וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידוכים בביצה

כרמי צדוק

12.1.2014 / 8:24

עם מי בר רפאלי צריכה להתחתן ומי הכי מתאימה לאייל גולן? לרגל השנה החדשה, החלטנו לשדך בין סלבס ארצנו שפשוט חייבים להיות ביחד

בשנה האחרונה מפורסמים רבים פירקו מערכות יחסים ונותרו עם לב שבור. רגע לפני שהמעריצים חוגגים על הסינגלס, מצאנו להם כבר בני זוג חדשים. לפניכם 6 מערכות יחסים חדשות שחייבות להירקם במהלך השנה החדשה. הכי פולניה שנת 2014.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אביבית בר זוהר ואייל גולן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא לפחות לא קטינה. אביבית בר זוהר ואייל גולן. צילום: יוטיוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא חובבת גברברים עם חשבון עו"ש שמן במיוחד, רצוי עצמאיים וכאלה המתגוררים באחד מן המגדלים הנחשקים בתל אביב. הוא מצידו מעדיף נשים יפייפיות שחובקות את הטייטל דוגמנית או נראות כאלה. בנוסף, אביבית כבר מזמן לא בת 15 כך שלא תהיה בעיה חוקית עם הקשר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

פאולינה אלברשטיין ואושרי כהן

פאולינה אלברשטיין (ראובן שניידר) לתמונה של אושרי כהן (אביב חופי).. פאולינה אלברשטיין (ראובן שניידר
אושרי כהן (אביב חופי)., עיבוד תמונה
מתאימים? אושרי כהן ופאולינה אלברשטיין. צילום: אביב חופי וראובן שניידר/עיבוד תמונה, פאולינה אלברשטיין (ראובן שניידר אושרי כהן (אביב חופי).

אושרי כהן שייך למועדון הילדים הנצחיים בו גם נמצאים גם ציון ברוך ועפר שכטר. חברים טובים וקלילים חולקים גם את האקסיות, כך שכנראה לא תהיה התנגדות מבחינתו של שכטר. אלברשטיין נראית מעולה כמו שאר האקסיות של כהן, והזוגיות שלהם נראית מבטיחה.

בר רפאלי ורן דנקר

בר רפאלי ורן דנקר. אביב חופי
גטי אימג'ס, עיבוד תמונה
הזוג הכי מאמי שיש. רן דנקר ובר רפאלי. צילום: אביב חופי, gettyimahes/עיבוד תמונה, אביב חופי גטי אימג'ס

רן דנקר אליל הבנות, ובר רפאלי אהובת הבנים, או במילים אחרות, "איך לא חשבו על זה קודם?" מדובר בשילוב המושלם של גנים איכותיים וכריזמה ענקית. דנקר בילה מספר שנים בניו יורק, ורפאלי רגילה אף היא לתורים של נתב"ג, וביחד נראה לנו שיש להם את "האקס פאקטור".

עפר שכטר ונטלי דדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעמדו בפערי הגובה. נטלי דדון ועופר שכטר. צילום: ראובן שניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכטר ידוע בחיבתו לנשים גבוהות ויפות (ראו ערך "פאולינה"), כך שאין צורך לנדוד למחוזות רחוקים על מנת למצוא לו שידך. בשנים האחרונות עפר מנסה לפתח קריירה של קומיקאי, ולדדון הייתה התנסות במספר תכניות קומיות. דדון יכולה להיות הבחורה האידיאלית בכדי למלא את החלל החסר שנותר בליבו של שכטר הזעיר. אנחנו כבר רוצים לראות את התמונות הראשונות של דדון נועלת עקבי 15 ס"מ ליד שכטר שמפגין נונשלנטיות וגבריות.

טהוניה רובל ודודו אהרון

התמונה של טהוניה רוביל (אביב חופי) עם התמונה של דודו אהרון (יח"צ).. טהוניה רוביל (אביב חופי
דודו אהרון (יח"צ)., עיבוד תמונה
ייתן לה את הפרח האחרון? דודו אהרון וטהוניה רובל. צילום: אביב חופי, יח"צ/עיבוד תמונה, טהוניה רוביל (אביב חופי דודו אהרון (יח"צ).

טהוניה אישה חזקה, אוהבת לשמוח ולרקוד וידועה בחיבתה למוזיקה מזרחית. דודו אהרון "הרווק" הוא בדיוק מה שהיא צריכה כדי לשמור על עצמה בתודעה, וכמובן ליהנות מהזמיר הפרטי שלה מידי יום.

אנה ארונוב ולאון שוובסקי

אנה אהרונוב (שוקה כהן) עם התמונה של לאון שוובסקי (ניר פקין, ראובן שניידר וצ'ינו).. אנה אהרונוב (שוקה כהן) 
לאון שוובסקי (ניר פקין, ראובן שניידר וצ'ינו)., עיבוד תמונה
הכי מתאימים שיש. ליאון שוובסקי ואנה ארונוב. צילום: ניר פקין וראובן שניידר/עיבוד תמונה, אנה אהרונוב (שוקה כהן) לאון שוובסקי (ניר פקין, ראובן שניידר וצ'ינו).

היא רקדנית חטובה ומצליחה, שורדת לשעבר ובעיקר ידועה כאקסית של תורג'י. הוא פליט ריאליטי טרי שעדיין נמצא בתודעה. השניים יכולים להרגיש בנוח לריב ברוסית בלי שזה יראה מוזר או לא ברור לאחד הצדדים- אז ברור שיש כאן פוטנציאל זוגי ענק!

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully