וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: איך להדליק את האש שכבתה?

נעמי נפתלי, מצוות המומחים של JDate

24.2.2014 / 8:49

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

רווית שואלת: יש לי בן זוג שלושה חודשים. בזמן האחרון הוא מתנהג בצורה משונה.. נורא עצבני וחסר סבלנות. אני לא יודעת אם עוברת עליו תקופה קשה או שאולי הוא רוצה להיפרד ממני. הוא טוען שהכל בסדר אבל אני לא יודעת אם להאמין למה שהוא אומר.. מה דעתך?

תשובה: אחת מנקודת המוצא בתחום שאני עוסקת בו הינה כי התקשורת היא בתגובה שמקבלים. במידה וזו התגובה שקיבלת והיית רוצה לקבל משהו אחר, צריך לשנות משהו בתקשורת שלך איתו וייתכן שגם באופן התקשורת שלכם אחד עם השנייה. הסיבה לשינוי בהתנהגות נמצאת אצל בן הזוג שלך ולכן חבל להגיע לפרשנויות. ההמלצה שלי היא כמובן לפתוח את הנושא שוב מתוך מקום שאת משתפת אותו בתחושות שלך ובאופן הפשוט ביותר תגידי לו מה את מבקשת. פשוט תבקשי וביחד תראו איך אתם יכולים לתת מענה אחד לצרכי השנייה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

גל שואל: בכל פעם שאני מנסה לדבר עם בחורה היא בטוחה שאני הומו. יש לי קול קצת נשי ואני די עדין אבל אני נמשך לבנות ומאוד מפריע לי שהן ישר משוכנעות שאני לא סטרייט. איך אני יכול לשדר גבריות ולמצוא אהבה סוף סוף?

תשובה: תמיד כשאומרים לי את צמד המילים "בכל פעם" נדלקת לי נורת שאלה - האם היו מקרים שדיברת אם בחורה והיא לא חשבה שאתה הומו? יש לנו נטייה טבעית להכליל מצבים כי כך קל לנו יותר לראות את פני המציאות, אך ברוב המקרים לא כך הם הדברים. יכול להיות שבאופן טבעי טרם מצאת את הנכונה לך זה לא אומר שזה לא יקרה בעתיד. אנשים הם שונים ומאוד קשה לתת חוקים איך לשדר משהו אחר ממה שאתה. במידה וחשוב לך לעשות התאמות מסוימות אשר יגדילו את הסיכויים להיכרות, ההמלצה שלי הינה להתבונן על גברים אשר אתה מכבד ומעריך ולבדוק את ההתנהלות שלהם. תיקח את מה שמתאים לך ותבדוק האם זה עובד לך.

חנה שואלת: בזמן האחרון אני ובעלי שוכבים מעט מאוד. כשאנחנו כבר עושים את זה גם אני וגם הוא מרגשיים שזאת מטלה, שצריך לסמן עליה וי ושנינו לא נהנים מזה. שוחחנו על כך ונראה לנו שהאש פשוט כבתה.. האם אפשר בכלל להחזיר אותה או שזה קרב אבוד מראש?

תשובה: נראה כי הינכם מנהלים זוגיות עם תקשורת כנה וזה נפלא. במידה ושניכם מסכימים כי מדובר באש שכבתה ויש בכם רצון למשהו אחר, אין סיבהלחשוב האם זה קרב אבוד מראש אלה להתמקד באיך מחזירים את האש שכבתה. יש דרכים שונות ויצירתיות. קחו לכם את זה כפרוייקט משותף ומרענן.

שמעון שואל: לאשתי ולי יש כל הזמן ריבים על כסף. היא לא מפסיקה לבזבז את כל המשכורת שלנו וקונה שטויות. כשאני מעיר לה על זה היא קוראת לי קמצן. אני חושש שאם היא תמשיך ככה אני אפרד ממנה וחבל לי כי אני רוצה לשמור על שלום בית. יש לך עצה?

תשובה: מסתמן מדבריך שלכל אחד מכם יש סדר עדיפות וצורך שונה. אתם לא אומרים אותו באופן ברור אחד לשנייה מה שללא ספק מייצר פערים ומריבות הנכם מנהלים משק בית משותף וצריכה להיות הסכמה המתאימה לשני הצדדים לאופן בו אתם מנהלים אותו, כולל מידת החופשיות ומידת המחויבות שיש לכל אחד מכם למען המערכת הזאת.ההמלצה היא כמובן לשוחח על הנושא מתוך כוונה למציאת פתרון וללא האשמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שרית שואלת: אני לבד כבר יותר משנה.. קשה לי עם המחשבה שאף אחד לא אוהב אותי ושגם אני לא מוצאת מישהו לאהוב. בכל פעם שאני יוצאת לדייט אני מרגישה כבויה ושאין לי חשק בכלל לדבר עם הבן אדם שמולי, לא חשוב איך הוא נראה ומתנהג. באופן כללי אני מרגישה דכדוך כזה ולא מצליחה להתעודד.. מה לעשות?

תשובה: מהדברים שאת מעלה נשמע כי זהו זמן לעשות עצירה בחיפוש זוגיות בחוץ ולחזור אל הזוגיות שלך עם עצמך. הרבה פעמים אנו מאמינים כי ברגע שיגיע האדם הנכון הכל יהיה בסדר- אנחנו נהיה בסדר ונרגיש טוב עם עצמנו. אנו מוצאים עצמנו רודפים אחר האהבה הזו, אך בסופו של דבר אנחנו כמו העכבר בגלגל שכל הזמן נשאר באותו המקום מה שמייצר הרבה מאוד תסכול ואכזבה. זה הזמן לעשות משהו אחר. האהבה החשובה ביותר היא אהבה עצמית. ברגע שהיא תהיה בנויה טוב מבפנים זה גם יקרין החוצה ותמגנט אהבה נוספת. יש הרבה מאוד דרכים ותהליכים אשר יכולים לתמוך בזה, אך באופן ראשוני רשמי לעצמך מה הדברים שאת הכי אוהבת לעשות, ותעשי אותם באופן עקבי לתקופה מסויימת. רשמי מה את אוהבת בעצמך, תשאלי חברים וקרובים, כתבי בכל יום על מה את מוקירה תודה, ולאט לאט כשתרגישי שמחה ואהובה יותר תחזרי למציאת האהבה החיצונית.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully