וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט: מה הבירה שלה אומרת עליה?

18.2.2014 / 8:14

יצאת לדייט בפאב? אמור לנו איזו בירה שותה הבחורה שלצידך ונאמר לך איך יתפתח הערב

אם למדתי משהו מכתיבת הטור הזה, זה שאין לי מושג איך להתחיל עם בנות, אני גרוע בזה, והסיכוי שיצא מזה משהו בסופו של דבר הוא אפסי. בדיוק בשביל אנשים כמוני המציאו את משפט ה"אז מתי יושבים על בירה?". מצד אחד, אין לה שום סיבה לסרב: אתם נפגשים במקום ניטרלי, ואם מתחיל להיות משעמם אז פשוט שותים הכל מהר מהר והולכים איש איש לביתו. מצד שני, בל נשכח שמדובר כאן בבירה, שלמרות אחוזי האלכוהול הדלים שבה היא עדיין משקה משכר, ויש לנהוג בה בכבוד הראוי.

אז היא הסכימה שתיפגשו, ובאמת נפגשתם. המוזיקה טובה, עוד לא התיישבת בפאב ואתה כבר מסריח מסיגריות, והנה היא מגיעה גם כן. רוצה לדעת לאן הערב ילך מכאן ואיך יתפתחו הדברים? הכל תלוי בבירה שהיא שותה, וזה בדוק:

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

גולדסטאר
אם הבחורה שאיתך הזמינה בירה גולדסטאר, שיחקת אותה: יש סיכוי גדול מאוד שהיא תחזור איתך הביתה בסוף הערב, אבל זה לא בגלל שנורא בא לה עליך, זה פשוט בגלל שהיא הומלסית ואין לה איפה לישון הלילה. בירה גולדסטאר זולה יותר מכוס מים מהברז ויש לה גם טעם דומה, רק שלמים מהברז אין טעם לוואי של מכונת תפירה. עשה לעצמך טובה: תברח, ומהר.

גינס
אם הבחורה שלך איחרה קצת לדייט, קבל זאת בהבנה: זה באמת קשה מאוד למצוא חניה למשאית בתל-אביב באמצע הלילה. בנות שמזמינות גינס אפילו לא צריכות להוריד את החולצה כדי שנדע מה יש להן מתחת: שיערות בגב. אל תתפלא אם לדייט שלך קוראים הרצל, אם במקום הבייגלה הזה שמגיע עם הבירה היא ביקשה גרעינים שחורים ואם היא שאלה אותך אם אתה אוהב את הקעקוע של מכבי חיפה שיש לה על הרגל. חשבון, בבקשה!

אילוסטרציה. ShutterStock
הזמינה גולדסטאר? היא מרוששת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בירה שאף אחד לא מכיר חוץ ממנה
בכל פאב, בתחתית רשימת הבירות בתפריט, תופיע איזה בירה או שתיים שאפילו הברמן לא יודע איך לבטא את שמן. בדרך כלל זה יהיה משהו כמו "צינקלפורמנטצטטרנף", אבל זה לא יפריע לזאת שנפגשת איתה להזמין את זה. כדי לא לצאת מטומטמת היא גם לא תבקש בקול את הבירה המסויימת הזו, אלא רק תצביע עליה בתפריט בקלילות בזמן שאתה והמלצרית מצחקקים לכם. מילא המלצרית, אבל אתה תפסיק לצחקק כשיגיע החשבון ותגלה שהיא תצפה שתזמין אותה, כי על בירות עם שמות מיוחדים משלמים עם שטרות מיוחדים. בדרך-כלל אדומים.

קרלסברג/טובורג
בחורות שמזמינות קרלסברג או טובורג לרוב משעממות כמו צפייה ב"פסוקו של יום"-השידור החוזר. אם אתה בקטע של סתם נשיקה נחמדה בסוף הערב, זו הבחורה בשבילך. אבל זהירות! יתכן שהיא הזמינה קרסלברג רק כדי לקבל את הפנס המטופש הזה שמגיע עם הבירה או הזמינה טובורג כי זה מתחרז עם לובורג, שזה השם של האיגואנה שלה. במקרה כזה, לך לשירותים ונסה להימלט מהחלון. או דרך האסלה. הכל עדיף על ערב עם הבחורה הזאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
מי מכיר את הבירה שהיא שותה לעזאזל? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מכבי
מזל-טוב חבר יקר, זכית בבחורה נפלאה: היא גם יפה, גם חמודה, גם זורמת ו...רגע. גם הייתה עם כל החברים שלך, וגם שמעת שיש לה איידס. נו מילא, היא שותה בירה מכבי, למען השם. זה משקה האלים! אם בכל זאת לא בא לך על יבלות בבולבול בזמן הקרוב, תוותר גם עליה. אולי בכלל עדיף לצאת עם מישהי ששותה קולה, או אפילו דיאט קולה. זה לא משכר, אבל לפחות הערב לא יהיה ידוע מראש. וזכרו: אם עניים לא נוהגים.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
היא זורמת. חבל רק שזה עם כל החברים שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully