וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 דרכים לשדרג את הסקס

30.12.2013 / 9:04

רוצים להכניס קצת אקשן למיטה? לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו 12 הצעות לגיוון חיי המין שלכם, אחת לכל חודש

שנה חלפה שנה באה ואתם תקועים באותו מצב עם סקס שחוק ומשעמם? 2014, המביאה עמה שניים עשר חודשים חדשים לגמרי, היא הזדמנות מצוינת לחגוג ולציין 12 דרכים דנדשות שתסייענה לכם לשדרג את הסקס שלכם ותגרומנה לכך שהשנה הבאה שלכם תראה, תשמע ובעיקר תרגיש הרבה יותר מספקת:

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

תנו דרור לסטיות שלכם
לבושה אין מקום בחדר המיטות. הכל מותר ובתנאי שזה מוסכם ומקובל על הפרטנר שלכם. אם אתם למשל ממש אוהבים כפות רגליים, אטבים על הפטמות או שמקלחות זהב עושות לכם את זה בטירוף, אל תפחדו לחשוף את הצדדים האפלים בחרמנות שלכם. להיפך - שתפו את בן זוגכם והציעו לו להצטרף לחגיגה שנרקמת בראשכם. אל תנסו לדכא את המחשבות הללו אצלכם כי רוב הסיכוים שבדיוק מקומות אלו ידליקו את בן זוגכם. מה גם שיש סיכוי גדול, שהפתיחות שלכם תוביל לפתיחות אצלו ותגרום למימוש הדדי של פנטזיות, ובכך בעצם הרווחתם פעמיים.

חפשו מקום עם סיכון להתפס
בבית של ההורים? בשירותים הציבוריים? באמצע הדרך בתוך הרכב? הכל הולך גם הולך. כל מקום שפעם חשבתם שלא מוסרי/לא יפה/לא לעניין לעשות בו סקס, הוא בדיוק המקום שבו אנחנו מציעים לכם לעשות אותו. תחשבו על החרמנות המהולה בריגוש ממשהו חדש ובפחד להיתפס. נכון שככה עוד לא יצא לכם לחוות משגל? אז קדימה, למה אתם מחכים?!

מלכת סאדו. ShutterStock
תנו חופש לסטיות שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גלו וחקרו מקומות חדשים בגופו של הפרטנר שלכם
גם אם עכשיו סיימתם לעשות סקס בפעם האלף ואחת, אנחנו מבטיחים לכם שעדיין לא מצאתם את כל פינות הקסם בגופו של בן זוגכם. טיילו עם הלשון במקומות שבדרך כלל היא לא מגיעה אליהם, לטפו שם בעזרת כפות ידיכם ונסו להקשיב לתגובותיו של הגוף למעשים המגונים שאתם מבצעים בו. גם אם זה פחות נוח להגיע לאותו איזור, זה שווה את המאמץ. גם לגז באמצע הים התיכון לא היה קל להגיע, אבל היי! ישראל היום היא סוג של מעצמה בתחום.

התקינו מראות בחדר השינה
זה אולי נשמע לכם הליך די פשוט, והוא אכן כזה, אבל במעטים מחדרי השינה שלנו יצא לבקר בהם (ויצא לנו), יש מראות גדולות שמאפשרות התבוננות על הנעשה בזמן האקט. אתם לא מתארים לעצמכם איזה הבדל ענק יכולה מראה אחת גדולה לעשות כשהיא ממוקמת נכון. זה קצת כמו לצפות בסרט פורנו שלכם בזמן אמת בלי כל הלחץ של למחוק אותו מיד אחר כך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
גלו מקומות חדשים בגופו של הפרטנר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תעשו סקספון
למילים יש כוח. הן יכולות לחולל בתוכנו מערבולת של רגשות ולסחוף את דימיוננו למקומות שלמציאות אין בכלל דרך להגיע לשם. סקספון יכול להיות גם מספק (במקרה שמשולבת בו אוננות) וגם משחק מקדים (במקרה שאתם מתכננים להיפגש בקרוב) שרק יגביר ויחדד אצלכם את הייצרים בזמן שתעמד זה מול זו, פנים מול פנים. כך או כך שווה לנסות ולעשות אחד כזה מדי פעם.

שחקו אותה "הבימה"
הוא תמיד חלם על סקס עם אחות בבית חולים? היא תמיד חלמה לעשות את זה עם טכנאי של הוט? פורים הוא אמנם חג שמצוין רק פעם בשנה, אבל מי אמר שחייבים לחכות לו כדי להשתעשע, להתחפש ולהפוך בכל פעם למישהו או מישהי אחרת? שחקו במשחקי תפקידים, החליפו פאות והופעות ואל תהססו להשתמש בדמיונכם ולהוציא את הגילה אלמגור שבכם על מנת להגיע למחוזות חדשים בסקס שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
שחקו משחקי תפקידים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תענגו גם בלי תמורה
הידעתם? עינוג אוראלי לא חייב תמיד להתבצע בתנוחת 69. זה לא משהו שכתוב בספר חוקי הסקס. אם לא בא על סקס, אבל לבן/בת זוגך דווקא כן, תהיה נכון להקריב מעצמך ולענג את הפרטנר/ית שלך בעינוג אוראלי שלא יישכח זמן רב. אל תתנו תמיד בציפיה לקבל בחזרה.

תקנו צעצועים
מספר הצעצועים החיים בגופנו (אצבעות, שפתיים, לשון) מוגבל. ולכן יש גם יש מקום לצעצועים מלאכותיים שיכולים לעיתים, במקומות מסוימים, לעשות עבודה אפילו טובה יותר מהגוף האנושי. הם בוודאי לא צריכים לבוא על חשבון או במקום, אבל הם בהחלט ראוים למקום של כבוד במיטה המשתדרגת שלכם.

סקס. ShutterStock
תכניסו קצת צעצועים למיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הכניסו אוכל למיטה
אחת ההנאות המרכזיות בחיינו (יש שיאמרו המהנה מכולן) יכולה להיכנס לתוך הסדינים שלכם, לשדרג את הסקס שלכם, לקרב בינכם ולגרום לכם לשובע מושלם מכל הבחינות. איך עושים את זה? מרחו מגוון מוצרים טעימים על גופו של בן זוגכם, אכלו והאכילו אותו במגוון דרכים והצעות הגשה אפשריות ובכך תבטיחו לעצמכם סקס טעים מאין כמוהו.

תתנזרו מסקס בשביל לחזור אליו רעבים יותר
לגעגוע יש כוח אדיר והוא מביא איתו תובנות חדשות וגישה אחרת לחיים, וכמו בחיים – ככה גם בסקס. אם אתם מרגישים שהעסק בחדר המיטות הולך ונשחק, אפשר לנסות גם את אופציית ההימנעות. אומרים שאדם יודע להעריך דבר רק אחרי שהוא איבד אותו. מה אכפת לכם לנסות "לאבד" בכוונה על מנת שתוכלו אחר כך לשמוח "למצוא" אותו שוב?

אילוסטרציה. ShutterStock
אוכל בין הסדינים יעשה אתכם שבעים ומסופקים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הכנסת אורחים
פה מדובר במעורבות של גורמים חיצוניים ולכן אנחנו מסייגים את דברנו, ומבהירים שהסעיף הזה מתאים רק לזוגות שקודם לכן דיברו על הנושא בצורה רצינית והעריכו היטב את ההשלכות של בחירה בשדרוג שכזה. וכעת – לענייננו: פרטנר חדש הוא עולם חדש, וככזה, סף הריגוש ממנו עשוי להיות גבוה מאוד וילווה בדרך כלל ברגשות שיזכירו ויחזירו אתכם אל הבתוליות שאבדה לכם. זה חדש וזה מגניב, וזה בהחלט יכול להטריף ולהקפיץ לכם את הסקס שלכם, אז למה לא בעצם? רק לכם תשובה.

שנו אוירה ומנגינה
לחוש הריח והשמיעה יש השפעה ישירה על איכות הסקס שלכם. לכן כדאי מאוד שתתייחסו ותטפחו גם את החלקים הללו, שבדרך כלל לא זוכים לתשומת לב מיוחדת. בשמו את חלל החדר שלכם בריחות ומנגינות שיתאימו לאופי הסקס שאותו אתם מתכננים לבצע. אם מדובר למשל במשהו רגוע, בחרו להפיץ בחלל את ניחוח הלבנדר, שיש הטוענים שיש ביכולתו להשרות אוירה רגועה ונעימה, אם אתם בראש לסקס פרוע בחרו בשירי רוקנרול שיתנגנו ברקע ויקפיצו את העניינים.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אולי כדאי להכניס עוד פרטנר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully