצפות בריכוז, ואחר כך גם להגיב לה בצורה שנונה שלא תשאיר מקום לספק שאכן צפית בצילומים המשמימים הללו. אין לנו פתרונות חכמים כאן. תוריד, תצפה ותנסה לחייך. זוגיות מלאה בוויתורים. אנחנו מאחלים לך שההקרבות שתצטרך להקריב במערכת היחסים שלך יתחילו ויסתיימו בתמונות וסרטונים בווטסאפ. אחרי הכל, זה באמת בקטנה.

חתלתול שוכב מביט הפוך. ShutterStock
אם לא תצפה בסרטון החתלתולים אתה לא נכנס הביתה. צילום מסך/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully