וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגברים תמיד יש חשק למין?

9.1.2014 / 8:08

אז זהו שלא. לפניכם כל המיתוסים מעולם הסקס שהגיע הזמן לשבור

קלישאות ומיתוסים עוזרים מאז ומתמיד להפוך כל נושא מורכב לפשוט על ידי משפטים סתומים שלא עומד מאחוריהם יותר מידי, ולמרות שהם מלווים אותנו כמעט בכל תחום אפשרי בחיינו, המיתוסים המעניינים באמת קשורים בדרך כלל, איך לא, לחיי המין שלנו. אז בשביל לשים סוף לכל אותן אמונות כוזבות שעוברות מדור לדור לפני שהן מתפרסמות בין בתולים, החלטנו לבחון את המיתוסים הכי שכיחים בנושא.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

סקס בדייט ראשון הורס את האפשרות לקשר רציני
במילה אחת: לא.
הרבה אנשים תופסים סקס בדייט ראשון כאקט של חוסר רצינות שהופך את האינטרקציה בין שני הצדדים לסטוץ ולא יותר. אבל בפועל, ישנם הרבה קשרים רציניים שהתחילו בדיוק ככה, בסקס. וגם ביננו, זה לא שדייט ראשון ללא סקס מתפתח תמיד לקשר רציני. אז כנראה שזה סוג של הימור, שסביר להניח תלוי בעוד הרבה גורמים כמו כימיה, ליברליות, בשלות לקשר רציני וכן הלאה.

אילוסטרציה. ShutterStock
צאו מזה- מותר לעשות סקס בדייט ראשון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לעומת גברים, נשים נקשרות רגשית אחרי סקס
במילה אחת:לא.
בניגוד לאמונה הרווחת שליבה של אישה נמצא כנראה איפה שהוא ליד נקודת הג'י שלה, אין בהכרח קשר בין סקס להתקשרות רגשית אצל נשים. אז נכון שיש נשים שיגידו שכן ויש שיגידו שלא ואי אפשר באמת להגיע להכרעה גורפת בנושא, אבל אפשר לציין רק שרוב הנשים גם מעידות שהן זקוקות לרמה יותר גבוהה של אינטימיות רגשית, ביחס לגברים, לפני שהן נכנסות למיטה, ומכאן שהרגש כנראה קודם לסקס ולא להיפך. אם אתם מחפשים הסבר הורמונלי לתופעה- תדעו שגם משם לא תבוא הישועה מכיוון שהן אצל גברים והן אצל נשים מופרש הורמון בשם אוקסיטוצין בזמן אורגזמה שאחראי בין השאר על יצירת אמון ואף הגברת הקשר הרגשי, כך שאם זה המנגנון שאחראי על ההתקשרות בזמן סקס הרי שהוא עובד גם אצל גברים.

נשים מעדיפות גדול
במילה אחת: כן.
לא כל כך נעים להגיד, אבל לפחות מבחינה תיאורטית, לפי סקרים ומחקרים שונים, רוב הנשים אכן מעדיפות גבר מצויד. זה גם דיי הגיוני בלי קשר לסקרים, הרי אם תחשבו על זה ויברטורים הם לרוב גדולים, אף סיני אף פעם לא הפך לסמל מין בינלאומי ואם לאהובה של קארי בראדשו ב"סקס והעיר הגדולה" היו קוראים "מיסטר בוטן" במקום "מיסטר ביג"- ספק רב אם הסדרה הייתה כל כך מצליחה. למרות זאת, חשוב לזכור שנשים נקשרות בעיקר לגבר שמחובר לאיבר, ולכן בבחירת בני הזוג השיקול הזה הוא פחות רלוונטי. אז גם אם לא התברכתם באיזה זרג מרשים, תהיו אנשים טובים, תלמדו לעבוד עם מה שקיבלתם ואם זה לא עוזר, יש שאומרים שאוטו גדול כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
הן לגמרי מעדיפות אותך מצוייד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס טוב לבריאות
במילה אחת: כן.
על פי מחקרים שונים, סקס בתדירות גבוהה יחסית, מסייע למערכת החיסון, יכול להפחית בכ-50% את הסיכון לשבץ ולהתקפי לב, מפחית באופן משמעותי את הסיכון לסרטן הערמונית, מפחית את הסיכון לסרטן השד, מקל על כאבים (כן, גם על כאבי ראש ומיגרנות), שורף קלוריות (בהנחה שאתם עושים את זה נכון), משפר את המצב רוח, עוזר בהתמודדות עם לחץ, תורם לשמירה על מראה צעיר ועוד. שיהיה לכם לבריאות.

לגברים תמיד יש חשק לסקס
במילה אחת: לא.
אז נכון שלגברים יש חשק מיני יותר פורה מאשר לרוב הנשים, ואפילו אפשר להגיד הרבה יותר פורה, ונכון שלימדו אותנו להאמין שכל הגברים הם "סקס משינס" שלא צריך יותר מלחיצת כפתור (ולפעמים גם את זה לא) בשביל להדליק אותם. אבל למעשה, מדובר במיתוס שהוא לא בהכרח נכון וכן, גם לגברים לפעמים לא בא.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
סקס מפחית את הסיכון לסרטן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully