וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכוד אותו ברשת

12.2.2014 / 8:21

מחפשים פרטנר לחגוג איתו את יום האהבה? נסו לחפש אותו באינטרנט. לפניכם כל הטיפים איך לאתר בן זוג באתרי הכרויות

ולנטיינ'ס, הלא הוא חג האהבה הלועזי, נחגג כבר אלפי שנים על ידי זוגות אוהבים באמצעות בילויים משותפים והעברת מסרי אהבה שונים שהיום מסתכמים לרוב באיזה תיוג מביך בפייסבוק ודובי עם לב מייד אין צ'יינה. אבל עבור אותם הרווקים והרווקות ביננו, אלה שהולכים לאיבוד בתוך ים לבבות השוקולד, מדובר ביום קצת מתסכל שעלול להציף בתחושות של עצב ובדידות. אז נכון שבשורה התחתונה הולנטיינס הוא סתם עוד יום, כאשר השאיפה של רובנו אם לא כולנו היא למצוא זוגיות טובה שנוכל לחגוג אותה כל השנה. אבל גם זוגיות שכזו צריכה להתחיל מאיפה שהוא ואין תאריך יותר רומנטי עבור זה מאשר יום האהבה. אז איך מוצאים דייט לולנטיינ'ס? כל התשובות לפניכם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

איפה מחפשים
להכיר בני זוג באופן מקרי, כלומר, ברחוב, בפאב וכו' זה מאוד נחמד בתיאוריה אבל כמו שרוב הסינגלים כבר יודעים על בשרם זה גם מאוד קשה והרבה פחות ריאלי, במיוחד כשאתם ממוקדי מטרה לאותו דייט מיוחל ב-14 בפברואר. לכן, אתרי ההיכרויות הפכו להיות מקום אידאלי ואמין למציאת דייטים ובני זוג בעיקר בגלל שכולם שם רווקים שמעוניינים להכיר ולמצוא זוגיות, ישנו מידע רב על כל משתמש אשר חוסך היכרויות מיותרות כמו גם זמן מיותר ואופן ההיכרות והגישושים (דרך ההתכתבות באתר) הוא הרבה פחות מאיים.

אילוסטרציה. ShutterStock
מקום אידיאלי למציאת דייטים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מידע למשתמש
ראשית, אם עדיין אין לכם פרופיל באתר היכרויות יש כמובן לפתוח אחד כזה. התהליך הוא פשוט וישנם כמה עקרונות מנחים שיכולים לסייע לכם להכיר בני זוג מתאימים: במקומות בהם יש ניתן להוסיף לטקסט חופשי כדאי לכתוב בצורה קלילה ונעימה לקורא ללא קלישאות מיותרות נוסח-"מחכה לאחד לפסוע איתו אל עבר השקיעה", ולמרות שהטקסט חשוב הוספה של תמונות לפרופיל יכולה להגדיל את מספר הפניות אליכם פי שמונה, כך שמאוד רצוי להוסיף תמונה ואפילו כמה. אם אתם מרגישים שאין לכם תמונות מוצלחות ואתם לא מיומנים באומנות ה"סלפי"- אל חשש, אחד משירותי המומחים שמציע אתר ההיכרויות "JDate" הוא צילום מקצועי ומותאם בדיוק לצורך מטרה זו. כמו כן, במידה וכבר יש לכם פרופיל שווה לעבור עליו ולבדוק האם יש עוד דברים שאפשר להוסיף או לשדרג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ להוסיף כמה שיותר פרטים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שלוש ארבע ולעבודה

עכשיו כשיש לכם פרופיל מזמין ומושקע, חבל לתת לו להתבזבז סתם כך במרחב הוירטואלי, ועל כן רצוי שתיזמו ותפנו בעצמכם לכל מיני דייטים פוטנציאליים ואל תחכו רק שיפנו אליכם.

מתי? עדיף להתחיל לתור אחר הדייט, או יותר נכון המועמד לדייט כמה ימים קודם לכן, על מנת שתוכלו פחות או יותר להכיר כמה מועמדים שכאלה ותישמר לכם הזכות לברור מביניהם מי עשוי להעביר לכם את הערב בכיף.

למי? השאלה שמעסיקה יותר ויותר גולשים באתרי היכרויות ובצדק, היא למי פונים? אז נכון שלכל אחד ואחת מאיתנו יש את המסננת הפרטית שלו שעוזרת לו להחליט עם מי כדאי לדבר ועם מי ממש אין טעם, אבל דווקא עכשיו כשהמטרה שלכם היא מאוד ספציפית כדאי להגמיש קצת את הגבולות שלכם ולפנות לקהל רחב יותר ממה שהייתם עושים בדרך כלל. זה לא שאתם צריכים לזנוח את עקרונותיכם לחלוטין ולהתחיל שיחה עם מישהו שממש לא לטעמכם, אבל תרשו לעצמכם לדבר גם עם אנשים שבמבט ראשון אולי לא נראים כמו התאמה מושלמת. כי אחרי הכל אי אפשר לדעת מאין תבוא הישועה ואם תגלו שהם באמת לא מתאימים לכם תמיד תוכלו לבחור שלא להעביר את מערכת היחסים הוירטואלית הזו למציאות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תחכו שיפנו אליכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איך? בשביל לגרום לצד השני לענות לכם, כדאי לשלוח תחילה הודעה נחמדה עם גוון קצת אישי לנמען (כי כולנו אוהבים להרגיש מיוחדים), זאת בניגוד להודעות הבנאליות שנראות כאילו נשלחו בתפוצה רחבה. אחרי שקיבלתם מענה, השיחה החלה לה להתגלגל וכיף לכם, תרגישו חופשי להציע בקלילות דייט בולנטיינ'ס בין אם באתר או דרך הטלפון. לא צריך לעשות מזה עניין רשמי או מלחיץ, כמו כן אל תשטחו בפני הולנטיין העתידי שלכם את כל הדעות והתיאוריות שלכם אודות החג הזה ומשמעויותיו- פשוט תשאלו האם הוא מעוניין או בא לו להיפגש לאיזו בירה/ארוחה/קפה וכדומה, ותזכרו שבעצם אין לכם מה להפסיד. מצד שני, אם השיחות ביניכם נחמדות אבל אתם לא לגמרי בטוחים שבא לכם להעביר את הדייט הזה למציאות הממשית ועל אחת כמה וכמה לולנטיינ'ס, אתר JDate מציע שירות שנקרא "דייט און ליין" שהוא שלב ביניים בין השיחות בצ'אט לבין הפגישה הפיזית. בשלב זה אתם בעצם מנהלים דייט באמצעות דמויות אווטאר תלת מימדיות שמייצגות אתכם ומגיבות בטבעיות לטקסט המופיע.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
ולבסוף מגיע שלב הדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully