וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדעת איך לגעת

16.2.2014 / 9:51

מתי בפעם האחרונה פינקתם את בן הזוג? הגענו לסדנת מגע זוגית שבה לומדים איך לבצע מסאג' שיאצו ואיך לתקשר עם הפרטנר שלכם ללא מילים

צילום: דייב שחר עורכת: מאיה בן ניסן

הצוואר של בן הזוג שלכם תפוס? במקום לשלוח אותו למסאג'יסט מקצועי, אולי תנסו ללמוד בעצמכם את תורת עיסוי השיאצו, אצל אסי מאיר מחברת סשין. המתמחה באירגון עיסוי עד הבית, מסאז' זוגי, וסדנאות מגע , אליה מגיעים זוגות ולומדים איך לבצע מסאג' שיאצו אחד לשניה.

שיאצו היא שיטת טיפול שמקורה ביפן. היא כוללת לחיצות בנקודות מסויימות בגוף לאורך ערוצי אנרגיה,השיטה מאמינה ביכולותיו של הגוף לרפא את עצמו וכל שעלינו לעשות הוא להפעיל מגע תומך ומרגיע על גבי העור והשרירים לפי האיבחון , התוצאה אנרגיית החיים (הצ'י) שלנו גבוהה יותר, נרגיש מאושרים ומשוחררים יותר ופחות חשופים למחלות, לעייפות ולדיכדוך.

לטענת הזוגות המשתתפים בסדנה, המסאג' בינהם יוצר אינטימיות שלא מאפיינת מסאג' זוגי בספא, וכן משפרת את התקשורת הזוגית. באמצעות המגע אנו יכולים להעביר מסרים של אהבה, תמיכה ודאגה לבן הזוג לצרכיו ומכאוביו, ליצור זמן ומרחב שהוא רק של שניהם, לפייס לאחר מריבות וחיכוכים ליצירת מערכת יחסים חזקה תומכת ואוהבת יותר.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully