וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בשלים לזוגיות?

27.1.2014 / 8:25

לפני שאתם מחפשים בן זוג, כדאי שתבדקו טוב-טוב עם עצמכם, האם אתם בכלל מוכנים לקשר

לפני שאתם נותנים לדודה השדכנית שלכם אור ירוק לחפש לכם במרץ מכסה לסיר, ולפני שאתם רצים לפתוח כרטיס באתר היכרויות ומכריזים בפני כל קהל הפנויים והפנויות בישראל שאתם "מחפשים קשר", אנחנו מציעים לכם ראשית כל לבדוק ביניכם לבין עצמכם האם אתם בכלל מסוגלים לכך ולשאול את הלב והראש כמה שאלות חשובות שהמענה עליהן יוכל לשפוך אור ולהבהיר לכם בצורה חד משמעית האם אתם באמת מוכנים להיות "ביחד". כי בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, זוגיות היא פרויקט לא פשוט להקמה ועוד פחות פשוט לתפעול, ובשביל להתחיל בכלל לחשוב עליו, צריך לבדוק ברצינות כמה עניינים שאולי לא פתורים. הקושיות בידינו - התשובות בידכם.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

מי אתה?
ישנן תכונות אופי שיכולות לגרום לכל זוגיות פוטנציאלית להסתיים אחרי זמן קצר או גרוע מכך לפסול כל סיכוי להתחלתה. אם אתה חסר ביטחון, סוליסט, ילדותי, אדיש או קנאי- תדע שיהיה לך קשה מאוד עד בלתי אפשרי ליצור ולרקום מערכת יחסים טובה ויציבה עם כל בת זוג פוטנציאלית שתמצא חן בעיניך. אדם חסר ביטחון לא מאמין שמישהי באמת תרצה אותו, אדם מתבודד לא מסוגל לשתף מישהו זר מבלי שזה ירגיש לו כמו חדירה מטרידה לחייו ואדם קנאי יכול לגרום לפיצוץ מהיר של הקשר ולסבל רב לו ולבת זוגו. כיום ישנן דרכים לטפל בבעיות שציינו כאן (שבדרך כלל לא עוברות מעצמן) ואין שום סיבה להזניח או אולי לחכות למישהי שתסכים לחיות איתן. נסה לעבוד על עצמך ולבקש עזרה מגורמים מקצועיים בכדי שתוכל להתקדם לעבר חיים בשניים.

מצב כלכלי
לפני שאתם אוכלים ושותים אותנו בקשית שהכנתם משטר של עשרים שקלים חדשים, אנחנו ננסה להסביר לכם למה אנחנו בדיוק מתכוונים. ברור שאתה לא חייב להיות רוטשילד בכדי להשיג בחורה טובה שתסכים בין היתר גם לסבול את הנחירות שלך בלילה, אבל בכדי לקיים קשר רומנטי, אתה צריך שיהיו לך מזומנים בכיס או לפחות כרטיס אשראי פעיל. למרות שכסף זה לא הכל בחיים (ואנחנו באמת מאמינים שהוא לא הכל) קשה מאוד לעשות ביחד דברים שיעמיקו את הקשר מבלי לצאת לבלות, לאכול, לטייל ולקנות (ומה לעשות שבימינו צריך לא מעט כסף כדי ליהנות ולקיים את הדברים הללו). לכן, אנחנו מציעים לך לפתוח חשבון בנק ולדאוג שגם יכנסו אליו מזומנים, וזאת לפני שאתה פותח כרטיס היכרויות ודואג שיכנסו אליו נשים.

אפליקציות בחינם. ShutterStock
כל אישה חייבת בעל עם אשראי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מצב רגשי
"מי פנוי באלנבי? – גרסת הלב". זה פחות או יותר מה שאתה צריך לבדוק עם עצמך לפני שאתה מנסה למצוא אהבה חדשה. אם רק עכשיו נפרדת מהאקסית שלך, וריח הבושם שלה עוד עולה מתוך הכרית במיטה, סביר להניח שזה לא הזמן לרוץ ולחפש מישהי אחרת שתכניס קצת ריח טוב למצעים. לפני שאתה מכריז על עצמך כרווק פנוי, אנחנו מציעים לך לשאול את הלב שלך האם הוא באמת כזה. כשתפסיק לחשוב על ההיא, ולהיזכר בה בכל דבר שקורה לך במהלך היום, תדע שאתה מוכן לפתוח דף חדש ונקי. פרידה היא תהליך שלא מגיע לסיומו עם ההחלטה לשים קץ למערכת היחסים, אלא רק בשלב של ההחלמה מהפצעים שנפתחו בעקבות הנתק הרומנטי. חשוב שתזכור את זה.

זמן
זוגיות דורשת זמן לא מבוטל. וכשאנחנו אומרים "זמן" אנחנו לא מתכוונים רק לזמן שבו אתם מחליטים להיפגש ולבלות יחד. אדם שנמצא בקשר זוגי צריך לפנות ולהתפנות לא פעם בחיי היומיום בכדי להקשיב, לחשוב, וגם לנסות לפתור בעיות שצפות ועולות במערכת היחסים. אם אתה איש קריירה שרואה רק עבודה, עבודה ועוד עבודה לנגד עינייך, לא תוכל לרקום יחסים רומנטיים שיחזיקו מעמד, מהסיבה הפשוטה שזמן הוא פקטור משמעותי מאוד בעניין. אתה צריך לשאול את עצמך האם אתה מוכן להוריד הילוך במקום מסוים בשביל להעלות הילוך במקום אחר. אחרי שתענה לעצמך על השאלה הגורלית, תוכל לדעת טוב יותר האם הגיעה שעתך לעלות על הסוס הלבן ולחפש את ההיא שממתינה בדיוק לך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
אתה צריך לפנות זמן בשבילה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מוכן להתגמשות וויתורים?
כמו בכל דבר בחיים, גם לזוגיות ישנם יתרונות וחסרונות. אדם רווק לא חייב דין וחשבון לאף אחד, והוא בדרך כלל עושה מה שרק מתחשק לו. אדם שנמצא בזוגיות צריך תמיד להתחשב בדעתו של האדם שאיתו הוא נמצא במערכת יחסים זוגית, ולקחת בחשבון את תפיסתו והשקפת עולמו. אם ישנם נושאים מסוימים שבת זוגך תהיה רגישה אליהם או תגדיר אותם כגבולות אדומים, תדע שיהיה עליך להתחשב בכך, להתגמש ולעיתים אפילו לוותר למענה על דברים שבעיניך נתפסים כלגיטימים לגמרי. האם אתה מוכן לכך?

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
אתה מוכן להתפשר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully