וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווקות ההוליוודיות הכי שוות מעל גיל 30

כרמי צדוק

3.2.2014 / 11:20

מקמרון דיאז ועד דמי מור- קבלו את הנשים שחצו את גיל 30 וממשיכות להיות מושא פנטזיה וסמל סקס

הן מנוסות יותר, יודעות מה הן רוצות ובעיקר משתבחות עם השנים, הכוכבות המתבגרות של הוליווד גילו כבר מזמן שכדי להישאר יפה ונחשקת, עדיף להיפרד מהגבר הקטן שמחכה להן בבית ולחזק את מעמדן בתור רווקות מבוקשות.

לפניכם 7 רווקות סופר מבוקשות ובעיקר עסוקות. את רובן אתם כנראה מכירים הודות לשוברי הקופות הגדולים בהם כיכבו בשנים האחרונות, או אולי לפוסטרים הסקסיים שהיו תלויות לכם בחדר בשנות ההתבגרות.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

מוניקה בלוצ'י

מוניקה בלוצ'י לובשת דולצ'ה וגבאנה לבכורת הסרט (Fasle Kargadan' (Rhino Season בפסטיבל סן סבסטיאן, ספרד, 26 ספטמבר 2012. Carlos Alvarez, GettyImages
מאמא מיה. מוניקה בלוצ'י. צילום: getty images/GettyImages, Carlos Alvarez

למה היא כל כך לוהטת: האיטלקייה בעלת הקימורים האינסופיים, דוברת 4 שפות באופן שוטף ותשמח ללמד אותך כמה קללות לוהטות באיטלקית. היא אמנם בת 49, אך נראית עשר שנים פחות. בלוצ'י האקזוטית הספיקה לככב בעירום בעיתוני גברים רבים, ובשנים האחרונות (לצערם של גברברי הגלובוס) החליטה להתמקד פחות בהורדת בגדים, ויותר בשינון טקסטים.
מועדון האקסים: בעבר היא חלקה את המיטה עם שלל גברים איטלקים וצרפתים שפחות מוכרים במחוזותינו. את האחרון שבהם הכירה ב-1999 ולפני שלושה חודשים הם נפרדו לאחר שתי בנות משותפות וזוגיות ארוכה.
מה היא מחפשת בבן זוג: בלוצ'י מעדיפה גברים עם מנטליות אירופאיות, עם יתרון מובהק לבני עמה, האיטלקים. ואם אתם לא כאלה, כדאי שתתחילו לקחת כמה שיעורים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דמי מור

דמי מור לובשת לואי ויטון בגאלת Samsung Hope for Children בניו יורק, יוני 2011. Jason Kempin, GettyImages
קוגרית לוהטת. דמי מור. צילום: getty images/GettyImages, Jason Kempin

למה היא כל כך לוהטת: מור ההוליוודית בת 51, גיל פנסיה במונחים של הוליווד, נראית מעולה לגילה. מור שנולדה בכלל בשם המזעזע והלא מפתה, דמיטריה גיינס, שמחה גברים רבים בתפקידים סקסים כמו בסרט "המלאכיות של צ'רלי".
מועדון האקסים: בעבר, מלבד זוגיות עם אשטון קוצ'ר, חלקה מור את חייה עם הוליוודי אחר וקשיש יותר, ברוס וויליס.
מה היא מחפשת בבן זוג: הגבר של מור צריך להיות בעיקר מצחיק וכמובן צעיר ממנה בשנים רבות כך שהיא תוכל להרגיש צעירה ונחשקת.

אווה לונגוריה

אווה לונגוריה. GettyImages
דברים טובים באים באריזות קטנות. אווה לנגוריה. צילום: getty images/GettyImages

למה היא כל כך לוהטת: השחקנית הזעירה בגובה מטר וחצי, גדלה בידיעה שהיא מכוערת. כמו כל סיפור ברווזון, לונגוריה גדלה להיות אישה יפייפיה שמככבת באופן קבוע ברשימות "היפים והנכונים" למיניהם. השילוב של גובה זעיר וגוף אלוהי הפכו אותה לאחת הנשים הפנויות הסקסיות ביותר.
מועדון האקסים: לונגוריה היא גרושה פעמיים, בעבר התחתנה עם טיילר כריסטופר נישואים שהחזיקו שנתיים, ולאחר מכן עם שחקן ה-NBA טוני פארקר שנמשכו שלוש שנים.
מה היא מחפשת בבן זוג: לונגוריה לא בטוחה עדיין מיהו הגבר האידיאלי עבורה, אבל היא בהחלט תעריך אסרטיביות ודבקות במטרה שמושכים אותה מאוד אצל גברים.

קמרון דיאז

קמרון דיאז לובשת ויקטוריה בקהאם. GettyImages
כולם משתגעים עליה. קמרון דיאז. צילום: getty images/GettyImages

למה היא כל כך לוהטת: הסוויטהארט האמריקאית בת ה- 41 מחזיקה בזוג עיניים כחולות מהממות. דיאז חטובה במיוחד, היא מרבה להתאמן בחדר כושר ומטפחת ריבועים בבטן.
מועדון האקסים: שמה של דיאז נקשר במפורסמים רבים לא פחות ממנה כמו השחקן מאט דילון והזמר ג'סטין טימברלייק. דיאז מעולם לא נשאה או הביאה ילדים לעולם.
מה היא מחפשת בבן זוג: דיאז כבר לא כל כך בררנית, עם קמטים שדופקים בדלת ושעון ביולוגי מתקתק, היא תשמח כבר לזוגיות חדשה אחרי תקופה ארוכה מאוד של רווקות.

רייצ'ל בילסון

יח"צ. GettyImages
הבת של השכן. רייצ'ל בילסון. צילום: getty images/GettyImages

למה היא כל כך לוהטת: בעלת המראה "הבת של השכן", אולי נראית בת 15, אך הלוהטת כבר חצתה את גיל 30 לפני שנתיים. השיער הברונטי והעיניים הכהות כבשו כבר מעריצים רבים, רק חסר גבר חדש בתמונה.
מועדון האקסים: בעבר יצאה במשך שלוש שנים עם אדם ברודי ההורס אותו הכירה בסט הצילומים של The O.C והתאהבה בהיידן כריסטנסן בסט של הסרט "Jumper".
מה היא מחפשת בבן זוג: בילסון מעדיפה אנשים שבאים מהתחום שלה כמו שחקנים וזמרים, כך שאם אתם לא כוכבי במה אין לכם סיכוי איתה.

הילארי סוונק

הילארי סוואנק. GettyImages
המתאגרפת הכי סקסית שיש. צילום: gety images/GettyImages

למה היא כל כך לוהטת: המתאגרפת הנצחית תחגוג בעוד חצי שנה יום הולדת 40, דבר שלא ניכר כלל על פנייה. סוונק זכתה בשני פרסי אוסקר מה שהופך אותה לווינרית ענקית, והרי ידוע שגברים אוהבים נשים מצליחניות.
מועדון האקסים: סוונק יצאה במשך למעלה מעשור עם השחקן והבמאי צ'אד לאו. בהמשך כמו רבות אחרות, ניהלה רומן עם הסוכן האישי שלה במשך 6 שנים עד שנפרדו לפני שנה.
מה היא מחפשת בבן זוג: גבר מבוגר, עם מראה הורס כמו של ג'ורג' קלוני, כזה שבשל לנהל זוגיות ארוכה ולא מחפש רק בילויים.

שרליז ת'רון

שרליז ת'רון על השטיח האדום. GettyImages
פשוט מהממת. שרליז ת'רון. צילום: getty images/GettyImages

למה היא כל כך לוהטת: הבלונדינית המתנשאת לגובה 1.77 נולדה בדרום אפריקה ועסקה בעבר כדוגמנית. ת'רון בת ה-38 הגיעה במקרה לארצות הברית בגיל 16 אחרי שלא הצליחה בקריירת הדוגמנות שלה והחליטה להישאר באמריקה הצפונית.
מועדון האקסים: גברים רבים כמו השחקן קרייג בירקו, הזמר סטפן ג'נקינס, השחקן סטיוארט טאונסנד והרשימה עוד ארוכה.
מה היא מחפשת בבן זוג: מישהו עם רגליים על הקרקע, כזה שלא מחפש להתפרסם על גבה אבל כן בעל משיכה לאור הזרקורים וחשבון בנק שיסתנכרן עם שלה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully