וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרוס פגש את רייצ'ל

2.3.2014 / 8:05

מאל ופגי באנדי ועד הומר ומארג' סימפסון- קבלו את הזוגות הטלוויזיוניים הבלתי נשכחים שלימדו אותנו המון על מערכת יחסים

הם יכולים להיות מעניינים, מצחיקים, מרגשים, מעוררי הזדהות, קיטשיים או סתם לעזור לנו להירדם בלילה, אבל דבר אחד בטוח- זוגות טלוויזיונים הם הבסיס להמון סדרות מצליחות, וככאלה הם אחראים במידה רבה לשקע של התחת שלנו על הספה. לפניכם חמשת הזוגות הטלוויזיונים הבלתי נשכחים ואילו תובנות הפקנו מהם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

רוס ורייצ'ל (חברים)

רוס ורייצ'ל הם מסוג הזוגות שיחיו איתנו לנצח. יכול להיות שזה בגלל שמשדרים לנו את הפרקים של "חברים" בלופ כאילו היה מדובר בשידורי תעמולה של קים ז'ונג און בקוריאה הצפונית. בעידן בו הרומנטיקה כבר הספיקה להתאבד פעמיים- טוב לדעת שלא רק להרפס יש נטייה לחזור, אלא גם לזוגות מיתולוגיים. בזכות העובדה שבסוף הם תמיד מצאו את עצמם ביחד בלי קשר למה קרה להם בין פרידה לפרידה, הם סיפקו לנו מעין תחושה של "גורל" או "אהבת אמת" או כל שקר אחר שתקראו לה, שעשתה לנו קצת חמים בלב.
מה למדנו מהם? מלבד השיעור החשוב בחינוך מיני שקונדום לא יעיל ב100% מהמקרים, למדנו שאם אתם תמיד מסתובבים האחד בחברת השנייה למרות שנפרדתם- יש סיכוי טוב שגם תחזרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים תמיד, כמו הרפס. רוס ורייצ'ל. צילום: אתר "חברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל ופגי באנדי (נשואים פלוס)

נשואים פלוס, הייתה פורצת דרך מכיוון שהיא הראתה שהחיים המשפחתיים הם לא בדיוק מושלמים והרמוניים כמו שהראו לנו לפניה בסדרות נוסח "קשרי משפחה". אפשר להגיד שהסדרה עשתה אאוטינג לכל השלדים של המשפחה האמריקאית, גם אם זה היה בהקצנה (באנדרסטייטמנט) ואף התחילה את הטרנד של הטייצים המנומרים. אל ופגי ייצגו סטריאוטיפיים מגדריים מוגזמים וכל קשר בינם לבין זוגיות בריאה היה מקרי בהחלט, אבל למרות זאת הם סיפקו לנו הרבה רגעים של אושר לאורך השנים ואיזושהי פרופורציה לזוגיות משפחתית שבה לא ממלמלים כל היום כמה אוהבים אחד את השנייה לרקע קולות ה"אוווו" של הקהל המדומה.
מה למדנו מהם? שנישואים וחיי משפחה הם רחוקים מלהיות מושלמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יחצ. imdb
לא בדיוק משפחת קוסבי. אל ופגי באנדי. צילום: umdb/imdb

טוני וכרמלה סופרנו (הסופרנוס)

הזוגיות בין טוני לכרמלה היא הכל חוץ מחביבה. היחסים ביניהם כללו את כל הדברים שאנחנו ממש לא רוצים לייחס לעצמנו או להזדהות איתם, כמו את אינספור הבגידות של טוני, הקללות, המריבות הקשות והחסכים בתקשורת. אבל למרות או כנראה בזכות כל אלו הם הגישו לנו זוגיות אותנטית, מורכבת, כנה ועם המון רבדים שהצליחה לגרום לנו להזדהות ובעיקר להרגיש. ואם תוסיפו לכל זה את המחויבות שלהם להישאר ביחד (ספק בגלל האמונה הקתולית, ספק בגלל שהם באמת לא יכולים לחיות בנפרד)- תקבלו את אחד מהזוגות הגדולים ביותר שנראו על מסך הטלויזיה.
מה למדנו מהם? עבודה תובענית של אחד מבני הזוג משפיעה ישירות על הזוגיות.

יחצ. imdb
אחד הזוגות הגדולים על המסך הקטן. טוני וכרמלה. צילום: imdb/imdb

טד מוסבי (איך פגשתי את אמא)

למרות שאולי עכשיו אתם מרימים גבה לנוכח העובדה שלא באמת זכינו לראות את טד בזוגיות המיוחלת שלו לאורך הסדרה- אתם יכולים להוריד אותה, כי בכל זאת זכינו לראות פה סוג אחר של זוגיות שמצייגת לא מעט מבני ובנות דורנו והיא הזוגיות של הרווק המודרני עם עצמו. כלומר, זה שרוצה זוגיות אבל לא בכל מחיר, זה שמעדיף להמשיך לחפש, להתנסות וליהנות מהדרך מאשר להתפשר (גם אם, רחמנא לצלן, הוא עבר את גיל 30) עד שימצא את אותה אחת שבאמת מתאימה לו. או במקרה של טד- את ההיא שבעוד 20 שנה הוא יוכל לספר לילדים שלהם בקול של בוב סאגט (כי זה מאוד הגיוני שקול של גבר ישתנה דרסטית במהלך עשרים שנה) איך הוא פגש את אמא שלהם.
מה למדנו ממנו? גם בזוגיות, הדרך חשובה לא פחות מהיעד.

איך פגשתי את אמא. imdb
כבר סיפרתי לכם איך פגשתי את אמא? טד מוסבי. צילום: imdb/imdb

הומר ומארג' סימפסון (משפחת סימפסון)

הומר ומארג' הם סביר להניח הזוג הכי יציב על המסך שלכם (או בחיים שלכם בכלל) ב24 השנים האחרונות. אבל זה לא פלא בהתחשב בעובדה שהם מצויירים ולא הזדקנו כלל במהלך כל השנים. הזוג, שאמור להקצין את חלוקת התפקידים הסטריאוטיפית בזוגיות ובמשפחה ולהעביר עליה ביקורת תוך כדי, הפך לאחד מהחביבים והמאושרים ביותר על המסך. הומר הוא מגושם וילדותי שעושה שטויות כאשר מארג' היא האחראית, היציבה והדואגת מבין השניים. יתר על כן, ביחד הם הגשימו את החלום הרטוב של כל אם פולניה והקימו בית באיזו פריפריה שכוחת אל עם שלושה ילדים חתול וכלב. אז נכון, אין מודל משפחתי יותר טיפוסי מזה, אבל אולי זה בדיוק סוד הקסם שלהם, העובדה שהם מצליחים לגלם את המודל הזוגי הזה שממוסמר אצלנו עמוק בתודעה רק עם הרבה הומור משובח, ציניות ובלי קמטים.
מה למדנו מהם? יציבות אמיתית, כמו גם חוסר בקמטים- יש רק בזוגיות של דמויות מצוירות.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

יחצ. imdb
הזוג שלימד אותנו מהי יציבות. הומר ומארג' סימפסון. צילום: imdb/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully