וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד על גגות תל אביב

חמוטל לוי לשם, מצוות המומחים של JDate

5.1.2014 / 8:48

יש בה תושבים צעירים, חיי לילה מטורפים ושפע של הזדמנויות- אז למה כל כך קשה למצוא בתל אביב זוגיות?

שוב אותו התסריט שחוזר על עצמו בשנתיים האחרונות: השקעת, התיפייפת, ויצאת למצוא אהבה בעיר. סביבך בבר התחרות קשה, והגברברים תרים בעיניהם הבוחנות את ה"סחורה". כולם רוצים לצאת עם "שלל" מהערב הזה. כולם רוצים משהו. אחרי כמה דרינקים אתם מגיעים לדירה הקטנה שלו בפלורנטין. אבל בבוקר שאחרי לילה מלא "סקס, סמים ורוקנרול", את מגלה שמי שנראה כמו פוטנציאל להיות האביר על הסוס הוא עוד "שרוט, לא רציני שלא באמת בעניין שלך".

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

עיר של פיתויים

תל אביב היא עיר ללא הפסקה, שסצנת הברים, המסיבות והפיק אפ, יוצרים תחושה מתעתעת של מקום טוב למציאת זוגיות. למרות הסטטיסטיקה של 80% רווקים ורווקות, הקלות הבלתי נסבלת של הפיתויים הרבים, דווקא מרחיקה אפשרות אמיתית למצוא אהבה. תוסיפו לזה את הנתון העובדתי שגיל הנישואין מתאחר, כי אנחנו עסוקים בפיתוח עצמי של קריירה וזהות, התעסקות עצמית שיוצרת לא פעם הרגל לחיות לבד כעצמאיים בשטח, והרי לכם מתכון להנצחת הסטאטוס "סינגל". סטאטוס שעבור התל אביבי הופך להיות יותר מגניב ונסבל.
שגרת העיר של הברים,המסיבות ובתי הקפה, מעמעמת את תחושת ה"לבד" שקיימת, ומורגשת יותר באזורי הפריפריה. רק כשמוכנים לצאת מ"אזור הנוחות", אפשר להפוך עוד ערב בילויים תל אביבי סתמי, לדייט רשמי, עם פחות אלכוהול שיוצר אינטימיות אמיתית ובסיס לזוגיות.

אילוסטרציה. ShutterStock
כל כך הרבה פיתויים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המטרה: זוגיות אמיתית

אז איך בכל זאת פועלים נכון כדי לנצל את יתרונותיה של הכרך, ולמצוא זוגיות?

תגידו שלום ל"פרות הקדושות"
אם גם אתם שבויים באמונות כמו "כולם בעיר הזאת לא רציניים\תפוסים\מחפשים את עצמם", זה הזמן לשבור פרדיגמות ולהיפרד מ"פרות קדושות". הגישה הזו לא מקדמת אתכם לשום מקום, ויכול מאוד להיות שהיא זו שיצרה את מציאות הדייטים, ואפיזודות הפיקאפ האחרונות שלכם. השלב הראשון והחשוב הוא להיות מוכנים לשים סימן שאלה. הפתיחות הזו תפתיע אתכם אם רק תתנו לה צ'אנס. יש לא מעט זוגות שמצאו את אהבת חייהם בעיר.

פול גז בניוטרל
תרבות השפע הצרכנית הביאה אותנו לרצות כמה שיותר: יותר בגדים, יותר גאדג'טים וגם כנראה יותר דייטים ויותר ניסיון. יש כל כך הרבה פנויים ופנויות פוטנציאלים שמסתובבים בעיר, והרעב לעוד חדר אלינו וגורם לנו לחשיבה שתמיד יש שם בחוץ משהו "יותר טוב", "יותר מתאים". הבעיה בתפיסה הזו שהיא במידה רבה מנציחה דפוס חיפוש, שמונע כל סיכוי להגעה לנחלה.
אז אם אתם מזהים עצמכם כ"יצרני דייטים סידרתים" שאף אחד מהם לא ממשיך ליותר מאחד או שניים, זה הזמן לעצור, ולהפסיק לעבוד "פול גז בניוטרל". כנראה שאתם פוסלים מהר מידי. אפשרו לעצמכם לבדוק באמת, ואת זה ניתן לעשות על ידי החלטה לתת צ'אנס לפחות לשלושה דייטים לפני שאתם מחליטים לחתוך. הניחו את רשימת הצ'אק ליסט בצד והיו פתוחים. יכול להיות שדווקא הדפדוף המהיר בין דייט לדייט הוא זה שהביא אתכם לישון היום באלכסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
עוד דייט משמים? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

משנה מקום משנה מזל
אם אתם יוצאים לאותו הבר השכונתי עם אותם החברים לשתות איזה דרינק בסיום היום, ורואים את אותם הפרצופים המוכרים, כנראה שאתם נמצאים באזור הנוחות שלכם. כדאי שתשנו הרגלים, לכו לבר אחר, תפתחו את העיניים והכי חשוב היו אקטיביים- פתחו שיחה עם זה שלידכם וגשו למי שמעניין אתכם, יש סיכוי שגם הוא או היא רוצים זוגיות. בנוסף, אל תשקעו בשיחות עומק עם מי שבאתם איתו, זה בהחלט לא מזמין את מי שמעוניין בכם לגשת.
תל אביב היא עיר מלאה בגוונים ואפשרויות, בדיוק כמוכם יש כל כך הרבה שרוצים למצוא אהבה במרחק נגיעה מכם. שנו את הדרך בה אתם שופטים ופועלים ונצלו את הפוטנציאל המדהים של סביבת המקום שבחרתם לחיות בה.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
תיפתחו לאנשים חדשים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully